وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: می خواهم با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میروسلاو کلوزه مهاجم گلزن تیم ملی آلمان که به امید شکستن رکورد بیشترین گلزده در جام های جهانی راهی برزیل خواهد شد ابراز امیدواری کرد که با 100 درصد آمادگی بتواند در برزیل حضور داشته باشد.


مهاجم 35 ساله ی ژرمن ها در این مورد می گوید:" اگرچه من هنوز در فرم بالای خودم نیستم اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد من با شرکت در اردوهای آمادگی و سپس حضور در دو بازی تدارکاتی می توانم تا زمان اولین بازی در جام جهانی به آمادگی 100 درصدی دست پیدا کنم."
کلوزه در مورد خط خوردن ماریو گومز مهاجم فیورنتینا بدلیل مصدومیت های متوالی این فصل گفت:" من با ماریو تماس گرفتم و به او گفتم که چقدر برایش متاسفم. این بسیار تلخ است و ماریو یک فصل بسیار خشن را در فیورنتینا سپری کرد."

نظرات 5 + ارسال نظر
علی بایرنی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 08:55

عشقی بخدا هیچکسی مثل خودت نیشه

MERSAD33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30

امسال آقای گلی رو بگیر که جاودانه بشی پسر!!!

نوید دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:48

میرو تو بهترینی سالار حداقل سه گل می زنی.

نوید دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:54

تیم ملی فرانسه به همراه اسپانیا و ایتالیا و برزیل تیم هایی هستند که آلمان باید باهاشون در برزیل تسویه حساب کنه.این رو بدونید آلمان بدون مربی هم جز 8 تیم میاد. اونجاست که من منتظر فرانسه بعدش برزیل و بعد اسپانیا یا ایتالیا خواهم بود.آلمان تا 2018 تمام جام ها رو خواهد برد.

افن برگ دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25

رکورد رونالدو رو مطمئنم میزنی..چون فقط یه گل فاصله داری باهاش و با یه قهرمانی جهان آخرین جام جهانیتو جشن میگیری....چه شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد