وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زیدان: آلمان آماده ترین تیم جام جهانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زین الدین زیدان، ستاره محبوب و سابق تیم ملی فرانسه معتقد است تیم ملی فوتبال آلمان آماده ترین تیم در جام جهانی خواهد بود.

بسیاری از کارشناسان معتقدند آرژانتین و برزیل چون در خانه خود (قاره آمریکا) حضور دارند، شانس های اول قهرمانی به شمار می روند، ولی زننده 3 گل در فینال های جام جهانی، نظر دیگری دارد.

زیدان که با The Times of India صحبت کرده گفت: "مطمئن نیستم، ولی به نظرم یک تیم اروپایی هم می تواند در آمریکای لاتین، به موفقیت برسد. آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند، پرتغال و فرانسه می توانند تا انتها پیش بروند، در حالی که آلمان آماده ترین تیم خواهد بود. برزیل می تواند انتظار فوتبالی غنی از تیم های اروپایی داشته باشد."

نظرات 6 + ارسال نظر
omis دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:41

بهترین بازیکن فوتبال

نوید دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:53

بهترین نبود بلکه از خوب ها بود یادتون رفته چطور افنبرگ لولش کرد!!!در ضمن تیم ملی فرانسه به همراه اسپانیا و ایتالیا و برزیل تیم هایی هستند که آلمان باید باهاشون در برزیل تسویه حساب کنه.این رو بدونید آلمان بدون مربی هم جز 8 تیم میاد. اونجاست که من منتظر فرانسه بعدش برزیل و بعد اسپانیا یا ایتالیا خواهم بود.آلمان تا 2018 تمام جام ها رو خواهد برد.

saeed دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 14:06

المان توانایی قهرمانی دو جام جهانی و دو اروپایرو داره

افن برگ دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:36

زیدان سوا از بازی خویش،در کل آدم منطقی ای هست...خوشم میاد ازش...دمش گرم با این که کمک مربی رئال بود،به رونالدو گفته بود حق ریبریه بهترین بازیکن جهان بشه

Basti چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 14:00

نه ولی با اینکه یکی از بهترین هاست اما بهترین بازیکن نبود(پس بکن باور و مارادونا و پله چی؟)

مرتضی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 00:13

جناب نوید شکی در خوب بودن افنبرگ نیست ولی بی سلیقگی محض است که زیزوی افسانه ای رو با کس دیگری مقایسه کنیم . و خوشحال می شوم در رابطه با لوله شدنش توسط افنبرگ به زعم شما ادرس و مرجعی معرفی کنید.
دنیای فوتبال هرگز کسی را مثل او را ندید و نخواهد دید ، او به هر آنچه که در فوتبال قابل دسترس بود رسید .اگر نگوییم بهترین تاریخ ، حداقل جزو سه بازیکن برتر تاریخ بود.لطفا سلیقه ای و تعصبی در مورد هر چیز قضاوت نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد