وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بروسیا دورتموند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در فینال جام حذفی آلمان باواریاییها 2 بر 0 بروسیا دورتموند را شکست دادند و قهرمان شدند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

فیلیپ لام :

خیلی عالی شد که در لیگ و جام حذفی به قهرمانی رسیدیم. امروز ما به شکل های مختلف توانایی های تیم را نشان دادیم.

 

آرین روبن :

بعد از فصل شگفت انگیزی که در بوندسلیگا داشتیم سر انجام در جام حذفی قهرمان شدیم. ما قهرمان هستیم. در مورد لیگ قهرمانان هم میتوانم بگویم که رسیدن به نیمه نهایی بد نیست.

 

فرانک ریبری : 

این یک پیروزی بسیار مهم و ارزشمند برای تیم بود، همچنین برای طرفداران. این فصل بازی های خوبی در آلمان به نمایش گزاشتیم و بسیار سخت کار کردیم. من به مدت ده روز مصدوم بودم و نمیتوانستم به خوبی تمرین کنم اما در هر صورت من برای بایرن مونیخ هستم.

 

تونی کروس : 

من فکر میکنم که این پیروزی واقعا سزاوار تیم بود با توجه به اینکه خیلی خوب بازی کردیم. جشن خوبی نیز گرفتیم. در بازی نیز همه دیدند که تیم ما بهتر بود.

 

خاوی مارتینز : 

دو جام در یک سال فوق العاده است. با اینکه پارسال نیز سه گانه گرفتیم، این نشان میدهد که تیم ما هنوز هم تاریح ساز است.

 

جروم بواتنگ :  

این آخرین بازی و فرصت ما بود که به خوبی از آن بهره ی کافی را بردیم. ما کاملا خوشحال هستیم از اینکه دورتموند قدرتمند را شکست دادیم. من فکر میکنم این جام سزاوار ما بود. 

 

ماتیاس سامر : 

این فصل را بسیارعالی پشت سر گذاشتیم. شما میتوانید در حرکات آرین ببینید که تیم ما انعطاف پذیری لازم را داراست. تیم را ستایش میکنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
فریبرز یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:55

یه نظر دارم واسه سال بعد: دروازه بان که نویر عالیه فقط یه جانشین خوب میخواد که خدایی ناکرده مصدوم شد بتونن جانشینش کنن نه اینکه غصه بخورن، تو دفاع آلابا که فوق العادس ولی یه ذخیره خیلی خوب باید داشته باشه. بواتنگ و دانته هم خوبن و با اضافه شدن بداشتوبر و خرید داوید لوئیز از چلسی دفاع وسطامون هم تکمیل میشن. لام که این سمت عالیه و جانشینش هم همون رافینیا خوبه واسه ذخیره. هافبک که مارتینز رو داریم با شواینی که به نظرم آرتور ویدال یا پوگبارو هم میتونیم اضافه کنیم به تیم که در نبود یکی از این دو بتونیم از اونا استفاده کنیم. تو هافبک هجومی که تیاگو آلکانترا و تونی کروس رو داریم که به احتمال زیاد کروس جدا میشه و باید یه هافبک خیلی خوب هم بیاریم که در نبود تیاگو آلکانترا به مشکل نخوریم. البته اگه کروس بمونه هافبک لازم نداریم. به نظرم باید تو فکر جانشین خیلی خوب واسه ریبری هم باشیم. اگه قرار باشه سال بعد هم مثل امسال بازی کنه بهتره یکی مثل هازارد رو از چلسی بخریم. ولی اون بالمون یعنی روبن هنوز هم یکی از بهترین هاست. گوتزه که هنوز جای پیشرفت داره. مولر هم که خوبه و تو خط حمله هم که لوا اضافه میشه ولی باید یه ذخیره خیلی خوب داشته باشه مثل ماریو گومز. البته پیزارو که تمدید کرد و اگه گواردیولا بخواد تو بعضی بازیها با مهاجم کاذب بازی کنه بهترین گزینه گوتزس نه مولر. نظر بدید. نظرتون قابل احترامه دوستان

omid یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 16:33

با حرف های شما موافقم ما باید حتما یک دروازه بان ذخیره بگیریم ولی تو دفاع بواتنگ و فان بویتن خیلی کند هستند و دانته خوبه بدشتوبر هم می اید هافبک زیاد داریم و جای نگرانی نداره تو حمله لواندوسکی و پیتزارو و یکی دیگه باید به خدمت بگیریم گومز کلوزه خوبه

بایرن 5 ستاره یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 19:34

فریبرز جان خیلی عالی گفتی
هازارد و لوییز به نظرم واجب ترین خریدهاست
بعد ی جایگزین خوب برای روبن مثل لوکاس
در کل با نظرت موافقم

علی بایرنی یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:12

بنظر من فقط ی دفاع وسط بگیریم دیگه فکر نکنم به بازیکنی دیگه نیاز داشته باشیم.

hamed یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:18

من خیلی وقت بود نظر نمیدادم اما الآن واجب می دونم یه چیزایی رو بگم.

1-آقایونی که از پپ گواردیولا متنفرند!

لطفا تعصب مسخرتون رو نسبت به نفرت از اسپانیایی ها و پرستش آلمانی ها رو کنار بذارید.من خودم یه طرفدار بی چون و چرای آلمانم و دوست دارم 70% تیم آلمانی باشه که هست.

شما همونایی هستین که وقتی مارتینز هم به تیم اومد ازش بدتون می اومد و بهش گاو باز می گفتید.ولی می دونید که از عوامل اصلی 3 گانه ی پارسال بود.

وقتی تیاگو که یکی از بهترین بازیکنامون بود مصدوم شد شما خوش حال بودین که اشتایگر بتونه بازی کنه.

گواردیولا رو که تا الآن 4 تا جام رو برامون اورده رو کچل خطاب می کنید و انتظار رفتنش رو می کشید.آقایون! پپ فصل اولش بود و این همه جام اورد که فکر نمی کنم هیچ مربی جز خودش توی اولین فصل حضورش توی یه تیم این همه جام اورده باشه و رکورد زده باشه.سیستم پپ که اول فصل خوب جواب داده بود توسط تیم های روبرو شناسایی شد بعد شما انتظار داشتید امسال هیچکس سیستم هاینکس رو نفهمه؟

بگذریم از این که پارسال بازیکنامون بسیار آماده تر بودند و مصدوم نداشتیم!

در ضمن این رو هم بدونید که تیم پارسال هاینکس هم با هیچ تیم اتوبوسی بازی نکرد...

مشکل می دونید چیه؟
اینه که شما فوتبال رو با جنگ اشتباه گرفتید!
از اسپانیا متنفرید.از ایتالیا متنفرید.از انگلیس متنفرید.از مسی و رونالدو متنفرید...
از هیتلر که بزرگتر نیستید؟هیتلر هم همچین تفکراتی داشت...

ایمان یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:24

دوستان یکبار دیگه تو این وبلاگ به هیتلر توهین بشه منم مثل بقیه طرفدارایی که از سایت رفتن بیرون میکشم کنار
من هنوزم منتظرم یکی مثل هیتلر بیاد بشم سربازش
فقط آلمانی ...

hamed یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:35

من هنوزم منتظرم یکی مثل هیتلر بیاد بشم سربازش...
من هنوزم منتظرم یکی مثل هیتلر بیاد بشم سربازش!
من هنوزم منتظرم یکی مثل هیتلر بیاد بشم سربازش

من دیگه نظری ندارم!

Mahyar یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 21:08

بعضی از دوستان مثل فریبرز آکادمی بایرنو کلا یادشون رفته دوما همین فصل هم با این بازیکنا به مشکل خوردیم مثل نارضایتی گوتزه و مولر و مارتینز اینا بازیکنای نیمکت نشین نیستن یا مثلا فک کردین ویدال میاد رو نیمکت بایرن بشینه تا اگه یه وقت یکی مصدوم شد بازی بهش برسه، یکم منطقی فکر کنیم

sia bavari یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 21:52 http://http:/

مرسی حمید. واقعا نظرت قابل احترامه و حرف دلم و زدی. ولی حیف که بعضی تو وبلاگ شورشو درآوردن.آدم بعضی وقتها بخاطرشون اصلا دوس نداره بیاد نظر بده.

saeed یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 22:47

این دنیا ک غرقه کثافت دروغ ظلمه ب تولده هیتلر نیازه دوس داشتم قدرت هیتلرو داشتم تا دنیارو سر و سامون بدم مرد یعنی هیتلر هویت یعنی هیتلر............... اریایی یعنی کوروش یعنی هیتلر

mansour یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 23:01

واقعا از پپ و بازیکنا متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد