وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه:تصمیمات گواردیولا طلایی بود

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،معاون باشگاه بایرن مونیخ باور دارد پپ گواردیولا با تصمیمات صحیح خود باوارایی‌ها را قهرمان جام حذفی کرد. 

 
شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی آلمان موسوم به «د.اف.ب پوکال» بایرن موفق شد با گل‌های وقت اضافه آرین روبن 107 و توماس مولر 120 بر بورسیادورتموند غلبه کرد و قهرمان شد.

پپ گواردیولا اظهار داشت: بدیهی است خیلی خوش‌ شانس هستیم. بازی بسیار احساسی و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. خیلی خوشحالیم و به خود می‌بالیم که صاحب دو جام هستیم. اکنون می‌رویم و جشن بزرگی می‌گیریم.

وی افزود: مربی امشب با تصمیماتی به ارزش طلا گرفت. پپ واقعا مربی با هوشی است. خیلی شانس آورده‌ایم که او مربی بایرن است.

نظرات 13 + ارسال نظر
reza یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 10:39

پپ باید حمایت بشه تا فصل بعد یه فصل رویای همراه با سه گانه رو داشته باشیم

فریبرز یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 13:27

با سلام و عرض تبریک به همه، واقعا خوشحالم و سرحال. دبل کردیم و حیف و صد حیف که لیگ قهرمانان حذف شدیم وگرنه میتونستیم باز هم تریپل کنیم و جاودانه بشیم و بمونیم. میخوام درباره بازی دیشب صحبت کنم و قصد تخریب کردن بازیکنا و گواردیولارو به هیچ وجه ندارم چون در حدی نیستم که بخوام این کار رو بکنم ولی این نظر یه نظر شخصیه و نظرات شما واسم قابل احترامه. با اینکه دیشب قهرمان شدیم ولی واقعا افتضاح بودیم شاید دلیلش نبودن چند تا از بازیکنامون بود. (نمیدونم) نبودن آلابا نشون داد واقعا جانشینی در حد خودش نداره. ولی خداییش مارتینز خیلی خوب یه تنه از عهده هافبک دفاعی براومد. هویبرگ هم تو بازی دیشب بد کار نکرد ولی در قیاس با لام خداییش هیچه. گوتزه هم که 90 دقیقه تو زمین بود خیلی حرکت خاصی رو ازش شاهد نبودیم. بدون طرفداری از بازیکن خاصی دیشب روبن و مارتینز عالی بودن. ریبری که اصلا و ابدا ریبری پارسال نیست، مولر که اون هم خیلی آماده نبود و مثل گذشته نبود ولی باز هم دمش گرم به خاطر غیرتش، کروس هم نتونست زیاد خوب باشه و در مجموع دیشب بایرن واقعا افتضاح بود و اگه اشتباه فردی دورتموندیها تو گل اول نبود شاید بازی به ضربات پنالتی می کشید، با آوردن لوئیز تو دفاع و لواندوفسکی تو حمله و خرید چند بازیکن خوب دیگه باید بریم سراغ سال بعد. درسته باز هم مدعی شماره 1 آلمان هستیم ولی انتظار ما هوادارا فقط قهرمانی تو لیگ قهرمانانه با این نسل طلایی. باز هم تبریک به همه

amin یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 13:50

البته اقا فریبرز خستگی پایان فصل، غیبت بازیکنان کلیدی، ترس از مصدوم شدن و نرسیدن به جام جهانی میتونه دلیلی بر این بازی بد باشه.انشالا فصل بعد شاداب تر میریو واسه 3 گانه

جاوید یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:35 http://footballi-pictures.mihanblog.com

از نظر من بد بودن تو حملمون به این خاطر بود که مربی تو دفاع تمرینات بیشتری داشت و به خاطر همین تو دفاع فوق العاده بودیم.من این قضیه رو به فال نیک میگیرم که پپ متقاعد شده سبک بازی تیکی تاکا زیاد خوب نیست و با راه های دیگه هم میشه پیروز شد.
از مدیران وبلاگ خواهش میکنم مارتینز رو چهره برتر هفته بذارن چون واقعا اگه نبود تیم بدجوری به مشکل میخورد وقطعا بهترین بازیکن دیشب بود...گرچه تو تیم ملی اسپانیا اود دل بوشکه احمق بوسکتس رو ثابت میذاره

Siavash یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:58

این کامنت رو خطاب به نظرات متن ها و کامنت های اخیر که خوندم نوشتم . طبعاً مرتبط با کامنت های بالا نیست .
خطاب به طرفدارهای متعصب پپ :
اینقدر احمقانه سال اول هاینکس و سال اول گواردیولا رو مقایسه نکنید . بارها این حرف زده شده و جالبه که چرا تفاوت شدید این دو تیم رو در نظر نمی گیرین . تیم پارسال هماهنگ ترین و جا افتاده ترین و پر قدرت ترین تیم جهان بود . چطور انتظار داشتین همچین تیمی که در مسیر رشد و پیشرفت و بهبودی مدام بوده امسال جام نیاره ؟ چطور اون تیم رو با تیم سه چهار سال قبل مقایسه می کنید ؟
در ثانی در این قهرمانی ها عموماً حریف بایرن تیم های متأسفانه نه چندان قدر و قوی آلمانی بودن که این خودش مصیبتی شده واسه فوتبال آلمان که نهایتاً تیم دوس داشتنی و جنگنده و به تمام معنا آلمانی دورتمونده که تونسته جلوی بایرن وایسته .. من 27 ساله طرفدار این تیمم و از کودکی بازی هاشو دنبال کردم و دوس داشتم . فوتبالیست هم هستم اگرچه نه حرفه ای ولی سالها بازی کردم . ادعایی هم ندارم که در حد کادر فنی و آنالیزورهای یکی از بهترین تیم های تاریخ می فهمم . به همین خاطر چون از کینه و نفرت خالی و بیزارم و از این جو های متعصبانه و هیجانی طرفدارها حالم بد میشه تنها انتقادم رو میگم نه آرزوی مرگ کسی رو می کنم نه منتظر نشستم که مچ کسی رو بگیرم یا روی کسی رو کم کنم .
داستان اینجاست که فکر می کنم پپ بیش از اندازه بزرگ شده . بیشتر هم به خاطر رسانه ها .. شاهکار اولش در بارسلونا که شاید کمی هم متأثر از ضعف تیم های اون دوران هم بود قابل ستایشه .. کاری که با بارسا کرد و سبک نوینی که خلق کرد قابل تقدیره . در عین اینکه شاید باور نکنید ولی خیلی اعتقاد دارم به مقوله ای به نام "سرمایه ی جنسی" مفهومیه که اشاره به امتیازات ظاهری در قیافه و اندام و تیپ و هنر روابط عمومی و زبان بدن و ... در موفقیت و پیشتازی کسی در عرصه ی ارتباطات جمعی و عمومی داره و پپ همونطور که همه می دونیم به کفایت از اینها برخورداره .. جهان امروز فارغ از توانایی ها و واقعیت ها ، شده سمبل و نماد و مدل و برند و مارک و ژست و کلیشه و تصویر ... این بحث مفصلیه و اینجا جا و حوصله ش نیست .
برگردم به فوتبال . چیزی که واضحه اینه که دوران تیکی تاکا تمام شده ست و اینو هم دورتموند و هم رئال به تحقیر آمیزترین وجه ممکن نشون دادن چرا راه دور ؟ همون پارسال زودتر از همه خود بایرن اینو با اون 7 گل نشون داد و به نظر میاد پپ ایده ی پیشروی کارآمدی حداقل تا الان به عنوان جایگزین نداره . همونطور که دیشب که فیتیله ی اون پاسکاری های بیهوده ی روی مخ رو پایین کشیده بود هیچ ایده ی جایگزینی دیده نمیشد .

Siavash یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:13

دیشب برای اولین بار در عمرم بعد از دیدن بازی لحظه به لحظه بیشتر طرفدار دورتموند میشدم چون جنگنده تر و زیباتر بازی می کرد . تیم شل و ول و بی برنامه و سر در گم بایرن رو اصلاً نمی شناختم . برای من بی جون بودن پاس ها، برگشت های مکرر به عقب معنایی داره .. نیمه اول که افتضاح بود .. نمی تونستم هضم کنم که این بالاترین سطح فوتبال آلمان قراره باشه .. وقتی تیمی 120 دقیقه باید بازی کنه تا بر حسب دو اشتباه به گل برسه جای شک و تردید باقی میذاره .
نکته ی دیگه که از کارشناسان تا طرفدارها رو متعجب کرده افت کارایی و توانایی و تمرکز بازیکنان توانا و تشنه ی پیروزی بایرن پارسال نسبت به امسال بوده که همونطور که همه اشاره می کنن به تعویض پست و شیوه ی بازی گردشی پپ بر می گرده که اصلن متوجه ی دلیل این کار نمیشم . قطعاً بی دلیل نیست و دوس دارم کسی برام توضیح بده نفع این کار رو ، ولی اونچه من می بینم یک سرگیجه ست ! توانایی بازیکنا بعد از این همه تعویض پست و فیکس بازی نکردن ها به شدت افت کرده .. مولر، لام، ریبری و ... مابقی هم که چپ و راست مصدوم . اصن چرا امسال اینقدر مصدوم داشتیم ؟ چه خبره تو تمرینات و بدن سازی ؟
فارغ از امتیازاتی که حضور پپ و سبک و اندیشه ی اسپانیایی ش برای فوتبال آلمان داره یه افسوسی برام باقی موند و اون هم اینکه پارسال پس از قهرمانی با غرور و اطمینان می گفتم این بایرن با این سبکی که بهش رسیده و این پختگی و بلوغ و هماهنگی تا چند سال قهرمان بلامنازع فوتبال جهانه و حس می کردم خیلی پر بیراه هم نیست ولی چه حیف که به همین زودی مهر پایان زدن به اون دستاورد درخشان هاینکس که پس از چند سال کار بهش رسیده بود .
در هر صورت حرفهای ما تأثیری بر روند بایرن و تصمیماتش نخواهد داشت . طبعاً می نشینیم منتظر برنامه ها و کارهای این آقای خوش تیپ تا ببینیم می تونه آلترناتیو جدیدی ارائه کنه برای فوتبال جهان با یکی از بهترین تیم های جهان یا خیر ؟ چیز دور از دسترسی به نظر نمیاد . در اون سطح و کلاس مربی گری و کار با منظم ترین و دقیق ترین و یکی از دانش پایه ترین تیم های جهان قطعاً امکانش هست .
راستی چرا مدتیه از قیصر خبری نیست ؟

فریبرز یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:45

سیاوش نظرت رو خوندم و خیلی خوب بود ممنون. واقعا بایرن دیشب بدون برنامه بود. اصلا سردرگم سردرگم بود. اگه هنر روبن تو ضربه آخر نبود مطمئنم بازی به ضربات پنالتی میرفت. گرچه مطمئن هم بودم نویر پنالتیگیر قابلیه و اگه به پنالتی هم کشیده میشد دورتموند رو میبردیم. خدا کنه فصل بعد یا یه شیوه خوب پیدا کنه واسه بایرن یا به همون تیکی تاکا ادامه بده. (البته با خرید چند بازیکن خیلی خوب مثل سوارز و یا هازارد). بایرن دیشب طوری بازی میکرد که به نظر من قبل بازی گواردیولا به بازیکنا گفته بود من شیوم فقط تیکی تاکاست برید تو زمین هرچی از خودتون میدونید رو کنید. دیشب اصلا تاکتیک نداشتیم. اونایی که شم فوتبالی بالایی دارن اینو خوب درک کردن. درسته مهم قهرمانی بود ولی نگرانی ما به خاطر سال بعد بایرنه چون دیگه دوست نداریم مقابل رئال بازنده باشیم. خودمون هم میدونیم هیچ تیمی نمیتونه مقابلمون ایستادگی کنه به جز رئال و تا حدودی شاید و شاید بارسلون. البته این رو هم نباید فراموش کنیم که همین طور که ما رو تیم کار میکنیم مطمئنن تیمای دیگه هم رو تیم خودشون کار میکنن پس هیچ تیم ضعیفی نداریم. امیدوارم خریدای خوبی داشته باشیم. خریدایی مثل سوارز، هازارد، لوئیز، تیاگو سیلوا، پوگبا، رویس، و خیلی از ستاره های دیگه، باید سخت به دنبال یه ذخیره خوب واسه آلابا باشیم. خدا کنه ماریو گومز رو هم بیاریم و در کنار پیزارو و لوا بشن مهاجمامون. ولی امکان این که گومز بره دورتموند هم زیاده.

mj1989 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:59

سیاوش با همه حرفات موافقم.اما نبود چند تا از بهترین بازیکنان مون هم روی کیفیت تیم تاثیر داشت.در مورد پپ هم خوشحالم که حداقل قبول کرده اشتباهاتشو.ضمنا در بازی دیشب از لحاظ دفاعی تیم کلا یک کلاس بالاتر بود از بازیای قبلیش.هرچند که باز هم از نداشتن طرح حمله رنج میبردیم.بهر حال حالا که مدیران از پپ حمایت میکنند ما هم حمایت میکنیم.امیدوارم بساط این تیکی تاکای مسخره رو برداره از سر تیم.دیشب چنتا ضد حمله زدیم.سرعت تیم خیلی بالتر اومده بود.خیلی هم مالکانه بازی نکردیم.درصد مالکیت 60 به 40 بود.تیم یوپ هم معمولا همین حدود مالک توپ بود.شخصا امیدوارتر شدم.راستی امیدوارم پپ فهمیده باشه مارتینز یک جواهره و جاش روی نیمکت نیست.به امید فصل آینده و تکرار تریپل
MIA SAN MIA

hamed یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 20:17

من خیلی وقت بود نظر نمیدادم اما الآن واجب می دونم یه چیزایی رو بگم.

1-آقایونی که از پپ گواردیولا متنفرند!

لطفا تعصب مسخرتون رو نسبت به نفرت از اسپانیایی ها و پرستش آلمانی ها رو کنار بذارید.من خودم یه طرفدار بی چون و چرای آلمانم و دوست دارم 70% تیم آلمانی باشه که هست.

شما همونایی هستین که وقتی مارتینز هم به تیم اومد ازش بدتون می اومد و بهش گاو باز می گفتید.ولی می دونید که از عوامل اصلی 3 گانه ی پارسال بود.

وقتی تیاگو که یکی از بهترین بازیکنامون بود مصدوم شد شما خوش حال بودین که اشتایگر بتونه بازی کنه.

گواردیولا رو که تا الآن 4 تا جام رو برامون اورده رو کچل خطاب می کنید و انتظار رفتنش رو می کشید.آقایون! پپ فصل اولش بود و این همه جام اورد که فکر نمی کنم هیچ مربی جز خودش توی اولین فصل حضورش توی یه تیم این همه جام اورده باشه و رکورد زده باشه.سیستم پپ که اول فصل خوب جواب داده بود توسط تیم های روبرو شناسایی شد بعد شما انتظار داشتید امسال هیچکس سیستم هاینکس رو نفهمه؟

بگذریم از این که پارسال بازیکنامون بسیار آماده تر بودند و مصدوم نداشتیم!

در ضمن این رو هم بدونید که تیم پارسال هاینکس هم با هیچ تیم اتوبوسی بازی نکرد...

مشکل می دونید چیه؟
اینه که شما فوتبال رو با جنگ اشتباه گرفتید!
از اسپانیا متنفرید.از ایتالیا متنفرید.از انگلیس متنفرید.از مسی و رونالدو متنفرید...
از هیتلر که بزرگتر نیستید؟هیتلر هم همچین تفکراتی داشت...

جاوید یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 21:43 http://footballi-pictures.mihanblog.com

دوستان با حرفاتون موافقم.خداییش دیشب هیچ برنامه ای نداشتیم و نسبت به تیم پارسال خیلی ضعیف تریم.ولی به این دقت کنین که تو کارای دفاعی فوق العاده بودیم و همین یه نکته مثبت بزرگ تو تیم.ما باید درک کنیم که جایگاهمون چیه و نمیتونیم با حرفامون مربی رو عوض کنیم!!منم با تیکی تاکای مسخره شدیدا مخالفم ولی بیاین همه فقط طرفدار بایرن باشیم و واسه بردش باهر مربی دعا کنیم

Siavash یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 22:10

اگه خطاب کامنت حامد احیاناً منم دوس دارم بدونم تا جواب بدم . چون اصلن در مورد خودم اینطور فک نمی کنم !

hamed یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 23:45

سلام سیاوش جان!
نمی خوام الکی دروغ بگم.بعضی حرف هام به شما هم بر می گشت اما هوادارای خیلی افراطی تر از شما هم داریم که اگه بخوام همین الآن می تونم پنج شش تاشون رو نام ببرم.
اما دو نکته:
1-سیاوش جان سبک ها از بین نمیره بلکه تکامل پیدا می کنند یا تضعیف می شوند.مگه کسی به دفاع سه نفره حتی فکر می کرد؟همه اون رو منسوخ شده می دونستن اما کنته با همین سبک تیمش رو سه سال قهرمان سی آ کرد.سبک دفاعی هم یه دوره با ایتالیا اوج پیدا کرد و یه دوره تمام شد.دوباره با یونان اومد و رفت،حالا هم با امثال چلسی هم برگشته.پس تیکی تاکا رو هم تاریخ مصرف گذشته ندون هر چند خودم هم با شکل الآنش مخالفشم ولی به خاطر جو سنگین و نا عادلانه ای که علیهش به وجود اومده مجبورم ازش دفاع کنم

2-مطلبت در مورد سرمایه ی جنسی جالب بود.متاسفانه خاصیت رسانه و شبکه های اجتماعی اینه که بسیار جو درست می کنه و بسیار ظاهر بینه.خاطر همین مطلبی که گفتی رو خیلی ها نمی فهمند.چون ما دنبال حقیقت نیستیم و فقط جو زده می شیم.
نه خوبی های این فصلمون رو درست دیدیم نه بدی هاش رو...

مرصاد دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 22:09

سیاوش بهتره چرت و پرت نگی . از حرفات فهمیدم گوسفندی بیش نیستی.تیم یوپ هاینکس ازر همین دورتموند 5 تا خورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد