وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لانگرک فینال برلین را از دست داد، حضور شاهین قطعی نیست


به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران، میچ لانگرک، دروازه بان 25 ساله بروسیا دورتموند دیدار فینال جام حذفی آلمان که شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد را از دست داد.

میچ لانگرک ملی پوش استرالیایی طلایی پوشان، سه شنبه شب از ناحیه زانوی پای چپ در تمرینات دچار مصدومیت شد.

یورگن کلوپ سرمربی بروسیا دورتموند، ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه در مورد وضعیت لانگرک گفت: "میچل روز سه شنبه دچار یک مصدومت خفیف در ناحیه زانو شد که این کمی برای ما غیرمنتظره بود. ما از سه شنبه تا به امروز تلاش کردیم که او را به شراط مسابقه برسانیم ولی موفق نشدیم و به جای او زلاتان آلومرویچ در فینال برلین بر روی نیمکت تیم خواهد نشست."

درحال حاضر دو هفته برای درمان لانگرک زمان در نظر گرفته شده است، اما نگرانی های سرمربی تیم ملی استرالیا از بابت حضور این گلر ملی پوش در جام جهانی همچنان پابرجاست.

همچنین حضور نوری شاهین نیز در دیدار فینال برلین هنوز قطعی نیست، زیرا مشکلات عضله ای این ستاره ترک تبار هنوز به شکل کامل برطرف نشده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
رضاباستیان شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 11:52

دوستان سلام
جریان مصدومیت باستیان چیه؟
ممکنه نرسه به جام جهانی؟

فریبرز شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 13:47

اگه شواینی به جام جهانی نرسه بدترین خبر ممکنه واسه ما هوادارا و همچنین یوگی لووه. واقعا غیر قابل جانشینه شواینی. نبودن شواینی و گوندوگان که هردوشون هافبک دفاعی قابلی هستن خیلی به آلمان ضربه میزنه. خدا کنه که به جام جهانی برسه. کلا خیلی بدشانسیم به خدا. اون از تیاگو که فینال جام حذفی رو از دست داد. اون از بی انضباطی مانژوکیچ که هرچه زودتر بهتره بدیم به چلسی و لوئییز رو بگیریم و اینم از شواینی. حالا در حال حاضر تو بایرن هم لام میتونه جانشینش باشه و هم مارتینز ولی تو تیم ملی آلمان به هیچ وجه قابل جایگزینی نیست. اگه شواینی جام جهانی رو از دست بده شک ندارم لو هم مثل پپ از لام تو هافبک دفاعی استفاده میکنه و این باعث میشه حال همه گرفته بشه خدا کنه که به جام جهانی برسه. (رئیس بهت شدید نیاز داریم تو جام جهانی)

MERSAD33 شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 14:00

اصلا این یارو بازی میکرد جلو بایرن مگه؟

MERSAD33 شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 14:05

بعدشم که حالا ورزش3 یه چیزی نوشته شما چرا جو میدین؟؟؟ بذارین ببینیم چه خبره بعد بیایم بگیم.... والا

amin شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 17:53

سلام دوستان الان اخبار ورزشی گفت که ممکنه ممکنه شواینی به جام جهانی نرسه تو رو خدا اگه خبر جدیدی داشتین در جریان بزارین دارم منفجر میشم از ناراحتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد