وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ:‌ برای شکست بایرن پرقدرت، می‌جنگیم

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند گفت: تلاش می‌کنیم در رویارویی با بایرنِ پرقدرت، برنده شویم. 
 در شرایطی که از ساعت 22و 30 دقیقه امشب (شنبه به وقت تهران)‌، دورتموندی‌ها با بایرن بر سر کسب مقام قهرمانی جام حذفی آلمان موسوم به «د.اف.ب پوکال»‌ نبرد می‌کنند،‌ یورگن کلوپ معتقد است شاگردانش در وضعیت خوبی با مونیخی‌ها روبه‌رو می‌شوند.

به نقل از فارس، وی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که اکنون در بازی نهایی جام حذفی حضور داریم. از ابتدای فصل راهیابی به این بازی، ‌هدف دورتموند بود. حال که در این موقعیت قرار گرفته‌ایم، می‌خواهیم بیشترین سود را از آن ببریم. از این رو تلاش می‌کنیم در رویارویی با بایرن برنده شویم.

وی ادامه داد: برای کسب این جام ناگزیریم بایرن پرقدرت را شکست دهیم. این کاری سخت است اما دورتموند می‌تواند آن را تحقق ببخشد.

پیکار دو تیم در ورزشگاه المپیک برلین انجام خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 13:58 http://http:/

امیدوارم بازی قشنگ و جذابی رو تماشا کنیم. و مهمتر از همه با برد باواریایی ها همراه باشه فلیپ لام دوست داشتنی جام قشنگ د اف بی پوکال رو بالای سر ببره. گواردیولا بخاطر هوادارای بایرنم که باشه باید حتما امشب قهرمان بشه. یورگن کلوپ هم درسته مربی حریفه ولی باید اعتراف کنم واقعا مربی دوس داشتنیه هستش. امسال اگه یوگی لو قهرمان جام جهانی نشه باید برکنارش کنن.چون بهترین تیم تاریخ فوتبال آلمان دستشه و بهترین گزینه برای تیم ملی همین کلوپه

saeed شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 14:16

بایرنو از خواااااااااااااااااااااااااب بیدار کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد