وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا از غیبت شواین اشتایگر و مانژوکیچ در فینال جام حذفی خبر داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جوزپه گواردیولا، مربی تیم فوتبال بایرن مونیخ روز جمعه از غیبت باستین شوان اشتایگر و ماریو مانژوکیچ در فینال جام حذفی آلمان مقابل دورتموند خبر داد.


بایرن روز شنبه در برلین به مصاف دورتموند می رود و شوان اشتایگر به علت مصدومیت و مانژوکیچ با تصمیم گواردیولا در این دیدار حضور نخواهند داشت.
این مربی اسپانیایی در کنفرانسی خبری گفت: « شوان اشتایگر مصدوم است. او بعد از دیدار با اشتوتگارت ( شنبه گذشته ) از ناراحتی زانو رنج می برد و مانژوکیچ با تصمیم من بازی نخواهد کرد .»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، او در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه این مصدومیت احتمال دارد حضور شوان اشتایگر در جام جهانی با خطر رو به رو کند، گفت: « این آخرین دیدار ما است و مربی تیم ملی درباره او تصمیم گیری خواهد کرد. اما من امیدوارم او در برزیل بازی کند .»
گواردیولا درباره این موضوع که آیا غیبت مانژوکیج با تردیدها درباره آینده او در بایرن مونیخ مرتبط است، گفت: « او دوشنبه و سه شنبه تمرین نکرد اما می توانست بازی کند اما تاکید می کنم با تصمیم من نمی تواند به میدان برود. من برای این دیدار مهم 18 بازیکن در اختیار دارم .»
ماریو مانژوکیچ، ملی پوش کروات تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد و فصل آینده با رابرت لواندوفسکی لهستانی رقابت خواهد کرد.
لواندوفسکی روز شنبه آخرین دیدار خود را با پیراهن دورتموند انجام خواهد داد.
گواردیولا درباره شایعات مرتبط با استخدام داوید لوییز، مدافع میانی چلسی گفت: « الان زمان خوبی برای مطرح کردن این موضوع نیست. من باید بر نخستین حضورم در فینال جام حذفی آلمان تمرکز داشته باشم و تا فردا از چیز دیگری صحبت نخواهم کرد .»

نظرات 3 + ارسال نظر
جاوید جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 23:30 http://footballi-pictures.mihanblog.com

نبودن مانژوکیچ عجیبه.احتمالا میخواد از بایرن یره و با پپ به مشکل خورده.کلا هم اهل مصاحبه کردن نیست

افن برگ جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 23:42

به نظر من باشگاه بایرن و مخصوصا گواردیولا دارن در حق ماریو مانروکیچ کم لطفی میکنن..مانزوکیچ واقعا برامون زیاد زحمت کشیده

tarafdar شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 19:14

برای ماریو متاسفم.حقش این نیست.با یه ترکیب خوب ماریو میتونه خیلی خوب کمکشو به تیم بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد