وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس جدید بایرن: باشگاه، غیبت هوینس را حس نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هوپفنر رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که حضور او در این پست موقتی خواهد بود و اولی هوینس پس از رهایی از این محکومیت باید به جایگاه سابق خود بازگردد.


کارل هوپفنر که دوم می، توسط مجمع عمومی باشگاه بایرن مونیخ به عنوان ریاست جدید این باشگاه انتخاب شد اظهار داشت: "من در اینجا هیچ احساس کمبودی ندارم و به دستور اعضای مجمع تا سال 2016 به عنوان ریاست باشگاه انتخاب شده ام."
هوپفنر در ادامه به صحبت های هوینس برای بازگشت به بایرن پرداخت و گفت: "برای احترام به آنچه که هوینس در بایرن انجام داده است هیچ رقابتی با او انجام نخواهم داد." 

هوپفنر در پاسخ به اینکه او به مانند هوینس در تمام امور باشگاه نظر خواهد داد گفت: "خیر من اینکار را نمی کنم. من به مانند هوینس در تمام بخش های باشگاه حاضر نخواهم بود."

نظرات 1 + ارسال نظر
aliver kahn جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 14:25

این بابا معلومه خیلی مثل اولی نمیتونه کار انجام بده چهره ی نگرانی داره مثل اولی خونسرد و مسلط نیست.یعنی چی گفته من رقابتی با اولی هوینس انجام نخواهم داد مجمع اومده تو را انتخاب کرده تا یه کاری کنی جای خالی اولی نه تنها حس نشه بلکه حتی بازم باشگاه به راه صعودیش ادامه بده.
من خودم به شخصه همیشه مثبت فکر میکنم ولی امیدوارم فقط تا برگشتن اولی به گامون نده و هر چی اولی ساخته خراب نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد