وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: مانژوکیچ هم سطح بهترین مهاجمان دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر، مهاجم سابق تیم بایرن مونیخ اعتقاد دارد، ماریو مانژوکیچ هم سطح بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی، زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو است.

مانژوکیچ 27 ساله در رقابت های این فصل بوندس لیگا از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا بوده است.

البر در گفتگو با سایت گل، در مورد مانژوکیچ گفت:"مانژوکیچ چیزی از رابرت لواندوفسکی، زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو کم ندارد. مهم ترین چیز آن است، که او خواسته های هواداران را برآورده می کند."

البر ناراحتی ماندزوکیچ از نیمکت نشینی را نشان از شخصیت بالایش می داند: "چنین چیزهایی طبیعی است. برای من این نشان دهنده ی شخصیت است. هیچکس به بازیکنی که همیشه قانع است نیازی ندارد."

البر در مورد انتقال لواندوفسکی به بایرن گفت، که اگر این انتقال باعث نارضایتی ماندزوکیچ شود و او را از ترکیب اصلی بایرن دور کند، بهتر است ماندزوکیچ از بایرن برود: "من در سال 2003 آقای گل بایرن بودم و ما در دو جام داخلی به پیروزی رسیده بودیم. یک ماه بعد، آن ها روی ماکای را به تیم آوردند. من فکر می کردم می توانیم در کنار هم بازی کنیم. اما در نهایت مجبور شدم بایرن را ترک کنم. من از این تیم رفتم چرا که نمی خواستم خاطره ی دوران خوبم در بایرن را خراب کنم."

نظرات 2 + ارسال نظر
farid 10 جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 11:29

مانژو بازیکن خیلی خوبیه اما چون باعث نیکمت نشینی سوپر ماریو شده بود واسه همین زیاد تو دل بایرنی ها جا پیدا نکرده

ملو جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 13:51

خدایش خوب بازی میکنه وباید حفظش کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد