وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال معاوضه ماندزوکیچ و لوئیز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ آلمان به شدت به دنبال جذب داوید لوئیز مدافع برزیلی چلسی است و از سوی دیگر چلسی ماریو مانزوکیچ را می خواهد.

علاقه دو طرفه این دو باشگاه به جذب بازیکنان یکدیگر ممکن است باعث تبادل لوئیز و مانزوکیچ شود.

در حالی که طی چند روز اخیر بارسلونای اسپانیا به جذب مدافع برزیلی نزدیک شده بود ظاهرا پیگیری های پپ روزنه های جدیدی را برای این انتقال گشوده است.

بنابر ادعای بیلد بایرن مونیخ به احتمال فراوان ماریو مانزوکیچ را به عنوان بخشی از مبلغ رضایتنامه لوئیز به چلسی واگذار خواهد کرد.

بایرن مونیخ از مدتها پیش جذب لواندوفسکی را قطعی کرده است و همین امر احتمال خروج مانزوکیچ را زیاد کرده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
وثوق جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:50

اگه بشه خیلی خوب میشه

جاوید جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:55 http://footballi-pictures.mihanblog.com

مانژوکیچ = بخشی از مبلغ رضایتنامه لوئیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه بازیکن ثابت تیم = بخشی از مبلغ رضایت نامه یه بازیکن ذخیره عایا یا آیا؟؟؟

افن برگ جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:57

مانزوکیچ به عنوان بخشی از مبلغ رضایت نامه ی داوید لوییز؟؟؟؟؟!!!!!!داوید لویییز خوبه ولی نه دیگه تا این حد که ماتزوکیج بخشی از مبلغ رضایت نامه اون باشه....در ضمن چلسی با دیه گو کاستا به توافق رسیده و تورس هم تمدید کرده..فکرنکنم که مانزوکیچ را بخواهند...هرچند که مانزوکیچ سال بعد میتونه با لواندوفسکی یه خط حمله ترسناکو تشکیل بده ولی اگه قراره بفروشیمش ،میتونیم به یووه و بارسا که خیلی دنبالشن با قیمت خوب بفروشیم...در ضمن داوید لوییز به خاطر برزیلیای بارسا، مثل آدریانو و نیمار و.. خیلی به بارسا نزدیکتره

ملو جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 13:49

لوییز رو خیلی بزرگش کردن به نظر من یه بازیکن معمولیه ولی ماندزوکیچ برای بایرن خوب کار کرده ونباید به این اسونی از دستش داد.

aliver kahn جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 14:40

یه جوری از لوییز حرف می زنن که هر کی ندونه فکر میکنه در حد بکن بایر یا مالدینیه.بابا لوییز خوبه ولی دیگه نه اینقدر حالا من اولش گفتم حتمن با هم معاوضه میشن دیگه بایرن پولی نمیده ولی وقتی خبر کاملا خوندم دیدم تازه بخشی از قرار داده بابا این آبراموویچ خیلی پفیوزه
یه دفاع میخاد بفروشه فک کنم فکر کرده میخاد مسی را بفروشه که این قدر داره قیمت میذاره.بابا اصلا نمی صرفه بخدا دفاع های بهتر از لوییز هستند بعد ما نباید مانژو را به این راحتی از دست بدیم من خودم هم خیلی باهاش حال نمیکنم ولی اصلا چرا باید بفروشیمش چون واقعا مهاجم کلاسیک وخوبیه وواقعا هم سرزنه و تموم کننده ی خوبی هم هست و انصافا نامردیه که حالا که یه مهاجم دیگه خریدیم به هر قیمتی بفرشیمش.واقعا برامون زحمت کشیده و نباید مثل یه مهاجم آماتور باهاش رفتار بشه.
اون لوییز هم دلش با بارسلوناست چون چند بار هم تو مصاحبه هاش از علاقش به بارسا گفته بازیکنا که نمیشه زورکی اوورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد