وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو : رونالدو استحقاق بیشتری برای کسب توپ طلا داشت تا ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان از کرسیتیانو رونالدو تمچید فراوانی می نماید و این بازیکن پرتغالی را کاملا مستحق توپ طلا و کسب عنوان بهترین بازیکن فعلی جهان می داند.

 

وی همچنین معتقد است شایستگی رونالدو بسیار بیشتر است تا فرانک ریبری بازیکن بایرن مونیخ آلمان.

یواخیم لو در مصاحبه با نشریه معتبر اکیپ فرانسه دراین باره می گوید : "کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است. او همواره جز بهترین های پرتغال و رئال مادرید است. او همواره می تواند دو یا سه گل به ثمر برساند. او نقش کلیدی در باشگاهش و در تیم ملی پرتغال دارد. من فکر می کنم رونالدو کاملاً مستحق توپ طلا بود."

ریبری !؟ او نیز بازیکن بزرگیست و یکی از بازیکنان بزرگ بایرن مونیخ محسوب می شود اما نقش او به اندازه رونالدو پر رنگ نیست. کریستیانو حتی زمانی‌ که در تیم ملی پرتغال بازی می‌‌کند، در بازی پلی آف به تنهایی‌ همه چیز را مشخص کرد و باعث صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی شد. البته تیم ملی پرتغال بیش از حد به رونالدو وابسته می باشد در صورتیکه که ریبری علی رغم داشتن توانایی بالا دارای همچنین نقشی نه در بایرن مونیخ و نه در تیم ملی فرانسه، نمی باشد."

نظرات 4 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:51

یواخیم لو جان به جای تعریف و تمجید از اون رونالدوی کونی،یه فکری واسه بازیای حساس آلمان کن که چند ساله رنگ قهرمانی آلمانو ندیدیم و همش تو بازیای مهم به ایتالیا و اسپانیا میبازیم....در ضمن اگه پارسال اون سپ بلاتر حروم زاده تبانی نمیکرد،الان توپ طلا دست ریبری بود...من که یه پای ریبری و روبن رو با صدتا مثل رونالدو و مسی و نیمار و بیل و...عوض نمیکنم...

جاوید جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:57 http://footballi-pictures.mihanblog.com

آقای لوو احمق.درسته که رونالدو نقش پررنگتری نسبت به ریبری داره ولی توپ طلا رو به کسی میدن که تو اون سال درخشان بازی کرده که همه میدونن فصل قبل ریبری خیلی درخشان تر از رونالدو بود.وگرنه ماهم میدونیم رونالدو پررنگتره.حتی خود ریبری هم گفته بود اگه امسال توپ طلا رو نگیره دیگه نمیتونه بهش برسه

aliver kahn جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 14:55

آقای یواخیم لو با تمام احترام و علاقه ای که بهت قائلم باید بهت بگم ریبری باز یه کار برامون کرد و فوق العاده ترین بازیهاشا برامون پارسال انجام داد و اگه نگیم بهتیرن بازیکن ولی یکی از بهترینامون بود پارسال که همه کار برامون کرد و یه موشم به صدتا رونالو یا مسی و یا هر کی دیگه نمیدیم.
ولی تو برای تیم وطنت چیکارکردی که این حرفا را می زنی یا برای هوادارن آلمان.والا همه مسخرمون می کنند که همیشه تا نیمه نهایی یا فینال می یاییم و اونجاها که باید ببریم می بازیم تو اگه راست میگی این مشکل اشباع شدگی بازیکنان را حل کن که تا میاییم فینال یا نیمه نهایی نبازیم تو اگه راست میگی بالا غیرتا بیا بعد باخت با اسپانیا و ایتالیا و اون باخت افتضاح به ایتالیا تو یورو این جام جهانیا دیگه برامون بیار.یه کاری کن تو بازیهای بزرگ و مهم به این اسپانیا و ایتالیای مرده خور نبازیم.
نمیخاد بیای برای توپ طلا داوری کنی.

حامد جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 18:58

لو کاملا درست میگه.آدم اگه یک مقدار کم منطق داشته باشه این دو بازیکنو با هم مقایسه نمیکنه.منم طرفدار بایرنم ولی حرف حق رو میزنم.فرض کنید رونالدو بازیکن بایرن بود اون موقع میگفتیم بهترین بازیکن تاریخه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد