وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: عملکرد کلی بایرن منوط به فینال جام حذفی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر طبق عقیده ی ریبری،فصل برای بایرن بسیار بد تمام خواهد شد اگر آنها فینال جام حذفی را از دست بدهند.

بایرن مونیخ فصلی مملو از فراز و نشیب را سپری کرد. آنها موفق شدند در هفته ی 27 ام بوندسلیگا را فتح کنند که در واقع یک رکورد خارق العاده به حاسب می آمد. اما بعد از این قهرمانی سبک بازی بایرن به شدت افت کرد و سرانجام باواریایی ها با قبول شکست 5-0 برابر رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

علیرغم این که اکثر بازیکنان و کادر مدیریتی بایرن، حتی در صورت شکست در بازی فینال برابر دورتموند معتقدند فصلی خوب برای بایرن و پپ سپری شده، اما فرانک ریبری فوق ستاره ی فرانسوی بایرن معتقد است در صورت ناکامی در کسب جام حذفی فصل ناامید کننده برای بایرن به اتمام رسید است: "در صورت باخت به دورتموند فصل را بد به پایان برده ایم. بازی کردن در فینال جام حذفی همیشه خاص بوده است خصوصا اکنون که دورتموند در بهترین فرم خود می باشد. بنابراین ما باید به سختی تلاش کینم."

دورتموندی ها اول فصل موفق شدند با شکست بایرن نخستین جام خانگی خود را در سوپر کاپ کسب کنند و همانند بایرن که بوندسلیگا را فتح کرده، هر دو تیم در صدد کسب دومین عنوان قهرمانی خود هستند.

ریبری که از نامزدهای کسب عنوان بهترنی بازیکن دنیا در سال 2014 بود احتمالا به علت آسیب دیدگی فینال حذفی را از دست خواهد داد. اما با بهبود شرایط،بی شک فرانک بایرن از امید های اصلی فرانسه برای درخشش در جام جهانی پیش رو خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماریو گومز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 19:07

دوستان هرکی میتونه از یوتیوپ دانلود کنه بهم بگه من لینکه جشنای بایرن رو بهش بدم برام دانلود کنه بعد بهش ادرس بدم بهم فیلماشو بده. از خجالتشم در میام

tarafdar جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:48

حیفِ منفی نیست به بعضی ها میدید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد