وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: لواندوفسکی را مهار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز ضمن خوشامد به لواندوفسکی برای پیوسنش به بایرن مونیخ در قصل آینده برای مهاجم لهستانی زنبورها پیغام داد که در زوز شنیه یک روز سخت را باید انتظار داشته باشد و وی یک روز راحت را در برلین سپری نخواهد نمود.

خاوی مارتینز در مصاحبه با شبکه اسکای آلمان در این باره اعلام نمود : "باید بگویم از اینکه او فصل آینده با ما خواهد بود خوشحالم اما هنوز او هم تیمی ما نشده است. او در فینال برلین به سختی از سوی من مهار خواهد شد. من قصد دارم به او فشار زیادی را وارد کنم اما پس از این بازی و در فصل جدید او یکی از هم تیمی ها و دوستان خوب من و دیگر هم تیمی هایم در بایرن خواهد شد اما در روز شنبه رفاقتی بین ما اصلا وجود نخواهد داشت."

نظرات 1 + ارسال نظر
افن برگ پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:21

خاوی جون تو هر مهاجمی رو میتونی مهار کنی...خاوی مارتینز جون اگه پپ تورو فیکس بازی بده مقدار زیادی از مشکلات دفاعی ما حل میشه ...تو ضربه سر زدن چه تو دفاع و چه تو حمله تو کمک بزرگی برای ما هستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد