وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یولیان دراکسلر: کاپیتانی تیم ملی در چنین سن و سالی، مسئولیت بزرگی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در تساوی بدون گل بازی دوستانه دیشب آلمان مقابل لهستان در شهر هامبورگ، 12 بازیکن برای اولین بار پیراهن تیم ملی را به تن می کردند در حالی که یولیان دراکسلر 20 ساله، به جوان ترین کاپیتان تاریخ ژرمن ها بدل گشت.

یولیان دراکسلر هم در مورد این بازی گفت: "کاپیتانی تیم ملی در چنین سن و سالی، مسئولیت بزرگی است. امروز تقریبا تیم زیر 21 ساله ها بازی می کرد. چون برخی از بازیکنان فقط یکبار در تیم تمرین کرده بودند، اجرای تاکتیک ها، آسان نبود. کارمان خوب بود."

مکس مه یر، هم تیمی دراکسلر در شالکه 04 هم بعد از بازی در مورد شانس حضورش در جام جهانی گفت: "سرمربی باید در مورد بودنم در لیست نهایی، تصمیم گیری کند. فعلا برای گذراندن تعطیلاتم در ژوئن و جولای، برنامه ای ندارم."

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 12:28

به امید قهرمانی ژرمن ها.ما تا نیمه نهایی به تیم های سرشناس برخورد نمیکنیم هر چند که در جام جهانی بازی ها همه سخت هستند.باید خود را آماده دیدار در نیمه پایانی مقابل برزیل کنیم و سپس با اسپانیا یا ارژانتین در فینال دیدار خواهیم کرد که باید با تمرکز بالا حضور داشته باشیم.البته این حدس من هستش که به این تیم ها برخورد میکنیم.
المان در حال حاضر کمی در دفاع تیمی مشکل داره که باید ببینیم لو چه راه کاری رو در پیش میگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد