وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بایرن باید در بهترین فرم خود در فینال جام حذفی باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر اسطوره ی فوتبال آلمان ها که اکنون بیشتر به عنوان مفسر ورزشی در کانال اسکای اسپورت حضور دارد از شرایط بوندسلیگا و خبرهای مهم این چند روز فوتبال آلمان می گوید.


حضور پادربورن در بوندسلیگا...." حداقل من نمی توانم آن ها را در بوندسلیگا به خاطر داشته باشم البته می خواهم به آن ها تبریک ویژه ای بگویم و کنجکاوم تا بازی هایشان را در فصل اینده تماشا کنم."
جدایی توماس توخل از ماینتس..." اول از همه باید بگویم که از تصمیم او بسیار شگفت زده شدم من تلاش های توماس توخل را در این باشگاه درک می کنم او از سبک مربیانی مانند کلوپ است البته خروج او از ماینتس همراه با موفقیت نبود ولی امیدوارم تا هر چه زودتر بازهم شاهد حضور وی در بوندس لیگا باشم."
بایرن مقابل دورتموند، بهترین فینال جام حذفی؟...." این شرایط برای بایرن بسیار مهم است و آن ها باید شکل خود را در برلین پیدا کنند وگرنه جام حذفی را باز هم در برلین مقابل دورتموند از دست خواهند داد. روبرت لواندوفسکی همه کار را برای این بازی انجام خواهد داد هر چند که فصل آینده به بایرن می آید تعهد کامل تا آخرین بازی این چیزی است که از شخصیتی نمونه مانند لواندوفسکی انتظار می رود برای اثبات این حرف باید بگویم که او پیشنهاد رئال را به دلیل اینکه به مونیخی ها قول داده بود رد کرد."

نظرات 2 + ارسال نظر
aliver kahn چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 00:15

سلام دوستان چه جوری میشه از تو سایت یوتوب دانلود کرد خواهشا یکی جواب بده.

محمدرضا اشتایگر چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:37

باز هم یه نقد منفی دیگه شنیدن یه جمله مثبت از قیصر برای من به یک رویا تبدیل شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد