وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود جشن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

دانلود در ادامه مطلب... 

نظرات 10 + ارسال نظر
علی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 12:23

بچه ها لطفا نظر بدیدددددددددددددددددددددددددددددد...........


ولی کلا یک چیز بگم پپ مربی خوبیه ولی برای تیم وبازیکنای سبک خودش .....

اصلا همین گل دیشب بازم گله دیمه زدیم اصلا سیستمه پپ هیچ نقشی نداشت روبن سانت

کرد شانسی افتاد زیر پایه پیزارو اونم روی خلاقیت خودش گل کرد بعد میاد پاسهای مسخره

خسته کننده بهم میدن ...بابا بازیکنای آلمانی همه درجاآن ایستا فقط تو فضا بدون توپ خوبن

مثلاهمین مولر 10متر با توپ نمیتونه حرکت کنه الان اگه روبن ریبری برن کنار دیگه واویلا

میشه مگه گوتزه که تکنیکش خوبه.. تازه اونم بیجونو سنگینه ...بابا ول کن این پاسهای

مسخره رو عین تیم هاینکس مثل آدم دفاع کن بعد ضد حمله بزن انواعه گلهاروام میزنیم

همین بلا رو رئال به سر خودمون آورد.. بخدا با این سیستم جلوی تیمهای بزرگ کم میاریم

دیگه همه فهمیدن سیستمه بایرنو دفاع میکنن بعد ضد حمله گل ...حالا اینا به قبر این

سیستمه مسخره باید در جام جهانی تو تیم آلمان ببینیم (اونوم بدون روبن و ریبری)

آلمانی که همه تیمهاروگاراج میکرد حالا باید منتظره پاسهای مسخره باشیم تا یک گل

شانسی بزنه ... این سران آلمان دیدن دو تا بازی به این اسپانیایه مسخره باختیم که مثلا

اون مراحله بالا به تیمایه بزرگن نبازیم..رفتن این پپ مسخره رو با اون سیستم مسخرش

اوردن بابا تاریخ مصرفه تفکراته تیکی تاکا تموم شد باز نگاه کنید اگه باز به همون ایتالیایه

خوش شانس بخوریم بازم باخت میدیم...بخدا بچه ها از زمانی که به رئال باختیم هنوزم

میسوزم این رئال بخدا تیم نبود که( بازم تفکر ایتالیایی بود پشتش) .....

ای خدا کو گوشه شنوا ...

بچه ها لطفا نظر بدیدددددددددددددددددددددددددددددد...........

فریبرز یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:14

تا گواردیولا نتونه بایرن رو قهرمان لیگ قهرمانان بکنه این پاسها اسمش پاس مسخرس و به محض این که سال بعد قهرمان لیگ قهرمانان بشیم میان میگن گواردیولا تو شیوش تغییر ایجاد کرد. به نظر خودم اگه گواردیولا بتونه تیکی تاکای سریع رو تو تیم جا بندازه و بتونیم رو به جلو بازی کنیم این میشه ترکیب شیوه یوپ و پپ و در نتیجه میتونیم چند سالی بر قله اروپا باشیم شک نکنید. ترکیب شیوه پپ + شیوه یوپ (یعنی پاسکاری رو به جلو و همه با هم شرکت در حمله و همین طور در موقع دفاع نیز همه با هم دفاع) پاسکاری سریع که تیم مقابل گنگ بشه. مطمئنم سال بعد قهرمانیم. هنوز هیچ کدوم از ماها خیلی خوب پپ رو نمی شناسیم. برید از اونایی که طرفدار بارسا هستن بپرسین بایرن سال بعد قهرمان میشه یا نه. امسال سال ما نبود همین. تازه اگه قرار باشه هر سال قهرمان بشیم خیلی قضیه لوس و بی مزه میشه. قشنگی فوتبال به همینه. یادمون نره توپ گرده و زمین دراز. یه نظر دیگه هم دارم و اونم اینه که به نظر خودم لو بعد از چند سال امسال واسه آلمان قهرمانی جهان رو میاره حالا ببینید کی گفتم

دانیال 4477 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:16

به نظر من اصلا هدف مربی پاسکاریای بیهوده نیس اگه بازیکن این شکلی فک میکنه که بازیکنامونم همین فکرو میکنن اره بیهوده به حساب میاد ولی پپ اگه اینطوری می خواست صدر صد دیگه ادامه نمی داد من مطمئنم که هدف خاصی داره البته اگه بازیکنا هم کاری کنن اقا باید بازیکن خودشو باسیستم جور کنه الان که کار از کار دیگه گذشته و پپم فلسفشو داره وارد تیم میکنه تا حدود کمی هم وارد شده باید خوشحال و موافق باشیم وگرنه بازم بلا هایی مثل رئال به سرمون میاد واقعا مربیه خوش فکریه باش هم کاری بشه پادزهر ضد حمله رو پیدا میکنه من خوشحالم که الان تو افتیم چرا که دیگه بدتر از این نمیشیم و پیشرفت نیومده پس چشم انتظارپیشرفت هستم واقعا سال سختی پشته سر گذاشت امیدوارم فصل بعد بهترین فصل دوران مربیگریت باشد و این جام اخرین جامت در این تیم نباشد خوب معلومه که پپو نیو وردن که جام بگیره چرا که ما پارسال به اندازه ی کافی ارضا شدیم از جام فقط اگه بازیکنا باش همکاری کنن سبکه جدید و شکست ناپذیری میشه به امید حضور مقتدرانه ی پپ و نسل جدید از سبکه بایرن در فصل بعد یا حتی فصل های بعد

تمنا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:24

ممنون لطفا اگر مراسم دوش آبجو هم باشد شریک کنید

m-bavaria یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:30

ببین علی اقا این حرفی که الان شما داری می زنی من و چند نفر دیگه مثله bastian 31 اول فصل میزدیم ولی اون موقع یه سری ادما اینجا بودن که البته بیشتر طرفدار پپ بودن تا بایرن , صرفا به خاطر اینکه پپ خوشتیپه یا چه میدونم تو بارسا تونست n تا قهرمانی بیاره و یک نابغس و دیگه بهتر از پپ نیست و نمی دونم فلانی میگفت من عکس شو رو صفحه دسک تاپم کامپیوترم گذاشتم و ... از این حرفا میزدن . ای کاش میتونستم اون پستایی که ما اون موقع میزاشتیم و 800 نظر منفی می خوردو واست می اووردم .
حالا الان نگاه کن یه سری میان میگن شما بهتر میدونید یا سران بایرن یا اینکه میگن پپ سابقش تو بارسا مشخصه و از این جور حرفا . مشکل اینا اینکه بایرن و با بارسا مقایسه میکنن . ببین اسمان بارسا سبزه اسمونه بایرن ابیه , پپ نمیتونه این اسمون و سبز کنه هیچ دلیلی هم وجود نداره که بگیم کدوم اسمون بهترن .
حالا شما میگی بازی تیم یوپ دفاع ضد حمله بود که البته اشتباه میگی تنها بازی که این کارو تا یه حدودی بازم میگم تا یه حدودی انجام داد بازی با بارسا بود . تیم یوپ همه چی بود , حمله خوب دفاع خوب ضد خمله خوب نهایت استفاده از ضربه استگاهی دوندگی زیاد جنگندگی زیاد و هرچی که تو فوتبال بود . متوسط مالکیت بایرن سال پیش 65 درصد بود امسال شده 75 درصد . به خدا من از لحاظ مالکیت توپ بین تیم امسال بایرن با سال پیش فرقی نمیبینم مگر اینکه امسال یه سری پاسای الکی رد و بدل میشه .
حالا در مزخرف بودن سیستم پپ حرف زیاده ولی اگه بخوایم یه جمع بندی بکنیم به نظر من باید سال بعد هم به طور کامل بهش فرصت داد و بعد دید چه میشه چون الان بایرن تو یه دوراهی افتاده .

حسین یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 14:49

سلام لطفا جشن رو کامل بذارید تا لحظه آخر جشن رو بذارید
ممنون

فریبرز یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 15:59

در این حرف که هاینکس جاودانس شکی نیست و الآن نزد همه ما جاودانه خواهد ماند ولی این که بگیم تیم هاینکس بدون نقص بود دیگه داریم طرفداری الکی میکنیم دیگه. من خودم هم خیلی با اون شیوه موافقم ولی جناب آقای m-bavaria اگه به سال قبل از اون تریپل نگاه کنی اون باختی که به چلسی (که اون سال واقعا ضعیف بود) فاجعه بود اونم تو آلیانس آرنا یعنی واقعا یه جام رو دستی دستی از دست دادیم ولی یادت نره فوتبال قشنگیش به همین چیزاست دیگه. اون سال هیچ کس فکرش رو هم نمیکرد به چلسی ببازیم ولی باختیم و نایب قهرمان شدیم و سال بعدش هیچ کس فکر نمیکرد به یووه 4 تا و به بارسا 7 تا بزنیم و با برد دورتموند تو فینال قهرمان بشیم و سال بعدش که باز هم مدعی اصلی بودیم به رئال ببازیم. فوتباله دیگه. اگه این چیزا توش نباشه خیلی بی مزه میشه. جناب آقای m-bava چرا از گواردیولا توقع بیجا داری؟؟؟ هاینکس اون سال هم تو لیگ دوم شد و هم تو حذفی و هم تو لیگ قهرمانان ولی سال اول پپ چی؟؟ تو لیگ قهرمان، تو جام حذفی هم (مطمئن باش قهرمان) و تو لیگ قهرمانان هم تا نیمه نهایی پیش اومدیم و به یه رئال آماده باختیم نه مثل اون فینال تو زمین خودمون به چلسی داغون. یادت باشه هیچ کس اون فینال رو تو زمین خودمون فراموش نمیکنه ولی باخت به رئال مث باختای دیگه بود یادت نره

m-bavaria یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 16:56

اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردی اقا فریبرز هاینکس سال اول تیمش ضعیف بود ولی یادت نره که ما اون سال رئالی و بردیم که تو ده سال اخیر قویترین رئال بود که من دیده بودم , اون بازی چلسی هم به نظر من مثله گل مارادونا که می گفت دست خدا بود که توپ و گل کرد دست خدا بود که اونا رو قهرمان کرد , اون سال بهترین ستاره ما رو نیمکت مولر بود , حالا می خوام اینو بگم که یوپ فقط یه سال لازم داشت فقط یه سال , گفت من خاوی مارتینز و میخوام هر جور که شده , پاش وایساد 40 ملیون واسش دادن و همه فک کردن که یه خرید بیخوده , 80 میلیون بابته بازیکنایی مثله ژردان شکیریو پیزارو مانژوکیچ داد که همه فک میکردن به درد بایرن نمیخوره . تیم سال پیش بازیکنای با کیفیت کمتری نسبت به امسال داشت ولی امسال با اینکه میانگین دوندگی تیم نسبت به سال پیش کمتر شده هر هفته 10 تا مصدوم داریم .
هاینکس میشست درباره مشکل تیم فک میکرد نتیجش هم همون شد که دیدیم .
میخوام اینو بهت بگم که گواردیولا 4 سال تو بارسا بود , از خریدای گرون قیمت و تماما اشتباهش که بگذریم تو اون 4 سال اخر هم نتونست راهی واسه دروازه تیمایی مثله چلسی پیدا کنه که البته همین کارا رو هم داره تو بایرن میکنه نتیجش هم همینی هس که تو بازی رئال دیدی , از همون اول هم معلوم بود به ضد فوتبال رئال می بازه اصلا هم دور از انتظار نبود تیمی که به منچستر داغون فقط 4 تا گل میزنه 2 تا گل میخوره قدرتش مشخصه , یادمه قبل بازی با رئال خود شما اقا فریبرز میگفتی 7 تا به این رئال میزنیم , یادته زیر پستت نموشتم که شانس رئال واسه بردن بیشتره . چلسی یه تیمیه که تازه به دوران رسیدس یه سال میبره یه سال هم میبازه و باری به هر جهت میره ولی باختن به رقیب دیرنمون اونم با 5 تا گل واسه من خیلی سخت بود و برای گواردیلا یک هنر .
بازم میگم بایرن تو یه دوراهیه تا سال بعد باید وایساد و ببینیم چی میشه

ماریو گومز یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 17:53

اقا امیر حسین خان ما فقط یه سال صبر کردیم تا شما جشن کامل رو بذارین برا داتلود. اگه میشه ویدیو ابجو پاشون رو هم بزارین

آرین بایرن مونیخی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 19:34

ایول قهرمان بوندسلیگا شد. امیدوارم قهرمان جام حذفی هم بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد