وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 1 - 0 اشتوتگارت؛ پیروزی باواریاییها با گل تماشایی پیزارو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سی و چهارم بوندسلیگا در خانه با تک گل زیبای کلودیو پیزارو در آخرین لحظات بازی اشتوتگارت را شکست داد تا با 90 امتیاز به کار خود در این فصل پایان دهد.

بایرن در این بازی با ترکیبی متفاوت تر از بازی های گذشته به این بازی آمد خبری از لام، گوتزه و ریبری بدلیل مصدومیت نبود و دنیل فن بویتن نیز جای بوآتنگ را که در این بازی محروم بود گرفت.


بایرن با همان سبک کاری خود در این فصل، مقابل اشتوتگارت بازی را آغاز کرد. پاس های پر تعداد و کرنرهای زیاد حاصل کار آن ها در نیمه نخست بود البته نباید از بازی خشن شاگردان هوب استیونس هم به سادگی گذشت مصدومیت شواین اشتایگر و خطاهای پر شمار بوکا مدافع چپ اشتوتگارت باعث شد تا استیونس او را پیش از سوت پایان نیمه اول بیرون بکشد. شواین اشتایگر نیز بدلیل مصدومیت از ناحیه زانو جای خود را به هویبرگ داد.


نیمه دوم نیز با همان سبک ادامه یافت اشتوتگارت کاملا در دفاع متمرکز شده بود و درخشش اولریش دروازه بان جوان آن ها موقعیت های گلزنی را از بایرنی ها می گرفت.


نکته ی تاریک این بازی داوری بود در چندین صحنه پنالتی های واضح به سود بایرن سوت زده نشد تا واکنش ماتیاس سامر را نیز در پی داشته باشد. بایرن در آخرین دیدار خود می خواست با پیروزی به پیشواز جشن قهرمانی برود.


این از شور و اشتیاق پپ گواردیولا در کنار زمین کاملا مشهود بود ماریو مانژوکیچ نیز بدلیل مصدومیت جای خود را به کلودیو پیزارو داد مهاجم پرویی بایرن به مانند بازی ها گذشته به عنوان ذخیره طلایی پپ وارد عمل شد و توانست در دقایق تلف شده ی بازی گل پیروزی مونیخی ها را به ثمر برساند تا جشن قهرمانی بایرن کامل شود.

نظرات 15 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:00 http://http:/

بازی خیلی کسل کننده ای بود.بایرن خیلی ناهماهنگ بود. گل هم ثانیه آخر به ثمر رسید. امیدوارم مقابل دورتموند همچین بازی رو ارائه ندیم و قهرمان بشیم.بحرحال قهرمانی بوندسلیگا امروز که سالگرد تولدم بود واسم فراموش نشدنیه.

جاوید شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:01 http://footballi-pictures.mihanblog.com

تبریک به همه !
نیمه اول طبق معمول اون سبک مزخرف پاسکاری الکی داشتیم...در حدی که تصمیم گرفتم فوتسال تیم ملی رو ببینم!ولی نیمه دوم یه جورایی شبیه پارسال بازی کردیم و سریع و بدون پاس اضافی توپو به حمله میبردیم و اگه داور پنالتی میگرفت زوئتر میبردیم.
امیدوارم مصدومیت شواینی جدی نباشه
در آخر هم باید بگم تو همه تیمها وقتی به یه بازیکن جوون بازی میرسه از این فرصت استفاده میکنه و بهترین بازیشو میکنه اما انگار واسه هویبرگ برعکسه!هیچوقت یه خلاقیت و حرکت خوب ازش ندیدم و شاید هم اصلا خلاقیت نداشته باشه که نشون بده مثل رافینیا!!!که در این صورت امیدوارم واسه فصل بعد امره رو برگردونن
ولی عجب گلی زد پیزارو

sia bavari شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:18 http://http:/

جشن قهرمانی رو کامل دیدم. ولی خدایی جشن پارسال حال و هوای بهتری داشت.بیشتر بخاطر این خوشم نیومد قدیمی های بایرن واسه جشن نیومده بودن. بحرحال اگه بودن بیشتر حال میداد. مثل کان. البر. کوفور. زیربرتو. لیزارازو. شول.

محمدرضا اشتایگر شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:33

بازی معمولی بود بازم نود درصد مالکیت هزار تا پاس و همش هم بی نتیجه
ولی بالاخره لیگ تموم شد و قهرمان شدیم خیلی دوست داشتم تو ورزشگاه باشم . ولی خوب نیستیم دیگه . تبریک میگم
امیدوارم که مانزوکیچ با اشتایگر مصدوم نشده باشن .
برای فصل بعد چند تا بازیکن خوب حتما باید خریداری بشه

babak-19 شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:35

به همه تبریک میگم بازی بدی بود هیچ یک از بازیکنانمون اون حرف های پپ رو اجرا نمیکردند یا حداقل بلد نبودند
امروز مشخص شد که مانزوکیچ بهتره بره خدایش پیزارو با اون سنش از مانژو بهتره چه برسه به لواندوسکی که امشب دو تا گل زد و اقای گل بوندسلیگا شد
به نظرم عامل این بی نظمی فقط وفقط اریان ربنه همون بهتر که بره خیلی زود جو گیر میشه پارسال که تا مرحله ی نیمه نهای لیگ قهرمانان تو ترکیب اصلی نبود واسه همین سعی میکرد در خدمت تیم باشه به نظر من که همون بهتر که بره
لباس جدیدمون هم قشنگ بود

رضا کان شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:38

بازی رو ندیدم!
ولی خلاصه گلو دیدم!
اون پاس قطری رو کی انداخت رو محوطه جریمه رسید به پیزارو بعدش گل شد؟

babak-19 شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:51

فکر کنم ربن بود

فرهاد شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 21:52

اصلا در حد بایرن نبود معلوم امسال اصلا برا محوطه جریمه برنامه نداریم

Ariya1900 شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 22:11

به هر حال
قهرمانی رو شادباش
میگیم 2014
به امید قهرمانی اروپا 2015

MERSAD33 شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 22:14

منم این برد رو به همه دوست داران تبریک میگیم!!

آریا شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 22:21 http://www.tehran-iran.blogfa.com

بابک 19 چی میگی؟؟
روبن نبود که همین یدونه گلم که نمیزدیم!
شما از یه بازیکن بدت میاد نباید اون بازیکنو زیر سوال ببری که.
من نمیدونم واقعا روبن تو این سال ها چی کار میتونست نکنه واسه بایرن!
واقعا بعضیا یا به صورت افراطی آلمان پرستن و دوست دارن بازیکنای آلمانی تو تیم باشن یا از قیافه روبن خوششون نمیاد و کلا باهاش حال نمیکنن که اینجور حرف میزنن.
منم ممکنه با یه بازیکن حال نکنم ولی حداقل تواناییاشو زیر سوال نمیبرم.

mojtaba شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 23:06

روبن خیلی بازیکن خوبیه مخصوصا تو فضاها.معلومه وقتی که مجبوره بیاد وسط زمین پاس بده تا امار پاسامون بره بالا بازیش به چشم نمیاد...من که دوسش دارم.امیدوارم گواردیولا هم بفهمه که هر بازیکنی یه خصوصیاتی داره و همه بازیکنا پاسور نیستن که همرو میاره وسط زمین...من هیچوت اون گل به یادماندنی دقیقه ۹۰ روبن به دورتموندو از یادم نمیره...

aliver kahn شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 23:43

تبریک میگم امیدوارم جام حذیم بگیریم.
جشن قهرمانی مون هم خیلی بهم نچسبید ناراحتی بازی با رئال هنوزم تو صورت بعضی بازیکنامون بود دو البته اسطوره های بایرن هم نبودن جشن پارسال با حس تر و مجلل تر بود ولی حالا ایشالله تو جام حذفی قهرمان میشیم و یه جشن مفصل برگزار می کنیم.
درسته انصافا خیلی خوب نبودیم ولی گل پیزارو خیلی یعنی خیلی چسبید.

mohammad19 شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 23:44 http://transfermarkt.com

گوتزه چرا نبود

babak-19 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 00:05

من نه هیچ بازیکنی رو دوست دارم ونه متنفرم.یعنی شما تک رو بودن ربن رو انکار میکنید...یعنی شما انکار میکنید خودخواه بودنش رو؟!؟!؟!؟! فقط نگید که پارسال گل فینال رو برامون زد که اون شرایطش خیلی متفاوت بود و البته موضوع بحثمون هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد