وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به لیست اولیه تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیروز ظهر یواخیم لوو فهرست اولیه بازیکنان تیم ملی آلمان برای جام جهانی را اعلام کرد.

در فهرست اولیه که شامل 30 بازیکن است تعدادی بازیکن جوان و کمتر شناخته شده به چشم می خورند. واکنش ها به این لیست متفاوت بوده است و که در زیر بعضی از آن ها را مشاهده می کنید.

 

مانوئل نویر: "با اعلام این ترکیب منتظر شروع تورنمنت هستیم. "

 

اریک دورم: "جای تعجب است، البته  بسیار خوشحالم. بودن در این لیست برای من افتخار بسیار بزرگی است، و می خواهم بزرگترین افتخار را تقدیم کشورم کنم. می خواهم با سخت کار کردن در تمرینات خودم را به مربی تیم ملی اثبات کنم و در لیست نهایی جای داشته باشم. "

 

ماکس مایر: "برای من، انتخابم جای تعجب بود، چیزی که انتظار آن را نداشتم. زمانی که سرمربی تیم ملی آخرین بازی ما مقابل فرایبورگ را از نزدیک دید، به تیم ملی فکر نمی کردم. البته من خیلی خوشحال هستم، البته انتظارت و ادعای زیادی ندارم. می دانم که 7 بازیکن خط خواهند خورد اما به بهترین نحو تلاش خواهم کرد. "

 

ران روبرت زیلر: "دیشب ساعت 21:30 یک تماس با من گرفته شد و اطلاع داد که در جام جهانی خواهم بود. من از واقعیت پیدا کردن این خبر و تایید نهایی آن بسیار خوشحالم. "

 

یورگن کلوپ: "بچه های ما همه در حد یک کاندید تیم ملی بودند. در حال حاضر هیچکس درباره تیم صحبت نمی کند. "

ساشا لواندوفسکی سرمربی بایرلورکوزن: "برند لنو 2-3 جام جهانی دیگر در پیش دارد و او  درون دروازه خواهد ایستاد و فقط گلر شماره 3 نخواهد بود. " 

 

ماریو گومز: "تلفنی که مربی به من کرد خیلی دردآور بود. تا آخرین لحظات باور داشتم که آماده می شوم اما مصدومیت های پیاپی در این فصل هر دفعه باعث می شد من از برنامه عقب باشم و به آمادگی مطلوب نرسم. بدترین فصل من با یک شکست دیگر به پایان می رسد. نزدیک به 7 ماه مصدوم بودن بخاطر زانو زمان زیادی است. "

 

اشتفان افنبرگ: "ماریو گومز باید تصمیم یواخیم لوو را بپذیرد. او فصل خوبی را سپری نکرد، همچنین لوو بخاطر عدم دعوت از او به چنین تورنمنت مهمی ریسکی بزرگ انجام داده است. "

نظرات 11 + ارسال نظر
mj1989 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 03:04

بنظرم جای خیلی ها خالیه.امیدوارم دیگه لوو تیمو به فنا نده.تولد یوپ هاینکس کبیر هم تبریک میگم.چقدر دلتنگش شدیم...

sajjad جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 07:22

آقای mj مثلا جای کدوم خیلی ها خالیه؟میشه چند تا شو اسم ببری؟
و اینک جای چ بازیکنانی باید دعوت میشدن؟!فقط ی گوندوگان دعوت نشده که مصدومه،گومز هم کل فصل مصدوم بوده و امسال اندازه ی دروازه بان گل زده برای فیورنتینا،!
پس بهترین ترکیب رو انتخاب کرده،
ضمنا 23 بازیکن بیشتر جام جهانی رو آغاز نمیکنن.....

klose11 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 08:33

انشاالله با بهترین ترکیب وارد زمین میشیم برای کسب افتخار

Ariya1900 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 11:00

یوپ هاینکس بزرگ
خیلی دوسسسسست داریم

mj1989 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 11:28

آقا سجاد نمونش این بازیکنا:تراشتگن،مکس کروزه،اسون بندر...ضمنا خدیرا هم از اول فصل مصدوم بود ولی دعوتش کرده ولی گومز رو نه.من از گومز و سبک بازیش خوشم نمیاد اما حضورش لازم بود.صحبت های بعضی بازیکنا هم بخونی متوجه میشی که طرف چقدر تعجب کرده که به تیم ملی دعوت شده.یعنی خود بازیکن هم باور نداشته با وجود این همه بازیکن تاپ دعوت شه به تیم ملی.این لیست واسه خیلی ها سورپرایز بود.

reza جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 12:53

به نظرمن بهترین واماده ترین بازیکن ها رو دعوت کرده...فراموش نکنید که تو زمین اسم بازیکنا به تیم کمک نمیکنه بلکه امادگی اونا مهم

sajjad جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 13:12

آقای mjاولا ک با وجود ترافیک سنگین هافبکهای نفوذی ک داریم قبول کن جایی برای گومز نیست،مگ میشه گومز بازی کنه و مثلا رویس، شورله،گوتزه،مولر، یکی از اینها بیرون باش؟
ضمنا خدیرا هم ک دعوت شده ب خاطر نداشتن هافبک دفاعی جایگزین، ولی در پست گومز اون اسمهای بزرگ ک ذکر کردم میتونن بازی کنن، و با توجه به این همه بازیکن نفوذی نیازی به گومز ک هیچی ب کلوزه مسن هم نداریم،در مورد بازیکنانی که اسم آوردین چرا دعوت نشدن هم بگم که نمیشه ک 30 بازیکن ب برزیل برن،23 نفر میرن ک خودتم حتما موافقی این نفراتی که گفتی بهتر از اون نفرات انتخابی نیستن،شاید بشه تراشتگن رو فقط به جای زیلر میبردن بهتر میشد اونم برای کسب تجربه،وگرنه تو ترکیب ک تاثیری نداره،
وقتی ی تیمی مثله آلمان حدود 10 هافبک بزرگ ک 7 تاشون هجومی هستن رو داره لزومی نداره ک از ی مهاجم ک کل فصل مصدومه و 3 گل زده دعوت کنه،مطمئنم که متقاعد شدی دوست عزیز

mj1989 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 16:50

آقا سجاد عزیز هرکسی نظری داره و من به نظر شما احترام میذارم.ولی همچنان سر حرفم هستم که بعضیا نبایست توی این لیست میبودن و بعضیای دیگه باید دعوت میشدن.بهرحال دیگه تصمیم با لوو بوده.امیدوارم باعث قهرمانی آلمان بشه تصمیمش

sajjad جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 17:29

آقای mj منم ب نظر شما احترام میذارم ولی اینجا بحثش شد ما هم صحبت کردیم وقصد تحمیل نظر ندارم،فقط دلایل خودمو گفتم،
فقط یک موضوع بگم و اونم اینکه اون بازیکنانی که میگید دعوت نشدن اگرم میشدن توی مرحله 23 نفره شدن لیست حذف میشدن،واین نفراتی هم ک میگین حقشون نیست دعوت شدن بازم توی مرحله 23 نفره شدن از لیست حذف میشن پس دیگ ناراحتی نداره،
ایشالا قهرمانیم،اسم بازیکن مهم نیست فقط نام آلمان مهمه که امیدوارم قهرمان شیم،بزن لایکو.....

ali جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 17:35

یوپ کبیــــــــــــــــــــر

ali 64 جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 23:53

سلام دوستان من
ما طرفداران بایرن و آلمان باید باهم متحد باشیم
امسال دیگه نوبت قهرمانی ما توی جام جهانی است به امید موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد