وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: فعلا بایرن را ترک نخواهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر ستاره ی ملی آلمان ها اکنون در کانون توجه رسانه های اروپایی قرار دارد. چند روزی است که بحث پیرامون انتقال او به منچستر یونایتد تیتر یک خبرگزاری های آلمانی است.


منچستر یونایتد یک فصل ناامید کننده را سپری می کند تا با پایان این فصل بتواند با ترکیب جدید در کادر فنی و تقویت تیم فصل اینده را قدرت مند تر آغاز کرده و ناکامی های پس از جدایی فرگوسن را جبران کند.
لوئیس فان خال و ارتباط خوب او با بازیکنان بایرن از جمله توماس مولر باعث شد تا بحث هایی مبنی بر حضور مولر در اولدترافورد رسانه ای شود اما توماس مولر در گفتگویی با بیلد تمامی این خبرها را تکذیب کرد و گفت: "من شایعات را اختراع نکرده ام پس نمی توانم راجع به آن ها اظهار نظر کنم اجازه بدهید فقط بگویم که من قطعا بایرن را ترک نمیکنم اما نمی توانم تضمینی هم در مورد اینکه همیشه در مونیخ خواهم ماند بدهم."
مولر در ادامه به شکست 5 بر 0 مقابل رئال می پردازد و می گوید:" البته آن به ما لطمه زد اما شما باید صادق باشید و بگویید که رئال در هر دو بازی رفت و برگشت بهتر از ما بود و توانست راهی فینال شود این انتقادات تنها کیفیت بالای ما را نشان می دهد مردم از ما انتظار دارند که سه گانه را حفظ کنیم."
مولر در مورد جام جهانی نیز اظهار نظر کرد و گفت:" قطعا برای تعطیلات راهی برزیل نمی شویم. تیم آلمان مانند برزیل، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا یکی از مدعیان قهرمانی است البته هلند نیز می تواند مدعی چراغ خاموش باشد."
" من هر کاری برای اینکه بتوانم بار دیگر کفش طلای جام جهانی را تکرار کنم انجام خواهم داد حتی اگر این واقع بینانه نباشد برای اینکار شما باید کمی شانس هم داشته باشید."

نظرات 2 + ارسال نظر
mj1989 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 02:13

مولر عزیز تو چرا بری؟تو تا سالهای سال باید بمونی و با بایرن افتخارآفرینی کنی.هم تو هم مارتینز هم کروس هم گوتزه.همه شما باید بمونین.
اونی که باید بره یه آدمه بیشعوره.اونی که تیم قهرمانمون رو داره به قهقرا میبره.که کچلم هس.آره.اون لعنتی باید بره

افن برگ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:00

ببینید کار بایرن به کجا رسیده که مولر با اون تعصبش نمیگه همیشه در بایرن میمونم...میگه فعلا میمونم...مشکل از کجاست بچه ها؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد