وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: دورتموند شانس بیشتری ار بایرن برای قهرمانی در جام حذفی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ و قیصر فوتبال آلمان، معتقد است که بروسیا دورتموند شانس بیشتری برای تصاحب عنوان قهرمانی در دی اف بی پوکال را دارد.


بکن باوئر در ستون ویژه ی خود در بیلد نوشت: "هنگامیکه آن ها تنها در فرم نرمال خودشان باشند من می توانم شانس را 60 به 40 به سود دورتموند بدهم. بایرن هنوز هم با مشکل مواجه است که شانس آن ها را کمتر می کند."
بکن باوئر در ادامه به تیم های در حال سقوط اشاره کرد: "هامبورگ هنوز هم می تواند اعتماد من را برای بقا داشته باشد. تیم هنوز در حال مبارزه برای ماندن در بوندسلیگا است و آن ها می توانند با یک پیروزی خود را برای پلی آف آماده کنند."

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدرضا اشتایگر چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:02

قیصر تا حالا هر چی گفته درست بوده و درست هم دراومده .
ولی امیدوارم این یکی درست در نیاد . این انتقادها و حرفها روی تیم اثر منفی و بدی داره نمونه هاشون را قبلا زیاد دیدیم . ولی من موندم چرا ریاست بایرن را قبول نکرد .

mohtaba چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:21

با وجود شخصی مثل گواردیولا روی نیمکت بایرن هر تیم بزرگی بیشتر از ما شانس برد داره...

محمد چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:28

کسی که از فوتبال چیزی نمیدونه حرفی نزنه اگریه مربی با یه باخت اینطور باید رفتار کرد که دیگه نمیشه کار کرد همیشه که بایرن نباید قهرمان باشه

Mohammad_13 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:43

این بشر آدم رو یاد اون شخصیت تو کارتون میندازه که همش میگفت : من میدونم کارمون تمومه !!!

همون بهتر که ریاست بایرن مونیخ رو قبول نکردی...

aliver kahn چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:30

آقای mohtaba و بقیه دوستانی که حین گواردیولا سبیل کردین.می دونید اگه پپ تو بایرن برای 4 یا 5 فصل موندگار بشه علی میشه این بایرن سال دیگه نه اول فصل بلکه آخرای فصل ببینید چه تیمی میشه پپ می خاد سبک خودمونا با سبک تیکی تاکا تلفیق کنه و با یه سبک نو و کاملی که می سازه هیچ تیمی نتونه باهاش مقابله بکنه چون خودشم می دونه سبک تیکی تاکا شکنندس بخاطر همین میخاد با سبک بایرن تلفیق کنه اون امسال این کارا کرد که یکم تیم باسبکش آشنا بشند چون سبک خود بایرنا که بازیکنا یادشون نمیره تا بتونه برا فصل دیگه با هم تلفیقشون کنه.اینقدر پپ را سیبل نکنید تمومش کنید دیگه شورشا درااوردین بعضی ها
آخه آدم با دو تا باخت هرچند می دونم بد که نیماد کارای طول فصل مربی را زیر سوال ببره.

خودم هم شانس را به دورتموند میدم چون هم انگیزشون بالاس و هم روحیشون.خدا کنه جام را ببریم تا لااقل 2 تا جام گرفته باشیم. نگرانی قیصر به جاست ولی قیصر هم دیگه داره خیلی تند میره.

MERSAD33 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46

اسطوره های تیمای دیگه رو که میبینیم با این که شانس تیمشون صفر باشه میان میگن تیمشون برنده میشه اما مال بایرن همش فاز منفی. خصوصا بکن بائر که فکر کنم کاشته شده ی یه کشور دیگست.

saeed چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 14:35

وقتی 9یا10سالم بود بازیای قدیمی از شبکه دو پخش میشد با گزارشگری خاص اقایی ک الان گزارشگر اسب سواریه با اون سبک فوقولادش:سال هزارو نهصدو نوده ایتالیا المان غربی مقابل ارژانتین مارادونا ستاره میدان.با وجود سن کمم چطور طرف قهرمانی زیاد برزیل یا دریبلای مارادونا و ارژانتین و یا باجوی دوستاشتنی افسانه ای و ایتالیا نرفتم من عاشق بازیکن خوش استیل با موهای فرفری بازوبند کاپیتانی ک مثه شیر وسط زمین بود شدم همون جا گفت تو باشگاه بایرن توپ میزنه من عاشق بکن بائر المان بارن مونیخ شدم تو کلاس کل صفحات کتابو اسم بازیکنای بایرن مینوشتم پرچم بایرن میکشیدم عاشق فوتبال بودم ی استعداد تو زندگی داشتم اونم فوتبال بود بخاطر مشکلات و کمبودا ادامه ندادم شکی وجود نداش حداقل تو تیمای برتر ایران بودم الان سانتای مواجم از کرنر مستقیم تو دروازه بود 3.4تارو راحت دریبل میکردم کسی نمیتونس ازم ردشه شوتام یا تو گل یا چهارچوب یا اگه بیرون بود میلیمتری بود بهترین بودم تو مسابقات حیف حیف خواستم خودمو خالی کنم از کامپیوتر چیزی سرم نمیشه از ی دوس واشنا خواستم برام ایمیل درس کنه تا بیام اینجا نظراتتونو میخونم خوشحالم شماهارو کنار بایرن میبینم با بایر بزرگ شدم عشقو دلهره اضطراب استرس شادی وصف ناپذیرو تجربه کردم ضربه پنالتی دروگبا کشیدن سیم تلویزیون تا صب تو خیابونا را رفتن قهرمانی بایرن تو ی دونیای دیگه بودم چن ماه گذش تا فهمیدم جی شده سال 99منه کوچولو خیالم راحت از قهرمانی و خواب صب از اخبار شنیدم نشدیم

افن برگ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 15:34

سعیدجان سال 90 بکن بائر بازیکن نبود بلکه مربی بود

saeed چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 22:57

تمام تاریخو فولم اون سال بازیهای تاریخی جام جهانیرو مرور کرد تو یکی از صحنه های برنامه اون جملرو گف. بله بکن سال 1974 قهرمان شد 90مربی بود بکن شیر المان

Basti چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 23:14

ببخشید آقای محمد 13 ببخشیدا ولی میشه درست صحبت کنین.چرا همتون یهو افتادین سر بکن باور.اون عاشق بایرنه.اگه اون نبود بایرن به اینهمه افتخارات نرسیده بود.خوب دروغ نمی گه که دورتموند خیلی انگیزه داره.امید وارم ناراحت نشین ولی واقعا حرف بدی زدین.

نواب پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 00:28

با اینکه بایرنم ولی میگم دورتموند اول میشه با داشتن شاهکاری مثل گواردیولا همون بوندسلیگا هم که بردیم عجیب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد