وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

در مراسم انتخاب هوپفنر چه گذشت؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،  پس از مسائل پیش آمده برای هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ و فرار مالیاتی،وی مجبور به استعفا از پست ریاست این تیم شد.

اما در جریان انتخاب رئیس جدید بایرن ،لحظات تلخ و شیرین زیادی پیش آمد که آگاهی از آن ها خالی از لطف نیست: روز جمعه بود که سران بایرن برای انتخاب رئیس جدید باشگاه و البته تقدیر و قدر دانی از اولی هوینس جلسه ای تشکیل دادند. رئیس جدید بایرن از تلاش های هوینس در این تیم این گونه قدر دانی می کند:"اولی قلب و روح بایرن مونیخ به حساب می آید.اولی عزیز،باشگاه و افراد آن جزء خانواده ی تو قلمداد می شوند.ما برای تو انرژی و قدرت آرزو می کینم چرا که در روز های سخت  پیش رویت که در آن امتحان می شوی به آن نیاز خواهی داشت."  

 

هوینس:من بازنشسته نشدم   

سپس هوینس در ساعت 19:15 دقیقه به سخنرانی پرداخت."سخنرانی در این زمان بسیار مشکل است.از هوپفنر به دلیل الطافش به من تشکر می کنم.این مراسم حس خوبی به من داد،همان طور که همیشه هر چیز کوچکی از باشگاه این حس را نصیب من می کرد.اتفاقات اخیر در زندگی من باعث شد به حسی در درونم پی ببرم که قبلا هیچ گاه آن را درک نکرده بودم:نفرت!نفرت یک حس خوبی نیست.نفرت یک مشاور و یک همسفر خوب نیست.من هر کاری خواهم کرد تا این حس را از ذهن خود بیرون کنم." 

در ادامه رئیس سابق بایرن شرح حالی صادقانه از وضعیت شخصی خود داد:"من اشتباه بزرگی مرتکب شدم و باید تاوانش را بدهم." در حالی که این امکان وجود دارد تا بعد از آزادی ،هوینس بار دیگر پستی مدیریتی در بایرن بگیرد،خودش در این مورد اینگونه فکر می کند:"من همیشه به بایرن کمک خواهم کرد.زمانی که دوران محکومیتم به اتمام برسد به هیچ وجه به بازنشستگی فکر نخواهم کرد.هنوز کارم در اینجا به پایان نرسیده است."  

 

با وجدانی آسوده  

نوبت خداحافظی می رسد و هوینس معتقد است که با وجدانی آسوده باشگاه را ترک خواهد کرد:"من کوچکترین نگرانی و اظطرابی بابت باشگاه ندارم.اگر در طول دوران مدیریتم روز خوبی برای بایرن تصور می کردم،آن را به آن وضعیتی که اکنون بایرن دارد می دیدم:همانند یک خانواده ای بزرگ که به زودی رکورد بیشترین عضو را خواهد شکست،و اعضا در آن راضی و خشنود هستند."  

حضار به خاطر این سخنرانی 15 دقیقه ای اولی وی را مورد تشویق قرار می دهند .  در ادامه هاپنر از هوینس به دلیل آن چه که در دوران مدیریتش برای بایرن به ارمغان آورده تشکر می کند:"هوینس افتخار بایرن مونیخ است.از دید ما ماموریت وی در باشگاه لغو نشده، فقط کمی به تاخیر افتاده است!!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد