وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونتر نتزر: لالیگا جلوتر از بوندسلیگا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گونتر نتزر از کسانی که بوندسلیگا را بهترین لیگ فوتبال دنیا می دانند، انتقاد نمود.

گونتر نتزر ملی پوش سابق آلمانی باشگاه رئال مادرید، با نتشار مطلبی در روزنامه Bild آلمان به تمجید از فوتبال اسپانیا و انتقاد از کسانی که بوندسلیگا را برترین لیگ فوتبال دنیا می دانند،‌پرداخت.

نتزر در این خصوص نوشت: "من هیچ گاه بوندسلیگا را بهترین لیگ فوتیال دنیا نمی دانستم و لالیگا همیشه برای من از لحاظ فوتبالی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است. در مجموع لایگا در سال های اخیر از لحاظ تکنیکی بسیار فوق العاده بوده است و موفقیت تیم های اسپانیایی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تاییدی بر این ادعا است."

وی در ادامه افزود: "بعد از فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان در فصل گذشته، بسیاری بر این عقیده بودند که بوندسلیگا بهترین لیگ فوتبال دنیا است که من هرگز با چنین نظری موافق نبودم. از نظر من نه فینال 2013 بوندسلیگا را به برترین لیگ دنیا تبدیل کرد و نه نرسیدن تیم های آلمانی به فینال لیگ قهرمانان سال جاری، بوندسلیگا را به لیگ درجه دومی تبدیل می کند."

این کارشناس فوتبال در ادامه نوشت: "شکست بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید کاملا دور از انتظار بود، اما این شکست دلیلی نمی شود که همه چیز را زیر سوال برد، باید این شکست را به عنوان قدرت سنجی با بهترین تیم اروپایی پذیرفت."

وی در انتها اضافه کرد: "در آینده البته تیم های آلمانی از سیستم اقتصادی عاقلانه و منطقی خود سود خواهند برد و این موضوع کمکی بزرگ برای آنها خواهد بود."

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبرز دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 15:39

تو این که لالیگا جلوتره شکی نیست ولی یادمون نره سومین لیگ برتر جهان هستیم بعد از انگلیس و اسپانیا و اگه تیمهایی مثل دورتموند و شالکه و.... بازیکنای بزرگ رو در اختیار بگیرن (مثل اتلتیکو) و یه سرمربی خوب هم داشته باشن میتونن خیلی بهتر نتیجه بگیرن و انشاالله روزی بوندسلیگا یکی از بهترین لیگهای دنیا بشه

mahmood سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 14:12

حق با فریبرز جانه.باخریدن بازیکنان بزرگ این امرمیسرخواهدشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد