وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: نمی توان سبک کاتالان را در مونیخ پیاده کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس کاپیتان اسبق ژرمن ها پس از شکست سنگین بایرن مقابل رئال مادرید از سرمربی تیم به جهت کاستن از سطح انرژی مونیخی ها در هفته های گذشته انتقاد کرد.


ماتئوس در گفتگویی با " ای زد" در مورد شکست مونیخی ها در لیگ قهرمانان گفت:" شما نمی توانید تصور کنید که در اینجا بتوان همان سبک کاتالان را اجرا کرد. از بایرن نمی توان توقع داشت که مانند بارسلونا بازی کند طرز تفکرات دو تیم کاملا باهم متفاوت است."
قهرمان جام جهانی 1990 تغییرات بیش از اندازه در ترکیب بایرن را دلیل این افت محسوس عنوان کرد و گفت:" این تغییرات و استفاده ی بیش از حد از سیستم چرخشی از همان آغاز واضح بود که به پایین آمدن سطح کیفی تیم خواهد انجامید."
" تغییر مکرر پست فیلیپ لام در خط هافبک و دفاع موجب شده بود تا او همواره در بازی ها دچار تردید و لغزش باشد تنها آرین روبن در این دیدارها توانست همان کیفیت خود را به نمایش بگذارد."
ماتئوس عملکرد بازیکنان را نیز به نقد می کشد و از اینکه آن ها پس از پایان بازی و شکست تاریخی مقابل رئال حتی به اندازه ی کافی از خودشان انتقاد نکرده اند دچار تعجب شده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:13

حرفت درست ولی کوگوش شنوا....

آرش جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:18

حرفت کاملادرست ولی کوگوش شنوا....

علیرضا شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 00:02

باهاش موافقم 1000درصد

aliver kahn شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 11:16

خیلی از شخصیتش خوشم میاد.با خیلی از حرفاش هم موافقم ولی تصور کنید اگه گواردیولا برای فصل بعد سبک آلمانیا با تیکی تاکا تلفیق کنه چی میشه واقعا یه سبک شکست ناپذیر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد