وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز جدی ترین گزینه خرید بارسا برای خط میانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از باشگاه بارسلونا خبر می رسد که خاوی مارتینز جدی ترین گزینه این تیم در خط میانی برای فصل آینده است.

طی چند روز آینده باشگاه بارسلونا درخواستی رسمی به باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی از صعود به فینال لیگ قهرمانان بازمانده است؛ خواهد فرستاد تا نظر این باشگاه برای فروش مارتینز را جویا شود.

خاوی مارتینز 25 ساله متولد ایالت باسک از سال 2011 و زمانی که زیر نظر مارچلو بیلسا سرمربی وقت اتلتیک بیلبائو مشغول به بازی بود مورد توجه مدیران بارسا و در راس همه آندونی زوبی زارتا قرار داشت .

اما در سال 2012 قبل از اینکه بارسا دست به هرگونه اقدامی برای خرید وی بزند این باشگاه بایرن بود که به خواست یوپ هاینکس با پرداخت مبلغ فسخ قرار داد خاوی مارتینز او را به مونیخ آورد.

این مبلغ چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو بود که برای بایرن یک رکورد در تاریخ نقل انتقالاتش محسوب می شد.

با آمدن گواردیولا ، خاوی مارتینز جای خود را در ترکیب اصلی بایرن از دست داد و فیلیپ لام بود که در خط میانی جایگزین وی شد.

پس از دو شکست تحقیر آمیز در مقابل مادرید و حذف از لیگ قهرمانان به نظر می رسد که زمان برای ایجاد تغییرات در بایرن نیز فرار رسیده باشد.

بارسلونا با آگاهی از این امر و با توجه به جایگاه متزلزل خاوی مارتینز که حتی ممکن است منجر به از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن شود؛ تصمیم دارد تا بصورت جدی برای خرید این بازیکن اهل باسک اقدام کند.

بدون شک بایرن که برای این بازیکن 40 میلیون یورو هزینه کرده است حاضر نخواهد شد تا با کمتر از این مبلغ او را روانه بارسا کند. مبلغی که البته پرداخت آن برای بارسا به هیچ عنوان دشوار نیست.

خاوی یک هافبک فیزیکی و قدرتمند است که در بازی هوایی نیز تبحر خاصی دارد. شاید تکنیک چندان خوبی نداشته باشد اما سرعت خوبی دارد و در بسیاری مواقع در محوطه جریمه حریفان نیز دیده می شود.

او قدرت این را دارد تا در زمین حریف اقدام به پرس کند و بدون شک گزینه مناسب تری از سانگ برای بارسا به حساب می آید.

آنچه مسلم است خود این بازیکن نیز بی میل به تغییر فضا نیست و چه تیمی بهتر از بارسلونا ؟ باید به انتظار روزهای آتی نشست و واکنش بایرن به پیشنهاد بارسلونا را نظاره گر بود .

نظرات 12 + ارسال نظر
googooli جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 03:35

اولا که مارتینز بر عکس نظر نویسنده بازیکن سریعی نیست و یه بازیکن قدرتیه که خیلی درگیرانه بازی میکنه و این روش بازیش در سیستم هاینکس اونو تبدیل به یه ستاره کرد ولی باید پذیرفت که با سیستمی که مورد علاقه پپ هستش مارتینز اگه بمونه سال دیگه هم باید اکثر بازیارو از رو نیمکت ببینه

mahya جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 09:10

ولی با اینحال این بازیکن اسپانیاییه و با سبک گواردیولا آشناست.... من فکر نمیکنم پپ از اون بگذره .. برای فصل بعد مطمعنا از اون استفاده میکنه...

مـــهـــرداد جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 09:41

اگه مارتینز بره بنظرمن بهترین گزینه برای هافبک دفاعی ایلکای گوندوغان هستش.

چون همه سرعتیتره وهم خیلی خلاقتره تازه المانی هم هست.

افن برگ جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 10:53

پپ قدر بازیکنامونو نمیدونه ولی تیمهای دیگه میدونن ما چه جواهراتی داریم...مارتینز ماهه خداییش ماه...یک سری از طرفدارهای بایرن عضو همین وبلاگ هم یه مقدار کم لطف ونجول شدن..با دیدن یه بازی ضعیف از بازیکنها میخوان واسه اونا جانشین پیدا کنن(ریبری و روبن منظورمه)....یه سوال از این دوستان:اگه کل دنیارو بگردید میتونید مثل روبری پیدا کنید؟؟بابا یکم انصاف داشته باشید اونا تازه سی سالشون رو رد کردن...40 ساله نیستن که.....مولر و گوتزه و کوروس و مانزو زو همه تیمها به خاطرشون سر ودست میشکونن ولی ما....تنها کسی که دوست دارم بیاد بایرن مارکو رویسه..البته دوتا دفاع خوب هم لازمه

سوپر مانو جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:42 http://bayern1379.blogfa.com/

نباید مارتینزو از دست بدیم
خودتون خوب میدونید که گوندوغان نمیاد
کل بازیکنامونو داره به فنا میده این پپ
ای بابا

ویوا بارسسسسسا جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:43

مارتینز میخایم چیکار.کند و سنگین.بوسکتس داریم.سانگم هست
نخاستیم

افن برگ جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 14:52

آره جون عمت ویوا...آخه بوسکتس خیلی سرعتی و تکنیکی و فرزه!!!!سانگ هم که بهترین هافبک دفاعیه حهانه..اصلا به خاطر همین دوتا ستارتونه که امسال بارسا همه ی جام هارو درو کرد!!!!!!!!

سوپر مانو جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:10 http://bayern1379.blogfa.com/

افن برگ می خوامت داداش
فدایی داری

سجـــآدِ همیشه بایرنــی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:51

هیچی دیگه..فصل بعد باید از ایران بازیکن بگیریم.همه دارن میرن تیمای دیگه

افن برگ شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 01:05

نوکرتم سوپر مانوجان.....مخلص تمام طرفدارهای اصیل بایرن

reza d شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 08:50

Slm,be dostan monikhi,man be hamrahe tarfdarane bayern,gorohe tashkil dadim lotfan,hame bayernia,biyan ozv shan,az tarighe narm afzare line,ke az targhe mobayl ghabele dasresi hast,anjam mishe,,,onai ke ozvan ya az tarighe,shomare bian ,ya ,id onai ham ke ozv nistan ,ozv shan,mamnon bachea,esme goro,bayern soltane orooopa,,,,,,,,id,reza2398va shomare,0935 470 23 98

آرین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 19:18

افن برگ به خدا خیلی حال کردم تازه گوندوغان هم مصدومیتش خیلی بده ولی گوندوغان انصافا بازیکن خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد