وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: فصل برای بایرن به اتمام نرسیده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان اظهار داشت با وجود حذف بایرن مونیخ از چمپیونزلیگ این فصل برای آنان به اتمام نرسیده است .

باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته و در ورزشگاه آلیانتس آرنا 4 بر 0 مغلوب باشگاه رئال مادرید شد.

یوآخیم لو سرمربی بزرگ تیم ملی فوتبال آلمان پس از این شکست در مصاحبه ای اظهار داشت : " شب گذشته رئال مادرید برتر از بایرن مونیخ ظاهر شد و ما باید این موضوع را قبول کنیم . مطمئنا" دوست داشتیم که بایرن مونیخ به عنوان نماینده ی آلمان به فینال چمپیونزلیگ صعود کند ، اما بازی تحت کنترل رئال مادرید بود . با این وجود بایرن مونیخ فصل قدرتمندی را سپری کرد و هم اکنون نیز این فصل برای بایرنی ها به اتمام نرسیده است چراکه فینال جام حذفی آلمان در راه است . همگی منتظر یک دیدار فوق العاده میان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در فینال جام حذفی هستیم . پس از دیدار جام حذفی خود را برای جام جهانی برزیل کاملا" آماده خواهیم کرد."

نظرات 4 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 04:25

امیدوارم یوگی از نکات بازی بایرن رئال واسه پیشرفت مانشافت بهره ببره. به امید چهارمین قهرمانی جهان

فریبرز پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:04

همگی سلام، اتلتیکو رفت فینال خیلی حال کردم هر چند یه تیم اسپانیایی هستش و من کلا از اسپانیاییها متنفرم ولی با حذف چلسی و در فینال هم با بردن رئال یعنی همه غمهام فراموش میشه. یادتونه 2 سال پیش که رئال رو تو پنالتی حذف کردیم و رفتیم تو ورزشگاه خودمون فینال رو مقابل چلسی (که خیلی هم خوب نبود) باختیم چقدر حالمون بد شد و حالا فکر کنید رئال امسال تونسته از سد بایرن قدرتمند عبور کنه و همه ازش توقع قهرمانی دارن و اگه قهرمان نشه یعنی خیلی عالی میشه. اگه اتلتیکو قهرمان بشه واسه اولین باره که قهرمان میشه و اونا بعد از چندین سال موفق شدن برن فینال. همه ما میدونیم که تیمی که فقط قهرمان میشه همیشه تو تاریخ میمونه. مثلا فکر کنید بایرن پارسال مقابل دورتموند قهرمان نمیشد چی میشد؟؟؟؟ هیچی همش ضد حال میشد چون به یووه 4 تا و به بارسا 7 تا زده بودیم و فکر کنید دورتموند شانسی شانسی مارو میبرد و اونوقت شاید دیگه نمیشد تکرار بشه و حالا اگه اتلتیکو قهرمان بشه یعنی دنیا رو سر رئالیها خراب میشه. یادمون نره که ما 5 سال فقط تو فینال باختیم و اگه تو هر 5 فینال پیروز میشیدم الآن ما 10 عنوان قهرمانی داشتیم و رئال با 9 قهرمانی پشت سر ما بود پس اینو بدونید هرچقدر هم که یه تیم خوب باشه نمیتونه فینال رو مطمئنا از پیش برنده باشه (بایرن 2 سال پیش مقابل چلسی).

فریبرز پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:09

بچه ها نه اینکه بخوام از باخت تیممون دفاع کنم نه ولی خداییش تو لیگ قهرمانان شانس هم خیلی تاثیر داره شما نگاه کنید نه چلسی و نه اتلتیکو هیچ کدوم توانایی برد بایرن رو نداشتند و اگه بایرن به هر کدوم از اونها میخورد مطمئنا الآن فینال بایرن و رئال رو باید نگاه میکردیم و بعد از دور گروهی شما نگاه کنید رئال خیلی خوش شانسی آورد و به شالکه و دورتموند (که بازیکنای تاثیرگذارش مصدوم بودن) خورد و تنها بازی سختشون مقابل ما بود ولی ما چی ما اول خودیم به آرسنالی که خداییش خیلی بازیکنای خوبی داشت و شاید اگه با رئال بازی میکرد میتونست این تیم رو حذف کنه و دور بعدش هم خوردیم به منچستر که درسته خیلیها میگن امسال ضعیف بود ولی همه دیدند که چه بازی جلو بایرن کرد چون تمام امیدش لیگ قهرمانان بود و شاید باز هم اگه اونا به رئال میخوردن رئال به مشکل میخورد. پس تو لیگ قهرمانان شانس هم خیلی دخیله تو قهرمانی یه تیم. امیدوارم اتلتیکو بتونه رئال رو تو فینال ببره و به این ترتیب همه غم به وجود اومده تو دل من یکی پاک پاک میشه و با قهرمانی آلمان دیگه واقعا خوشحالی به زندگیم برمیگرده

فریبرز پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:22

و در آخر هم باید بگم که اگه قراره سال بعد هم پپ باز از تیکی تاکا استفاده کنه بهتره بازیکنایی رو بخره که توانایی پیاده کردن تیکی تاکا رو داشته باشن بازیکنایی که الآن تو تیم ما هستن (تیاگو، گوتزه، ریبری، لام، آلابا) و به نظر من بازیکنای دیگه نمیتونن به خوبی شیوه تیکی تاکا بازی کنن مخصوصا دفاع های وسطمون که تو این شیوه باید هم تو پاسکاریها شرکت کنن هم خیلی سریع باشن مثلا مثل تیاگو سیلوا. شما الآن نگاه کنید همین لواندوفسکی که قراره بیاد واقعا میتونه تیکی تاکا رو اجرا کنه و یا حتی بازیکنایی مثل مارکو رویس، ایلکای گوندوگان، داوید سیلوا و یا خیلی از بازیکنایی که توانایی پاسکاری سریع و تک ضرب یا همون (تیکی تاکا) رو دارن و این میتونه خیلی بهتر باشه ولی اگه قراره شیوه خودش رو عوض کنه و مثلا شیوه ای مثل شیوه هاینکس داشته باشیم به نظرم تمام بازیکنامون خوبن و فقط میتونیم یه هافبک دفاعی سریع مثل ایلکای گوندگان بگیریم و یه دفاع وسط خوب مثل تیاگو سیلوا. یه حسی به من میگه امسال یه انتقال تاریخی صورت میگیره و اونم اومدن مسی به بایرنه حالا ببینید کی گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد