وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تراپاتونی :شکست تحقیر آمیز بایرن به نفع تیم ملی آلمان خواهد بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی پیشین بایرن مونیخ معتقد است شکست تیم بایرن مونیخ به نفع تیم ملی آلمان تمام خواهد شد به شرطی که یواخیم لو بتواند از آن درست استفاده نماید.وی همچنین اعتقاد دارد این شکست می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی در فصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد.

جیوانی تراپاتونی سر مربی ایتالیایی سابق بایرن در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا می گوید : "از نتیجه بازی شگفت زده شدم باور نمی کردم بایرن مونیخ اینطور اسیر تفکرات کارلتو بشود. رئال واقعا در این دو بازی بسیار با فکر و نظم بازی نمود."

عمو تراپ (لقب تراپاتونی در بین هواداران بایرن) می افزاید : "اما من بر خلاف بعضی از افراد فکر می کنم این شکست می تواند به تیم ملی آلمان برای حضور موفقتر در جام جهانی کمک نماید.ژرمنها مردمانی هستند که وقتی تحقیر می شوند به سرعت واکنش نشان داده و برای کسب پیروزی عزم و اراده قوی پیدا می کنند.من فرهنگ مردم المان را می شناسم سالها در بایرن بودم من حتی یک عروس آلمانی دارم که با پسرم در مونیخ زندگی می کند نوه ام ماتیلدا به جای ایتالیایی ، آلمانی حرف می زند پس می بینید که من کاملا آلمانیها را می شناسم زیرا یک خانواده آلمانی هم دارم .البته در این میان یواخیم لو باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.اسکلت اصلی تیم ملی المان از دو باشگاه بایرن و دورتمند است وباید ببینیم ایا لو می تواند ژرمنها را صاحب عنوانی در سطح جهان نماید یا خیر "

تراپاتونی که موفق شده بایرن مونیخ را قهرمان بوندس لیگا هم نماید ادامه می دهد : "من معتقدم بازیکنان بایرن باید سریعتر خود را بازیابی نمایند و برای فصل اینده لیگ قهرمانان با قدرت بیشتری برگردند این شکست به نحوی تحقیر آمیز می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی ها در قصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد."

نظرات 9 + ارسال نظر
اشکان باواریا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:30

مرسی عمو جون حرفت صحیح بایرن تیمی نی که انتقام نگیره اینو مطمئنم رئال هم دربرابر بایرن تحقیرخواهد شد بایرن انتقام میگیره بدجوری هم انتقام میگیره رئال قشنگ بازی کرد و مزد ضحماتشو گرف منکه اصن ناراحت نیستم و همیشه هم گفتم هرتیمی که خوب بازی کنه نوش جانش بره فینال دیگه همه دیدیم رئال واقعا سربود ازبایرن انشا الله بایرن سال بعد با قدرت برمیگرده

007 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:31

من اصن درک نمیکنم بایرن چرا رو کرنر هیچ برنامه ای نداره. بازی رفت با منچستر تعداد کرنرامون خیلی زیاد بود اما اصن یدونه خطرم به وجود نیاوردیم اونوقت منچستر رو سومین کرنرش به گل رسید بازی رفت و برگشت با رئالم دقیقا همینطوری بود. اونا دیشب اولین کرنرشون به گل تبدیل شد ولی ما هرچی کرنر گرفتیم هیچ استفاده ای نکردیم

اشکان باواریا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:45

به امید مؤفقیت تیم ملی آلمان درجام جهانی انشا الله اونجا قهرمان بشیم

aliver kahn چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:59

آره به نظرم باید لو دیگه بعد از نزدیک یه دهه تو تیم ملی یه افتخاری برامون بیاره.

mahya چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:33

آلمان این دفعه قهرمانه...............

seedosi چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 19:22

agha man ghalat kardam be khoda tiki takamon khob shod dige in kachalaro begid bere hamon barca man dosesh darama vali bere vase. khodesham behtare

الیور پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 00:45

بچه ها خدارو چه دیدید شاید این باخت سبب قهرمانیه بزرگتر یعنی قهرمانی آلمان در جام جهانی بشه

نواب جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 02:26

انشاله این باخت سبب قهرمانیه آلمان تو جام جهانی بشه

اسرم جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 15:31

به بایرن افتخار می کنم ....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد