وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: در صورت حذف بایرن، ملی‌پوشان دچار بحران روحی نمی‌شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن‌باوئر در آستانه دیدار برگشت بایرن و رئال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نظرش را در مورد وضعیت روحی ملی‌پوشان آلمانی مونیخ در صورت عدم راهیابی به دیدار فینال عنوان کرد.

وی اظهار داشت: می‌توانم در ذهن تصور کنم در صورت باخت بایرن، بازیکنان ملی‌پوش، به چاله کوچکی افتند و جای خالی عنوانی را حس کنند اما محال است دچار مشکل حاد روحی شوند.

بکن‌باوئر ادامه داد: باید در نظر داشت حذف مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان، برای بایرن فاجعه نخواهد بود و ملی‌پوشان برای جام جهانی دچار بحران نمی‌شوند.

دیدار دو تیم آلمانی و اسپانیایی امشب ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا آغاز می‌شود.

در دیدار رفت رئال یک بر صفر برنده شد تا شانسی بهتر برای صعود داشته باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
فریبرز سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:37

جمله قیصر رو داشته باشید (یکی از بهترین تیمهای جهان) بدجور باهاش موافقم. الآن همه بازیکناش تو اوجن از کاسیاس دروازبان گرفته تا رونالدو که تازه از بند مصدومیت رها شده و اگه خدا نخواد مطمئنن باختیم و هیچ شکی هم توش ندارم. انقدر هم نگید 3 تا میزنیم 4 تا میزنیم به فکر فردا هم باشید بچه ها. دوست دارید فردا بریزن تو سایت. البته مدیر سایتمون هم فکر کنم به باخت ما مطمئنه که حالا نظرات رو طوری کرده که اول تاییدشون کنه چون میدونه فردا همه میان اینجا فحش بارمون میکنن

صد درد صد اشتباه فکر می کنید... همین الان که چیزی از حذف یا صعود قطعی نشده یک مشت آدم مریض میان پرت و پلا میگن که این قضیه از بازی با منچستر شروع شده. ما بازی با منچستر هم همینکار رو کردیم. یعنی به بایرن مونیخ اطمینان نداشتیم ؟!! یکم فکر کردن بد نیست!!! ( سید محمد )

فاضل سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:50

فریبرز جان واقعا واست متاسفم.متاااااااااسفم

محمدرضا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:01

من هم برای فریبرز متاسفم این روحیه المانی نیست.
من شک دارم تو یه بایرنی باشی .
ما میبریم ودر فینال هستیم . روحیه طرفدارهای بایرن خیلی بیشتر از این حرفهاست . خیلی دوست دارم اشکهای رونالدو را ببینم که عین بچه ها زار میزنه .

sirsir سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:02

فریبرز جان سلام.خودت نباز مرد مومن بایرن بایرنه میبره بازیرو.بکن بائر اینو گفته استرس بچه ها کم بشه وگرنه خودش میدونه چ خبره.61500نفر یکشدا تیمو تشویق میکنن تو رئال 4000نفر بودن این بازی با بازی رفت کاملا فرق داره اگه احترام مهمانیشونو نگیریم ابروشون رو دادیم به باد

issa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 20:01

ما باید رئال رو حذف کنیم حتی اگه قهرمان اروپا نشیم!!!این نبرد حیثیتی شده!!ای کاش جلو رئال دفاعا سوتی ندن.....من خیلی استرس دارم این استرس به خاطر روش بازیه رئال تو بازیه رفت بود !!اگه امشب تو 15یا20دقیقه اول گل بزنیم ودفاع متزلزل نشه کارمون راحت میشه

sirsir سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 21:09

خواهشا این پرچم امریکا رو رو پیسام من نزارید ممنونم از امریکا متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد