وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متسلدر: فکر نمی کنم جهنمی در کار باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستف متسلدر بازیکن سابق تیمهای بورسیا دورتمند و رئال مادرید نیز اعتقاد دارد علی رغم گفته های مدیران باشگاه مونیخی باشگاه سابقش میتواند در جو سنگین آلیانس آرنا دوام بیاورد و راهی فینال لیسبون شود. وی در این میان بار دیگر از جو ورزشگاه تیم سابقش بوروسیا دورتمند نیز تمجید نمود.

کریستف متسلدر در این باره به شبکه یورو اسپورت خبری می گوید :"من فکر نمی کنم جهنمی برای رئال مادرید در ورزشگاه الیانز آرنا تشکیل شود.من صحبتهای مدیران باشگاه بایرن را در این زمینه را رد می کنم .جهنم واقعی در آلمان فقط در سیگنال ایدونا پارک دورتمند مشاهده می شود.تماشاگران بایرنی فقط در موقع که تیم خوب بازی می کند آنان را تشویق می کند و اگر خلاف آن اتفاق بیفتد سکوت می نمایند و حتی ممکن است حتی با سوت های ممتد تیم خود را سرزنش نمایند.در صورتیکه که این اتفاقات در ورزشگاه دورتمند هرگز اتفاق نخواهد افتاد .تماشاگران آنها بی نظیر هستند البته باید یاداور بشوم جو شروع مسابقه برای رئال بسیار سخت خواهد بود ."

بازیکن سابق تیم ملی آلمان می افزاید :"راهکار تیم رئال بر خلاص شدن از جو سنگین آلیانس آرنا زدن یک گل است که اگر مادریدیها بتوانند آن را انجام بدهند آن موقع کار برای آنان بسیار راحتر از قبل خواهد شد.من فکر می کنم شانس رئال با وجود خط هجومی بی نظیرش و همچنین نتیجه دیدار رفت بیشتر باشد اگرچه تیم بایرن نیز بهترین تیم آلمان و اروپا در حال حاضر می باشد.هر دو تیم لیاقت رسیدن به فینال را دارند."

صحبتهای متسلدر دقیقا مانند صحبتهای برند شوستر دیگر بازیکن المانی سابق باشگاه رئال مادرید در همین چند وقت گذشته می باشد شوستر همچنین در یک سخنرانی عجیب عنوان کرد دوست دارد دو تیم سابق اسپانیایی خودش یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید فینال لیسبون را برگزار نمایند.

نظرات 6 + ارسال نظر
sirsir سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25

منم اگه تو رئال و دورتموند بودم از بایرن متنفر بودم.تو یه خائنی برو دنبال مشقت فوتبال رو چکار داری با اون بازی افتضاحت.یورگن کلوپ کجا و تو کجا؟

mojtaba سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:26

من موندم اینا چجوری المانین؟...من خودم استقلالیم ولی هیچوقت مثلا دوست ندارم پرسپولیس از عربا ببازه...اینا ابروی هرچی المانی رو بردن.

aliver kahn سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:45

خیلی خوششششششششم میاد ازت انصافا خداییش نمیشه انکار کرد که تو جام جهانی 2002 که رفتیم فینال بعد از الی کان و بالاک وکلوزه انصافا مرد چهارم آلمان بودی و کلا خوب دفاعی بودی ولی اینا دلیل نمیشه که من به خاطر علاقم بهت بیام باهات مدارا کنم.
آخه لوتی کی تونا از تو روزای اوجش به زیر کشید همین پپه و رئال بود اونوقت تو باید بیای ازشون حمایت کنی.
اصلا انتظار نداشتم ازت.

mahya سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 16:09

چه ارزشی داره ..... به زودی میفهمن اشتباه میکنن موضوع فقط طرفدارای بایرن نیست بلکه همه ی کشور آلمان از این تیم دفای میکنن حتی دورتموندی ها.....

وثوق سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:36

اخه حق داره پیچاره فقط فکر کرده اونم ادمه دیگه عجب کارشناسی کرده دمت گرم حیف که پیراهن المان تنت بوده واقعا حیف ولی از همه حیفتر اون بالاک بودش که دلش میخواد چلسی قهرمان بشه اونم البته اگه برن فینال زنده باد بایرن مونیخ سلطان فوتبال جهان چه بره فینال چه نره فینال دوستت داریم.

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 22:54

عجب آدم احمقیه
بعضیا واقعا با ی حرف تا آخر عمر خودشونو تو ذهن آدم منفور میکنن.اینم از اون جمله آدماس
خاک تو سر کسی که زمانیکه تیم باشگاهیه کشورش مقابل ی غریبه بازی داره از غریبه حمایت کنه
اینا آدمایین که فقط بفکر خود و منافع خودشونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد