وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15

نظرات 41 + ارسال نظر
افن برگ دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:50

..رئال تو زمبن خودش کلا سه تا حمله کرد...تو مونیخ میخواد چه گهی بخوره؟؟؟راستی بچه ها ترکیب رئال اعلام شد...ترکیب رئال: دروازه بان کاسیاس،دفاع آخرها:پپه،راموس،آلونسو،مارسلو،کره خر ببخشید کارواخال،مودریچ،دی ماریا...دفاع چپ:گرت بیل...دفاع راست: رونالدو...هافبک دفاعی: بنزما...اگه قبل از دقیقه 25 به رئال گل بزنیم رفتیم رو چهارتا انشالله...هرچند از اتلتیک خوشم میاد ولی دوست دارم تو فینال به چلسی بخوریم که چلسی با اون مورینیوی دییوس رو هم نابود کنیم ..انتقامی که تو سوپر کاپ ازشون گرفتیم به دلم نچسبید

neuer دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:56

به دلم افتاده بایرن 3 تا می زنه فردا...

محمد حسین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12

سلام به دوستان عزیزم،اگه گواردیولا دو اشتباه بزرگی که بازی پیش کرد رو تکرار نکنه،مطمئن باشید با یک نتیجه خیلی خوب میبریم.
اول اینکه به جای فیلیپ لام با تجربه از رافینا استفاده نکنه،چون تو بازی قبل هم بیشتر موقعیت هایی که رو دروازمون ایجاد شد دقیقا از فضای خیلی بازی بود که رافینا با بواتنگ ایجاد میکرد(میره جلو دیگه بر نمیگرده)
دوم این که دیگه از این سبک تیکی تاکایی که دیگه مادریدیا پس از این همه سال یاد گرفتن مهارش کنن،استفاده نکنیم و یه بازی هجومی به سبک یوپ هاینکس ارائه بدیم،اینجوری بهتر نتیجه میگیریم...
به هر حال انشالله فینالیست شدنمون رو فردا جشن میگیریم...

بایرن ۵ ستاره سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 00:32

سلام دوستان
پیش بینی خود من نتیجه ۳-۰ به نفع بایرنه.
در درجه اول باید قبول کرد رئال جدی ترین رقیب ما توی کسب جامه.که بنظرم بازم پیش بایرن کم میاره چون معتقدم بایرن تیمی داره که مال نسل آ ینده س.
در درجه دوم باید یادمون نره پپ امسال خیلی رقیبارو شکست داد باوجود اینکه اولین سال حضورش دربایرنه.منم خودم اصن به رافینیا اعتقاد ندارم.ولی خیلی از بازیا هم موثر بوده.
فردا رئال هم مثل ما دو بال قوی داره ولی مثل ما مانژوکیچ و امثال گوتزه و کروس رو نداره از طرفی آلیانس و مارو نداره.
همه با هم با بازیکنا و پپ از همه مهمتر با توکل بخدا فینالستیم

Germany سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 00:58

اگه با چند تا حمله طوفانی زود به گل برسیم مثلا تا دیقه 20 خیلی کار راحت میشه هم با روانی تیم کم میشه هم با حفظ توپ بازیو میتونیم کنترل کنیم و گلهای بعدی رو هم ایشالا بزنیم .زود گل بزنیم خیلی کارمون راحت تر میشه و مزیت دیگش اینه که ضد حمله نمیخوریم ...الهی به امید تو )

kermanshah boy سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 01:16

بچه ها باور کنین کنین بایرن فینالیسته

فردا همین ساعت بعد از بازی همتون رو خوشحال از بابت صعود ببینم و یه گام دیگه تا تکرار سه گانه وجود داره ........................
ما طرفدارای بایرن همیشه به اینده خوشبینیم و همین رو زمان ثابت کرده

به امید فینالیست شدن >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> mia san mia

bayern سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 01:31

با عرض سلام خدمت دوستان.بازی سختی در پیش داریم. اما میدونم که بایرن از پس این

بازی هم بر میاد.در این هفته نظرات اکثر دوستان رو درباره بازی رفت خوندم.نمیدونم چرا

بعضی ها جوری ناامید هستند که انگار بایرن بازی رو 5-0 باخته.هواداران و کادرچلسی و

دورتموند که دور پیش با اون نتایچ سنگین باختند برای بازی برگشت ان قدر ناامید نبودند

که بعضی از دوستان ما الان هستند.در بازی رفت مادرید کلا دو موقعیت صد درصد گلزنی

داشت به علاوه سه شوت که نویر خیلی خوب اونا رو دفع کرد.همین و بس.مطمئن باشید

کسی مثل گواردیولا که 13 بار مادرید رو شکست داده به خوبی میدونه که چیکار باید بکنه.

شک ندارم که با یک برد پرگل صعود میکنیم.

sirsir سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 01:33

بچه ها رئالیها دارن از استرس میمیرن.بچه ها ما بازیرو 2-0یا3-1 میبریم.درسته بازیکن خوب دارن ولی مربی خوب ندارن.پپ عزیز هم که مید.نه چه جوری انالیز کنه دیگه نگران نباشید و خودتون رو واسه جشن صعود اماده کنید.امیدوارو 3-1 ببریم مالکیت توپ هم 82به 18 باشه که تحقیر بشن

ebi... سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 03:45 http://x

خدا لیسبون رو بهمون بده

عباس سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 06:06

بازی 3-0 به سود بایرن

به امید خدا تو الیانس میترکونیمشون

من خیلی خیلی امیدوارم که مثل بارسلونا لهشون کنیم ایشاا...

فاضل سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:40

همه فکر میکنن بایرن امشب سراپا حملس..ولی ب نظر من بایرن مثل بازی لا منچستر خونسرد بازیرو ادامه بده،چون ما یه گل میخایم،اگ احساسی حمله کنیم سه گل میخایم،،البته منم دوس دارم بایرن بریزه بپاشه،ولی فک کنم کنترلی و حساب شده بازی کنه

mousa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:22

امیدوارم سمت راست تیم ضعف نداشته باشه

مطمئنم گل اول بازی مساویه با برد پر گل

خوشبختانه همه نشون دادن اماده بازی با رئال هستن

امسال بازم سه گانه داریم

دیوونه بایرنم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:11

سلام از اینکه همه دارید مثبت نگاه میکنید و از تیم داری حمایت میکنید ادم لذت میبره به امید خدا و حمایت تماشگرها و غیرت بازیکن ها و دعای ما به خاطر لایق بودن بایرن بازی رو میبریم و صعود میکنیم به خدا بدون تعصب میگم ما توو این فصل از رئال بیشتر زحمت کشیدم ای خدا فداااااات بشم تنهامون نزار فقط به خاطر اینکه ما لایق تریم

ارین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:18

نتیجه واقعی بایرن مونیخ 4 رعال مادرید 2

issa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 10:24

سلام !!!من چند روزی نبودم(یعنی یه هفته)!!اینقدر استرس دارم که نگو!باخت یک بر صفر خیلی خطرناکه...امیدوارم امشب رئال رو حذفش کنیم وگرنه آبرویی واس آلمان نمیمونه!!!تصورکنید بایرن ببازه بعدش رئال سه تیم المانی رو پشت سر هم حذف کرده!!!از اول فصل دارم میگم این دفاع بایرن بسیار شکننده هستش.امیدوارم امشب خوب بازی کنه این دفاع وجانمونه!!!خیلی استرس دارم چون این بازی حکم مرگ وزندگیه

حسین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 10:51

برای صعود بایرن سه صلوات بفرستید

سوپر مانو سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:12 http://bayern1379.blogfa.com/

نتیجه 3 - 0 یا 2 - 0 به نفع بایرنه
خدایاااااااااااااااااااااااااااااا
لیسبونو بهمون بده
همگی 100 صلوات واسه صعود بایرن بفرستین

Ariya1900 سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:42

4 تا میزنیم صد در صد

مرگ بر مادرید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:05

امیدوارم بایرن رئال بترکونه و بره فینال و با اتلتیکو بازی کنه چون پپ زیاد مو برده
این دفاع بایرن باید تقویت شه وگرنه کار پپ زیر سؤال میبرن (دانته-بواتنگ-مارتینز افتضاحن)

مرگ بر مادرید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11

امیدوارم بایرن رئال بترکونه و بره فینال با اتلتیکو بازی کنه چون پپ زیاد مو برده
دفاع بایرن خیلی ضعیفه.المان تو جام جهانی با این دفاع=فاتحه

babak-19 سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:24

3_0بایرن فینالیسته شک نکنید

محمد سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:39

سه تا میزنیم اگه همه چیز سر جای خودش باشه...به امید خدا

fc hollywood سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:50

لیسبون آماده باش کا داریم میاییم.به امید خدا میریم که ببریم.من که میگم 2-0 میبریم و پیش بسوی لیسبون.

حسین ژرمنی زاده سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:50

بارالها:واجب است بر من فرستادن پانصد صلوات بر محمد وآل محمد در صورت فینالیست شدن بایرن عزیزم...الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

issa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:09

سلام بچه هه!!!!من خیلی استرس دارم.امیدوارم صعودکنیم

issa سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:11

اگه گل اول رو زود بزنیم کارمون راحتتر میشه!!!به امید صعود بایرن

ارین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:35

به نظر من بایرن برای پیروزی حداقل باید 4 گل بزنه مطمعنا رعال یک گل خواهد زد

عشق بایرن سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:45

من مطمنم 3 بر یک بایرن میبره بهتون قول میدم

فریبرز سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:46

به امید برد بایرن یا حسین (نشنیدم ها) بلندتر بگو یا حسین

این قضیه دعا کردن رو کم کم دارید به لودگی میکشید... تمامش کنید.

morteza سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 14:24

بایرن 3 - 0 ریال
2 گل روبن ، 1 گل مانزو یا مولر

فریبرز سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:33

بدون کمک خدا مطمئنم که بایرن حذفه حالا هرچی اسمشو میخواید بذارید. خط حمله رئال رو نگاه کنید. رونالدو و بیل و بنزما و دیماریا. به نظرتون یعنی زور زدن یک گل رو ندارن؟؟؟؟ فقط مگه این که خدا بخواد بریم فینال و در غیر این صورت حذفیم

فریبرز سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:41

از مدیر سایت واقعا بعیده. ما دعا کردن رو به لودگی می کشیم؟؟؟؟؟ یعنی چی واقعا؟؟؟؟؟ دعا کردن واسه پیروزی تیم چه اشکالی داره مگه؟؟؟؟؟ واقعا خاک تو سر کسی که فکر کنه ما میخوایم دعا کردن رو به لودگی بکشیم (اگه مردی بذار نظرم ثبت بشه)

اینجا ده تا مدیر داره.تمام پاسخ ها از طرف من نیست حتی پست هایی که من نوشته باشم.

فاضل سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:55

فریبرز جااان واست خییییلی خییییییلی متاسفم

aliver kahn سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 16:04

سلام به همه دوستان صبح دانشگاه بودم نبودم الان رسیدم.
ما اگه بخاییم صعود کنیم
1-لطف و عنایت خدا.
2-حمایت فوق العاده هوادارامون.
3-درست کرن جای لام و مارتینز
4-گل اول در دقایق اول بعدش دفاع خوب و حمله ی خوب و پیش به سوی گلای بعدی.
ما حتمن باید گل اول را تو 20 دقیقه ی اول بزنیم تا تیم فشار تا حدودی از روش برداشته بشه و حداقل بدونیم که بازیا مساوی کردیم و بعدش با یه دفاع و حمله ی منسجم گل های بعدیا به لطف خدا به رئال بزنیم.
خدایا من دو تا نذر دارم اگه بایرن برد:اولیش خصوصیه ولی دومیش اینه که 5 هزار تومن صدقه می دم.خداجون لیسبونا بهمون هدیه کن خواهش می کنم یکاری کن جاودانه بشیم به خدا خداجون اگه بریم فینال خیلی چیزا واقعا به دنیا ثابت میشه مثلا این که فوتبال همش پول نیست مثل رئال یا ما همچنان تیم خوبی هستیم خداجون امشب یه کاری بکن که از زور خوشحالی آرزو کنیم ای کاش امشب تموم نشه و خابمون نبره از خوشحالی برد تیممون.

بچه ها خواهش می کنم ، التماس می کنم ، به پادوم می افتم چی بگم دیگه تور ورخدا به جای کری بی خود بیایم دعا کنیم دعا کنیم تا جاودانه بشیم بابا شاید یکی دلش صاف تر از اون یکی دیگه باشه بیاییم دعا کنیم تا خدا کنارمون باشه که تا خدا چیزیا نخاد انجام نمیشه.
در ضمن آقای امیرحسین کسی دعا کردن را به لودگی نگرفته همه ی ما قلبمون برا تیممون می تپه و از خدا می خایم که یه بار دیگه لطف و عنایتشا بهمون نشون بده.

بچه ها من امشب بازم میرم مسجد ولی خداوکیلی شما هم دعا کنید برا تیممون

اینجا ده تا مدیر داره.تمام پاسخ ها از طرف من نیست حتی پست هایی که من نوشته باشم.

saeed سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 16:13

سلام به دوستان
به نظر من امشب هر دوتیم سخت ترین بازی فصل خودشون رو انجام خواهند داد.
اگه بیل به بازی برسه و رونالدو هم باشه گل نخوردن از رئال تو ضدحملات تقریبن غیرممکنه.
اگر اونطرف ریبری و روبن بتونن با دریبل زنی یک کم فشردگی خط دفاع رئال رو شکاف بدن بایرن هم به احتمال زیاد گل میزنه. البته مولر میتونه برگ برنده بایرن باشه.
البته که شانس رئال بیشتره چون تو زمین خودش گل نخورد و یه گلم زد.
من فکر کنم شرایط روحی بهتر رئال باعث شه این تیم به فینال بره.
خیلی ها هم میگن برنده این دوئل قهرمانه ولی به نظر من هم چلسی هم اتلتیکو تیمای فوق العاده ای هستن و نباید اونارو دست کم گرفت.

گواردیولا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 17:12

سلام . من عقیده م مثل قبله خواهش میکنم اونایی ک مواف دعا هستن اصلا دلسرد نشن من ک قابل نیستم شاید اینجا باشن کسانی ک خدا دعاشونو ب اجابت برسوته هر کاری میتونیم باید انجام بدیم خیلی مهمه ترو خدا دعا کنید .

دیوونه بایرنم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 18:05

یعنی چی دعا کردن به لودگی کشیده میشه به احادیث البته اگر اعتقاد داری رو کنید همه گفتن خدا خوشحال میشه وقتی ازش درخواستی میکنی اسمشو صدا میزنی ما که درخواسته قتل یک انسان نکردیم که ما میخواییم چون تیم ما لایق تر بره مرحله بعد و من 1400 صلوات نذر کردم از اهل بیت هم خواستم و حالا میبینید که دعا اثر داره ای خدا تنهامون نزار

عزیز دل کسی نگفت دعا کردن بده و به اعتقاد کسی توهین نکردم. ولی یکی میاد میگه من 100 تا صلوات نذر کردم ، یکی دیگه میاد میگه من 500 تا یکی دیگه میگه 1000 تا و... خواهشاً هرکس هر نذری کرده پیش خودش نگه داره و لزومی نداره که بیاد اینجا اعلام کنه. قرار نیست ما حاجات شما رو براورده کنیم که دم به ساعت از این نظرات میبینیم. یک عده هم خواستن از این صحبت ها سوء استفاده کنن ، که به نظرم بهترین راه برای راه نیفتادن توهین به عقاید هم دیگه همینه که دیگه نظری دربارۀ دعا و نذر رو نیاز گذاشته نشه.

ممنون از همکاریتون. ( سید محمد )

پپ کاتالونی سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:21

دعا چیه؟بحثارو قاطی نکنید لطفا.همه میگن دعا.مگه به دعای منو شماس؟!
هر کی بهتر باشه میبره.واسه یه مشت غیر مسلمون میخاین دعا کنید؟
شک نکنید بایرن فیناله.دعاتون در حق هموطناتون بکنید

بفرما... شروع شد!!!

barzin سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:30 http://bayern.blogsky.com

به نظر من بایرن امسال افت کرده و تنها بازی ای که از بایرن توی اروپا دیدم که واقعا بایرن بود بازی رفت با منچستر سیتی توی دور گروهی بود.پاسکاری و پرس شدید خوبه ولی نه به قیمت ضعیف شدن دفاع تیم.واقعا متوجه نشدم چرا پپ گواردیولا جلوی رونالدویی که مرد سال جهانه و فوفالعاده خطر ناک رافینیا رو میذاره و لام رو وسط زمین میبره.بردن لام به وسط کار جالبی بود در کل ولی نه جلوی رونالدوی خطرناک.امیدوارم امشب بایرن ببره و همه شاد شیم ولی کار فوقالعاده سخته

؟؟؟ سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 21:13

خیلی خیلی خوش بین هستید. در صد موفقیت بایرن در این بازی 30%است.اگر بایرن بازی رفت 2-1 هم میباخت الان در صد موفقیتش خیلی بیشتر بود.رئال تیمی نیست که به این راحتی به بایرن باج بده به نظر من یکی از نتایج زیر در بازی امشب رقم میخوره:
بایرن 2 - 1 رئال
بایرن 1- 1 رئال
ترکیب ایده آل:
نویر
آلابا-دانته-بوآتنگ-لام
کروس- شواینی
ریبری-مولر(گوتزه)-روبن
مانزوکیج

رعد سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 22:19

حالا اونا کـ دعا میکنن خوبن، خدا نگهشون داره
دیده شده بعضیا دست بـ دعا نویسی میبرن
آقاجان نکنید، شما دعانویسیت رو برا خودت نگهدار
تیم بایرن مونیخ نیازی بـ دعانویسی شما نداره

اونایی کـ دعا میکنن دستشون درد نکنه، ما ام از خدا میخوایم بـ تیم محبوبمون کمک کنه (اگـ در حدی هستیم کـ از خدا چیزی بخوایم)
ولی اینجا جای بحث فوتبالیِ، جای صحبت از تاکتیک و تکنیک و ارنج و این حرفاست
امامزاده نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد