وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: تمام تلاش خود را برای رفتن به فینال می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در صحبت هایی با دفاع از شیوه بازی تیمش اذعان کرد که شاگردانش با ارائه نمایشی همانند مسابقه رفت می توانند به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

به گزارش AS، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر رئال مادرید از چارچوب دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اذعان کرد که با وجود شانس بیشتر رئالی ها برای رسیدن به فینال رقابت ها او و شاگردانش تمام تلاش خود را برای رسیدن به لیسبون خواهند کرد.

فشار مسابقه: "ما در نیمه نهایی هستیم و من به عنوان سرمربی و  همچنین بازیکنان برای حضور در چنین مسابقاتی ساخته شده ایم. من تنها از هواداران مان انتظار دارم تا با حمایت فوق العاده شان در مسابقه فردا فضای خوبی را به وجود آورند تا ما نیز تلاش خود را برای رسیدن به لسبون انجام دهیم.

مصدومیت ها: "همه بازیکنان آماده هستند. تنها فن بویتن پس از بازی برابر برمن دچار مشکل کوچکی شده است."

رئال مادرید برابر اوساسونا: "گمان می کنم آن ها همانند قبل بازی کردند: نمایشی فوق العاده از تیمی قدرتمند. آن ها تیمی عالی از همه نظر را را در اختیار دارند، اما ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد."

فرانک ریبری: "نیازی نیست که یادآوری کنم وی تا چه حد برای من و هم تیمی هایش در زمین مسابقه مهم است. من واقعا خوشحالم که او با انرژی، اعتماد به نفس بار دیگر برابر وردربرمن نمایش درخشانی را ارائه داد. او همواره با نهایت جدیت و تلاش در زمین مسابقه به مبارزه می پردازد و به خاظر همین است که هواداران تا این حد به او علاقمند هستند و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن شده است. سوای هر نتیجه ای که فردا به دست آید اطمینان دارم که ما برابر رئال به حضور او نیاز داریم و او نیز به کمک ما خواهد آمد."

فیلیپ لام: "بارها به شما گفته ام که او می تواند در 10 پست و منطقه مختلف زمین مسابقه بازی کند و تنها جایی که امکان استفاده از او نیست در درون دروازه است. او در هنگام بازی همواره به جزئیات توجه می کند و برای من مهم این است که او فردا بازی خواهد کرد و مهم تر این است که همانند اکثر اوقات خوب بازی کند نه اینکه کجا بازی کند."

ضد حملات رئال مادرید: "آن ها از نظر دوندگی شگفت انگیز اند. رئالی ها بسیار سریع هستند و برای همین هنگامی که شما توپ را از دست می دهید، باید هر چه سریع تر به دفاع برگردید و آن ها را از دروازه خود دور نگه دارید. البته که آن ها بدون هیچ مشکلی می توانند برابر ما از ابتدا حمله نیز بکنند. آنها از هر چهت تیم فوق العاده ای هستند و یک مربی برای مبارزه با آن ها باید از سلاح ها و شیوه های متفاوتی بهره گیرد."

تاکتیک های تهاجمی آنجلوتی: "من فلسفه و افکار آنجلوتی را واقعا دوست دارم و از طرفی به خوبی بازیکنان آن ها را می شناسم و می دانم که غیر ممکن است در تمام طول 90 دقیقه تنها به دفاع کردن و گل نخوردن فکر کنند. ما فردا تلاش خواهیم کرد که آنها در عقب زمین نگه داریم اما در هر صورت به خوبی می دانیم که آن  ها در هر زمانی از مسابقه می توانند برای ما خطرساز باشند."

شرایط در فصل اول حضور در مونیخ: "می دانم که اگر فاتح سه گانه نشویم، اوضاع برای من سخت خواهد شد اما وقتی که برای خودم و بازیکنان مشغول آنالیز این فصل هستم پیش خود از اینکه فاتح بوندسلیگا شدیم و به فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم، خوشحالم و راضی ام. البته که من همواره یاد گرفته ام که در فوتبال حد و مرزی برای پیروزی وجود ندارد و مباید به چیز قناعت کرد و این دقیقا همان چیزی است که باشگاه نیز بر آن تاکید دارد و من نیز خود را با آن تطبیق داده ام."

حضور در لیسبون: "اگر چه در تابلو نتایج از رئالی ها عقب هستیم اما هنوز هم فکر می کنم که در نزدیکی رسیدن به آن قرار داریم. من در هفته اخیر شنیده و خوانده ام که بسیاری رئال مادرید را از حالا در فینال و برنده مسابقه خوانده اند اما من دیدگاه متفاوتی دارم و علی رغم شکست در مسابقه رفت و عقب ماندن مان از نتیجه، فردا شب تمام تلاش خود را برای رسیدن تیم به گل و برتری خواهم کرد."

احتمال غیبت BBC: "برایم تفاوتی ندارد که چه کسی به میدان برود زیرا تمام بازیکنان آن ها از کیفیت انفرادی بی نظیری برخوردار هستند و از طرفی دوندگی بی امانی نیز در جریان مسابقه دارند. البته که می توانم به شما بگویم که بیل و کرستیانو فردا به میدان خواهند رفت زیرا حضور آن ها برای رئالی ها بی اندازه با اهمیت است."

مالکیت بدون حاصل توپ: "دنبال بهانه یا توجیه نیستم اما این روشی است که من چه در هنگام بازی کردن و چه حالا که مربی هستم به آن علاقه دارم. وقتی شما توپ را در اختیار دارید، می توانید حملات بیشتری انجام دهید. ما در برنابئو بیشتر شوت زدیم، کرنر های بیشتری داشتیم، موقعیت های بیشتری خلق کردیم و حتی بیشتر دویدیم اما در هر صورت در نهایت در این رئال بود که پیروز شد نه ما و پس از آن وجود آمدن بحث ها و انتقادات از شیوه ما اجتناب ناپذیر بود. من در مسابقه فردا نیز به دنبال تکرار نمایش دیدار رفت اما با کمی جدیت و انگیزه بیشتر از بازیکنانم هستم. فردا نیز می خواهیم که با به دست آوردن و مالکیت توپ، کنترل بازی را در اختیار بگیریم زیرا که این توپ است که در بازی فوتبال اهمیت دارد و در نهایت سرنوشت بازی را تعیین می کند."

فینال احتمالی برابر چلسی و مورینیو: "اصلا به آن فکر نمی کنم. تنها نگرانی من در حال حاضر دیدار برابر رئال مادرید است نه چیزی غیر از آن."

توهین های نژاد پرستانه به دنی آلوز: "دنی واقعا پسر خوبی است و این اتفاق واقعا مایه تاسف است. البته که این توهین ها در همه جای دنیا رخ می دهد و ما باید شرایط جامعه و دنیا را در این باره مقصر بدانیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
babak دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:01

امیدوارم صعود کنیم به فینال امیدوارم... لام همون پست خودش بازی کنه بهتره و مولر هم از اول تو بازی باشه

دیوونه بایرنم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:21

ایشااله صعود میکنیم پپ من حالیم نیست باید صعود کنیم و مطمعنم صعود میکنیم ای حرفو از ته قلبم میگم که ما صعود میکنیم

میثم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:09 http://bayern.blogsky.com

لعنت به این شانس یک هفته استرس و برنامه ریزی واسه امشب میکردم از بخت بد من باید برم تلمبه اخه من کشاورزم. ولی دیوونه المان و بایرنم.1400 صلوات نذر کردم برا صعود امشب شما هم کوتاهی نکنید. به امید فینالیست شدن عشقمون

فرشته سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 14:50

پپ، بازیکنان هواداران لطفا هرکاری از دستتون برمیاد انجام بدین باید صعود کنین.ماهم اینجا یه عالمه براتون کردیم و میکنیم خود من که500 تا صلوات نذر کردم که همشو فرستادم یه 200تای هم قراره همین امروز بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد