وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: در آلیانس آرنا دروازه تیم های بزرگی را باز کرده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن امروز و در آستانه دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد.

دسیما برای رئال مادرید: "من در مادرید بوده ام و از وسواس آنها برای فتح دسیما آگاه هستم. می دانم چه میل بزرگی برای رسیدن به این هدف دارند اما فکر نمی کنم تمایل بیشتری نسبت به ما داشته باشند. ما در چهار سال گذشته 3 بار به فینال رسیده ایم، و آخرین بار قهرمان این جام شده ایم، اما هنوز برای فتح آن تمایل داریم. می دانیم که می توانیم تاریخ ساز شویم. مادرید هنوز انتظار می کشد."

دوران حضور در رئال مادرید: "من کارنامه برجسته ای در رئال مادرید داشتم و دو سال بسیار خوب را در این تیم سپری کردم و قهرمان لیگ شدیم. شما می توانید همیشه در مورد اینکه چرا جدا شدم صحبت کنید، اما من روابط بسیار خوبی با اعضای باشگاه و مردم اسپانیا داشتم. کینه ای وجود ندارد."

هماهنگی با پپ گواردیولا: "ما دو بازیکن جدید داریم، گوتزه و تیاگو و یک مربی که کمی تیم را تغییر داده است و این اثرات مثبتی روی تیم داشته است و فصل خوبی را سپری می کنیم و فردا شب باید به خود پاداش بدهیم."

بیل یا کریستیانو؟ "من از اینکه آنها آنقدر دفاعی بازی کردند، تعجب کرده بودم اما ما باید بیشتر از آنکه روی نقاط قوت و ضعف رئال مادرید صحبت کنیم، روی بازی خودمان متمرکز شویم و با ارائه یک بازی هجومی مراقب دروازه خود نیز باشیم."

فرانک ریبری: "او می داند که از حمایت اعضای تیم برخوردار است، اما حتی در روزی که خوب هم نباشد، برای تیم مهم است و من در کل نگران نیستم. ما فردا با هم حمله خواهیم کرد."

در ادامه ملی پوش هلندی افزود: "تمام کاری که ما باید انجام دهیم، این است که اعتماد به نفس داشته باشیم. ما در گذشته و در این ورزشگاه گل های زیادی به ثمر رسانده ایم، 4 گل به بارسلونا، 3 گل به منچستر یونایتد،... این بازیهایی است که برای رویارؤیی با مادرید به ما قدرت می دهد و من احساس خوبی دارم."

در پایان روبن گفت: "آنها با روحیه و اعتماد به نفس به اینجا خواهند آمد و فصل فوق العاده ای هم سپری می کنند اما می دانند که اینجا کار آسانی نخواهند داشت. ما به رئال مادرید قول می دهیم که از هیچ فرصتی نخواهیم گذشت. آنها می دانند که کار تمام نشده است."

نظرات 6 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15

مرسی شاه روبن

هیچی واسه ریال نزار!!!
هتریک کن بره پی کارش

بایرن ۵ ستاره سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 00:39

روبن عالیه.سابقش توی این مرحله از جام قهرمانان کم نظیره.فردا روز روبن و ریبریه.باید هردوشون نشون بدن از رونالدو و بیل بهترن.به امید پیرووووووووووووزی

seedosi سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 10:05

ye tare moie rooben biarzad be kole real jori bebarim inharo ke az kalashon bokhar darbiad

ارین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:52

ما امیدبون به تو روبن امیدوارم هتریک کنی

فرشته سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 14:44

امید من به شما بازیکنان است.

aliver kahn سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:39

روبن می خام ببینم چیکار می کنیا بهترین بازید را تو این چندین سال انجام بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد