وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: باخت از رئال را جبران می‌کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی‌پوش بایرن مونیخ گفت: همه به این موضوع باور داریم که نتیجه را مقابل رئال تغییر می‌دهیم و به فینال می‌رسیم.


جروم بواتنگ در گفت‌وگویی با هفته‌‌نامه کیکر در آستانه دیدار برگشت باوارایی‌ها با رئال مادرید (مصاف فردا شب در آلیانس‌آرنا) اظهار داشت: پپ، رئال را خوب می‌شناسد و با تاکتیک او خودمان را آماده‌ بازی با رئال می‌کنیم. بدیهی است که باید نتیجه را تغییر دهیم و به فینال برسیم. همه بازیکنان نیز به این موضوع اعتقاد داریم و شکی وجود ندارد. درست است چند هفته اخیر همه چیز فوق‌العاده نبوده اما هنوز یک بازی برای رسیدن به فینال اروپا، فرصت داریم. بازی‌ای که خانگی هم هست.

وی در این گفت‌وگو به نکاتی چند اشاره کرده است:

 

*آقای بواتنگ، هواداران نباید نگران دفاع تیم شوند؟

این که در دیدارهای اخیر گل خورده‌ایم، چیزی است که کاملا به چشم می‌آید. مقابل وردربرمن 2 گل این شکلی خوردیم. می‌گوییم می‌خواهیم جلوی گل خوردن را بگیریم و آن وقت در دفاع 2 در مقابل 3 نفر می شویم و 2 گل می‌خوریم. من که می‌گویم این حالت تو چشم می زند. به کل تیم هم مربوط می‌شود. ایراد فقط از خط دفاع نیست. همه ما با هم جلو می‌رویم و حمله می کنیم و همه با هم عقب می آییم و دفاع می‌کنیم. کاری که در نیمه اول بازی شنبه با وردربرمن خوب انجام ندادیم اما نیمه دوم بسیار عالی بودیم.

 

*چه بهبودی در این زمینه باید حاصل شود؟

وقتی به این شکل مقابل رئال بازی می‌کنی، آنوقت لازم نیست که شروع به حمله کنی. مقابل وردربرمن و در نیمه اول آن بازی، پرانتقاد بازی کردیم اما نیمه دوم همه دیدند چقدر قوی هستیم. اگر مثل نیمه دوم تیم باشیم، بایرن فوق‌العاده قوی خواهد بود.

 

*پس در بازی برگشت مقابل رئال چگونه باید بازی کرد؟

بدیهی است در مورد این مساله مربی تصمیم‌ می‌گیرد. پپ، رئال را خوب می‌شناسد و با تاکتیک او ما خودمان را آماده‌ بازی با رئال می‌کنیم. بدیهی است که باید نتیجه را تغییر دهیم و به فینال برسیم. همه بازیکنان نیز به این موضوع اعتقاد داریم و شکی وجود ندارد. درست است چند هفته اخیر همه چیز فوق‌العاده نبوده اما هنوز یک بازی برای رسیدن به فینال اروپا، فرصت داریم. بازی که خانگی هم هست. نباید تردیدی به دل راه دهیم.

 

*فکر می‌کنی در بازی برگشت رئال باز اساس تاکتیک خود را روی ضد حمله بگذارد؟

شاید همه تاکتیک بازی رئال در آلیانس آره‌نا ضدحمله نباشد، اما این تیم سعی می کند از این ویژگی بازی خود خوب استفاده کند. چیزی که ما اکنون از آن شناخت و تجربه داریم و به طور قطع راه‌هایی را برای مقابله با آن پیدا می‌کنیم.

 

*در بازی برگشت فکر می‌کنی کدامیک از رئالی‌‌ها خطرناکتر هستند؟

همه بازیکنان رئال خطرناک هستند اما بیشتر از همه بیل، رونالدو و بن‌زما، سه مهاجم با کلاس جهانی هستند. در موقعیت تک به تک هر مدافعی با این مهاجمین به مشکل برمی‌خورد. باید شرایطی را فراهم کنیم که این وضعیت پیش نیاید.

نظرات 14 + ارسال نظر
ahmad دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:01

ما به فینال خواهیم رسید

Payam Bayern دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:01

سلام دوستان..پس از چند روز بحث و درگیری لفظی و ب دلیل ادبیات بسیار زشتی ک متأسفانه از سوی برخی هواداران بی منطق منتسب ب بایرن مونیخ استفاده میشد...بنده هم مثل مریم،نسیم و سایر دوستان از این سایت میرم تا فضا برای جولان افراد بی ادب و گستاخی ک هیچ از فوتبال نمی فهمند فراهم بشه...در هر صورت اگه بی ادبی از من سر زد (فقط) از فوتبال دوستان فهیم و منطقی عذرخواهی میکنم... فقط ی بار دیگه شمارمو میذارم.هر کسی دوست داشت میتونه تماس بگیره...لطفا فقط افراد محترم و متعصب تماس بگیرن....خدانگهدار.
09379554121

فاضل دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 17:05

امیر حسین جان خوبی...یه سوال داشتم..اگ بایرن تو وقت قانونی یک هیچ زد،،ولی تو وقت اضافه یه گل خورد،،،اونوق قانون گل زده حسابه؟،.یا نه..ینی بایرن دو گل باید بزنه...یا یه گل دیگ ک بشه دو ب یک بازی ب پنالتی میره

آلمان کبیر دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 17:16

آره آقای مادریدی
تو این سایت اگه 5 -6 نفر باشن می ارزه به اون سایتایی که با یک بار بردن بایرن پر میشن
شما هم خوش باش با سایتت چون به زودی باید تو یه سایت دیگه بگردی
ما خوشیم به این تعصب و غیرت دوستان بایرن و آلمان
ما همش تو اوج نبودیم و همیشه نخواهیم بود ولی باید بدونی آلمانی همیشه قهرمان هست و قهرمان میمونه
دنیا علیه ما باشه حرفی نیست باز با تمام قدرت جلوش می ایستیم
هدف تعریف شده واسه ما و اون بردن حریفان هست و تا آخرین توان این راه رو ادامه میدیم
پیروزی یا مرگ
تو فرهنگ لغت ما شکست جایی نداره
درود بر آلمان کبیر - بایرن مونیخ و طرفداران استوار آلمان
صبورانه میجنگیم تا حماقت کنید. آن زمان است که محو شدنتان تماشاییست
پیروزی نهایی برای ماست

علی بایرنی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 17:28

اقای مخ یا اقای مادریدی شما اول برو اطلاعات فوتبالتو بالا ببر دیگه بیا اینجا نظر بده شما که اطلاعات فوتبالو نداری الکی وبیخودو بی جهت نظر نده خدمت شما عرض کنم که اقای مادریدی پنج تا ازجامهای رئال مال زمانیه که لیگ قهرمانان بصورت چهارحانبه یا هشت تیم برگزار میشده یعنی خیلی از تیمها اونموقع هنوز خودشونو تو دنیا مطرح نکرده بودند خیلی از تیمها یا کشورها در گیر جنگ جهانی دوم بودن یکیش مثلا خود المان ثانیا لیگ قهرمانان اروپا از سال 92 رسمیت پیدا کرده که اگه بخواییم حسابش کنیم رئال چهار بار قهرمان اروپا شد شماکه تازه از تخم اومدی بیرون الکی ازخودت نظر نده.

MERSAD33 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:56

الان میخوام بدونم دلیل دوستمون که میخواد از اینجا بره چیه؟؟؟ اصلا حالا که رفتی!! شمارتو چرا میزاری؟؟؟ درگیری و .... همیشه بوده و هست/// بعدشم نظریه جناب ماریو گومز رو میخونیم که یه چیز کاملا مزخرف نوشته...... 100%؟؟؟؟؟؟ به 99% اعتقاد دارم ولی 100؟؟ اصلا!! حتی اگه بایرن 1 درصدم شانس صعود داشته باشه مطمئنم که این ماییم که 1 درصدو به 100 تبدیل میکنیم/ تازه اینم بگم بیل بازیکنیه که فقط میدوئه و شوت میزنه//// کله خری بازی میکنه. ارزش تعریف و تمجید نداره

ماریو گومز دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:07

دوستان بعد از بازی میبینمتون اینجا. به حرفم میرسین

aliver kahn دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:08

شاید آقای مادرید تو درست بگی ولی ما بازیکنایی داریم که به خاطر اون لوگوی قشنگ رو پیراهن زیبای بایرن و هواداراش بازی می کنند.همین درد برادون بس که رونالدو وقتی فهمید بیل را با این قیمت گزاف خریدین گفت الا و بلا باید دستمزدم زیا بشه.مطمئن باش شما هیچ کدوم بازیکنادون به استثنای کاسیاس و شایدم راموس به خاطر پیراهن باشگاه دون بازی نمی کنند و فقط دنباله پولند و همینطور شهرت.

بیبن آقای بیل و مادرید من اهل توهین و کری خوندم نیستم چون میدونم توهین مختص شما رئالی هاست و کری هم باد هواس میاد و میره چون مثلا اگه یه تیم کری بخونه و ببازه بی خود انرژی مصرف کرده.ولی خب با کری قبل از بازی مخالفم اما امیدوارم سه شنبه به حق امام حسین که خیلی برام عزیزه بریم فینال.

در ضمن آقای ماریو گومز تو انگار حالد خوب نیست ما با امید زنده ایم تو اگه هوادار واقعی بایرن هستی باید چه تو پیروزی و چه حتی وقتی تیم می بازه بازم پشت تیم باشی که البته بعید می دونم تو بایرنی باشی.

یه چیز دیگه شاید ما اندازه ی شما طرفدار تو جهان نداشته باشیم ولی در عوض کشورمون یکیه متحده نه مثل اسپانیا که نصف کشور مادریدا را به عنوان پایتخت قبول ندارند
یا بارسایی ها که تو الکلاسیکو ها دقیقه ی 17 بازی شعار جدایی سر می دهند.آره قربونش ما کشورمون همیشه متحده حتی الان دورتموندیا دلشون می خاد تیم کشورشون قهرمان بشه نه مثل شما که هر جای اسپانیا یه سازی علیه دون می زنده.

babak-19 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:28

دستت درد نکنه جوابشونو دادی. فقط ماریو گومز بهتره که نظر ندی . یعنی الان ما شانسی نداریم؟؟؟ یعنی واقعا تو اینجور فکر میکنی .. راست میگه تو بایرنی نیست .. چون یک طرفدار همیشه از تبمش حمایت میکنه نه .......

Matthaus دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:52

من عاشق اون طرفدارای مادریدی هستم که رئال رو رعال مینویسن، معلومه طرفدارای ریشه داری هستن درسته که رئال طرفداراش بیشترن اما بایرن مثل همیشه گوی سبقت رو از همه تیمها ربوده، امسالم فیناله دو سال پیش تکرار میشه

issa دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 21:52

جنگندگیه بایرن کم شده و این تاسف آوره.من اصن در مورد بازیه فردا نظری ندارم

SAM RP دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 22:16

بایرن الان شده مثل بارسای دو سه سال پیش یکی دو سال دیگه بادش میخوابه این میراث گودزیلا

babak-19 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 22:21

دیگه اینش به شما ربطی نداره شما برید دو سال دیگه بیاید...در ضمن این میراث گواردیولا نیست هاینکسه که به گواردیولا داده و اونم به نسل های بعدی افتاد الان

سعید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:56

باتمام قدرت بازی خواهیم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد