وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ:‌ آرزو می‌کنم بایرن موفق شود؛ مونیخی‌ها به فینال اروپا می‌رسند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بورسیادورتموند آرزو کرد بایرن مونیخ باخت از رئال را جبران کرده و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.


در شرایطی که فرداشب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار می‌شود و بایرن پذیرای رئال مادرید خواهد شد، یورگن کلوپ از صمیم قلب می‌خواهد شاگردان پپ گواردیولا بتوانند باخت یک بر صفر دیدار رفت را جبران کرده و به ایستگاه نهایی جام برسند.

یورگن کلوپ اظهار داشت: بدیهی است که آرزو می‌کنم بایرن موفق شود. مثل گذشته مطمئن هستم مونیخی‌ها به این هدف خواهند رسید.

وی افزود: امیدوارم و تصور می‌کنم بایرن صعود کند.

پیکار باوارایی‌ها و کهکشانی‌ها ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

نظرات 15 + ارسال نظر
رضاباستیان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:36

مردی به مولا
دمت گرم

احمد دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:40

همین حس آلمانیها منو کشته آفرین به غیرت آلمانیها باید باشگاه های ایرانی یاد بگیرند

neuer دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:58

واقعا یک ذهن زیبایی یورگن...ایشالا بایرن می بره دورتموند هم فصل بعد باز می یاد فینال.viva deutscland

ahmad دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:00

ناامید نمی کنیم

سعید دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:45

تا آخرین لحظه وثانیه تلاش خواهیم کرد

khashayar دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:45

همین تعصب و غیرت که فوتبال آلمان رو متمایز با بقیه کشور های ارو‍‍پایی میکنه

امیدنویر دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:16

حالا چرا همش بالا میاری؟؟؟؟

MERSAD33 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:43

اگه این همون ماریو گومزیه که پارسال مییومد نظر میداد که فقط و فقط ماریو گومز!! میخوام بدونم رابطتت با ماریو گومز چیه؟؟؟ لابد الانم طرفدتر فیورنتیا هستی؟؟ این خضعبلات (نمیدونم چه جوری مینویسن) چیه که نوشتی؟؟؟>>>

aliver kahn دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:49

درسته که همیشه بدجور سد راه بایرن میشی ولی خوب بالاخره تو هم آلمانی هستی و مطمئننا شرافتت را مثل اول ایلگنر پفیوز به باد نمی دی.امیدوارم تو هم تا اونجایی که سد راه ما نشی بتوتی پیش بری.

بچه ها راستی دعا و راز و نیاز کردید؟به خدا دیشب مسجد بودم برا تیممون دعا کردم.
خواهشا دعا کنید التماستونا می کنم یه وقت شما دلاتون پاک تر از ماست خواهش می کنم.

ماریو گومز دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:07

دوستان بعد از بازی میبینمتون اینجا. به حرفم میرسین

aliver kahn دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:24

آقای ماریو گومز چرا اینقدر مثل بدبختا رفتار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکم مثبت فکر کن هر چنی می دونم کارمون خییییییییییلی سخته.بجا نفوس بد زدن یکم دعا کن خواهش می کنم .بچه ها دعا کنید خواهش می کنم.

میثم دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 21:06 http://bayern.blogsky.com

همین قدر که اندازه اسراییل از انجلوتی متنفرم صد بله بیشترعاشق یورگن کلوب هستم فیلسوف دیوونه باور کنید افتخار المان بزرگه خیلی دوست دارم زمانی مربی تیم ملی المان بشه .وشما ماریو گومز معلومه به کاهدون زدی داداش چون بایرن بزرگه ریالی جون

سجـــآدِ همیشه بایرنــی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 21:15

Asheqe in mardam man...gheyrat b in migan na Oon Oskoli k ye zaman golere real boodo arezu mikone real bebare bayerno

aliver kahn دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 21:28

آقا سجاد دهنت را آبکش و اسم بارینا بیار.

افن برگ دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:46

علی جان سجاد به بایرن توهین نکرد که...منظورش ایگنر حروم زاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد