وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونتر نتزر: گواردیولا نیاز به عناصرى از مکتب فوتبال آلمان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گونتر نتزر ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید، پیش از دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید خواستار آلمانی تر شدن شیوه بازی بایرن مونیخ شد و علاوه بر این اعلام کرد که هیچ بازیکن رهبری در بایرن مونیخ دیده نمی شود.

گونتر نتزر در مطلبی در این خصوص در روزنامه Bild آلمان نوشت:"گواردیولا از پیروان مکتب فوتبال آلمان نیست، اما در فوتبال آلمان عناصری وجود دارد که با استفاده از آنها می توان مشکل کم اثر بودن سیستم تیمی را حل کرد و بایرن مونیخ نمی تواند این مشکل را از طریق تغییر در سیستم تیمی از بین ببرد"

وی در ادامه افزود:"هنگامی که بر تیمی همانند رئال مادرید در خانه اش تسلط کامل داشته باشید، شکست 1-0 نمی تواند به هیچ وجه راضی کننده باشد و باید برای بازی برگشت به فکر تغییرات زیاد و اثرگذاری بیشتر بازی تیم بود. البته تغییرات گواردیولا در بایرن مونیخ در مدت زمان کوتاه آمدنش به مونیخ و اقتدار این تیم در بوندسلیگا فوق العاده است و از نظر من پپ گواردیولا یک نابغه است."

گونتر نتزر در ادامه یادآور شد:"اما بایرن مونیخ در چنین بازی های حساسی نیاز به یک چاقوی برنده، یک محرک و یک مغز متفکر دارد که تیم را هدایت نماید و نبض تیم را در دست گیرد. چیزی که در بایرن مونیخ کمبود آن احساس می شود. شواین اشتایگر و تونی کروس نتوانستند بار دیگر چنین نقشی را بر عهده بگیرند و خاوی مارتینز نیز چنین قابلیتی ندارد. از نظر من مارتینز یک بازیکن با استعداد ولی متوسط است که با مبلغ بسیار گزافی خریداری شده است."

نظرات 5 + ارسال نظر
issa دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:27

من که دو ماهه دارم میگم این دفاع ضعیفه.........تو بازی با رئال معلوم شد

morteza دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:19

آقا حرفات ذرست ولی الان نـــــگو نــــــــقو نــــگو نقی نگو
آیا نامید کردن بازیکن ها قبل بازی مهمشون کار خــــوبــیـــست؟؟!!خیر کار درستی نیست

از رومینیگه یاد بگیر

khashayar دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 16:50

مرگ بر مادرید ببین با کی داری اینطوری حرف میزنی؟


کاملا حرفاش بجا بود و تذکر به موقعی به رییس (شواینی) داد.

Germany دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:38

مرگ بر مادرید :دور برداشتی معلومه چه غلطی میکنی ؟؟؟!!مردک حرف دهنتو بفهم .حتما میخوای همه به خاطره باخت کل بزنن!!تو یه بارسلونیه منفوری که اومدی اینجا کسشعر میگی همین پپ اگه مربی دورتمند بود که میرفت دسته 2 عوضی!!در ضمن الان عصر تکنولوژِی و ماشینه بچه کونی

Germany سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 00:52

عشقم امیر حسین که حرف حق رو پاک نمیکنه.البته معذرت میخوام اگه یه کم تند رفتم ولی بعضی ها جدا مزخرف میگن...امیر حسین جان ich liebe dich

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد