وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشترونز: رئال مادرید بازی شبیه به برمن به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس اشترونز هافبک ملی‌پوش سابق بایرن‌مونیخ معتقد است رئال‌مادرید در بازی سه‌شنبه چالشی شبیه به بازی وردربرمن ایجاد می‌کند.


اشترونز ملی‌پوش سابق بایرن‌مونیخ می‌گوید بایرن‌مونیخ می‌تواند با بازی مشابه آنچه که توانست وردربرمن را شکست بدهد بر تیم مادرید غلبه کند.


روز شنبه بایرن در هفته سی‌دوم بوندس‌لیگا پیروزی 5 بر 2 برابر وردربرمن در آلیانس آرنا را به دست آورد، در آن بازی فرانک ریبری، شوان‌اشتایگر و روبن به همراه کلودیو پیزارو گل‌زنی کردند و در مقابل دو گل از روی ضد حمله به وسیله مهاجمان برمن دریافت کردند گل‌های سلاسی و هانت، در همین حال توماس اشترونز احساس می‌کند مادرید سبکی شبیه به آنچه وردربرمن در زمین پیاده کرد بهره ببرد، برمن توانست نیمه اول بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی تغییر آرایش بازی بایرن در وقت دوم حریفشان را وادار به پذیرش شکست و قبول 4 گل کرد.


اشترونز می‌گوید: مردان گواردیولا می‌توانند به طرحی مشابه بازی برمن برابر رئال مادرید به پیروزی برسند، بازی شنبه محک خوبی برای بایرن در مصاف خود در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود، برمن بسیار دفاعی بازی کرد و رو به ضد حملات داشت چیزی که من انتظار دارم رئال آن را در روز سه‌شنبه به کار برد و با همین تاکتیک توانستند در بازی دور اول به موفقیت برسد.


در ادامه توماس اشترونز تاکتیک بایرن را در بازی دور رفت به نقد می‌کشد و آن را فاقد کارایی لازم برای موفقیت می‌داند و البته معتقد است بایرن‌مونیخ می‌تواند با تغییر روش آنچه که در نیمه دوم بازی وردربرمن به نمایش گذاشت از سد حریف اسپانیایی خود بگذرد و پا در فینال بگذارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
افن برگ یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 23:20

اشترونز جان مرسی از این که ریدی به رئال

mahmood دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 07:47

این رئال بدون اوزیل لایق ریدنم هست.انشاله سه شنبه بایک بازی مقتدرمیریم فینال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد