وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدرو پروئنکا به عنوان داور دیدار برگشت بایرن و رئال انتخاب شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پدرو پروئنکا از سوی یوفا به عنوان داور دیدار برگشت بین دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

به گزارش سایت Spox آلمان،‌ این داور پرتغالی که از شانس های خوبی برای قضاوت در جام جهانی نیز برخوردار است، از سوی یوفا برای قضاوت دیدار برگشت بین دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شده است. وی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان تا کنون قضاوت بازی بین تیم های ناپولی – دورتموند، گالاتاسرای – یوونتوس، اتلتیکو مادرید – میلان و همچنین چلسی – پاریس سن ژرمن رابر عهده داشته است.

بایرن مونیخ اما  تجربه خوبی از بازی های که وی قضاوت آنها را بر عهده داشته است ندارد، این تیم در هر سه بازی خود که پروئنکا قضاوت آن را بر عهده داشته است شکست خورده است، شکست مقابل بوردو در سال 2009، شکست مقابل اینترمیلان در سال 2011 و شکست در فینال 2012 مقابل چلسی، سه دیدار اروپایی بایرن مونیخ است که قضاوت آن بر عهده این داور پرتغالی بوده است.

نظرات 30 + ارسال نظر
googooli یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:23

باید ببریمشون خیلی رو کم کنی شده این انجلوتی که از دنیای مربیگری فقط شانس نصیبش شده خیلی زیادی حرف میزنه

دیوونه بایرنم یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:24

قضاوتش خوب باشه بقیه چیزهاش بخوره سرش فقط کارشناس شبکه سه این مازیار نحس نباشه مثل .... طرفداری رئالو میکرد و گزارشگر مزدک باشه فکر کنم بد نشه ولی مهم این نحسی مازیار که نباشه

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:35

به امید خدای مهربون کارشون رو تموم میکنیم. اول گل اول رو میزنیم و بعدش هم گل دوم و بعد اونا دیگه از لاک دفاعی درمی آن و به ترتیب گلهای بعدی رو هم بهشون میزنیم. یا اباعبدالله الحسین خودت کمک کن این رئال شانس نیاره فقط و فقط همین.

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:36

برید صفحه 2 تو اون پست که تیتر زده اولین در برابر دومین برید آخر صفحه نگاه کنید فقط بشناسید طرفدارامون رو سجاد و مرصاد و علی هم که رئالیه. یا علی اسم خودش رو عوض کرده و با اسم اونا اومده و یا طرفدارامون هم هر طرف باد بیاد همون طرفن. اینو هم همه بدونن که دعا کردن هیچ اشکالی نداره حتی اگه جوابی نداشته باشه حتما مصلحت بوده و من خودم به شخصه عاشق بایرن هستم و واسه بایرن دعا میکنم و هر کاری که از دستم بر بیاد و مطمئنم هوادارای بایرن هم از دعا کردن دریغ نمیکنن. هر کسی بگه دعا نمیکنه دروغ گفته. همه دعا میکنن و خدای مهربون جواب دعارو هم میده مطمئن باشین دیگه اونش بستگی به صاف بودن دل داره.

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:37

از بحث دعا هم کامل میام بیرون چون نمیشه الکی باهاش شوخی کرد و در موردش بحث کرد چون حداقل من در حدی نیستم که بتونم کسی رو قانع کنم. داش علی رئالی هم بدونه اون چیزی که واسه اونا رویاس واسه ما خاطرس آره داداش. ما سال قبل قهرمان شدیم و عقدش رو هم نداریم فقط میخوایم اولین تیمی باشیم که از عنوان قهرمانیش دفاع میکنه و این شمایین که قهرمانی تو اروپا واستون تبدیل شده به رویا آره فدات شم. صبر کن بذار کابوستون هم سال بعد بیاد بایرن و اونوقته که دیگه کارتان واقعا تمام است

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:42

بچه ها یادتونه طرفدارای منچستر چقدر کوری میخوندن؟؟؟؟؟ اعصابمونو خورد کرده بودن طوری که فقط و فقط میخواستیم له کنیم اونارو که بایرن تو زمین لهشون کرد و حالا به نظر نوبت رئالیهاست. اونا احترام طرفدارای بهترین تیم حال حاضر جهان رو نداشتن و حالا نوبت اوناست که له بشن. بچه ها فقط دعا کنید شانس نیارن و یا داور و این چیزها باعث بردشون نشه وگرنه محاله بتونن حریف بشن. الآن همه بایرنیها یک دل شدن که رئالو له کنن مثل پارسال که بارسارو تو زمین خودمون 4 بر 0 له کردیم و با هم متحد بودیم و حالا همه متحد شدن تا رئال له بشه و طرفداراش انقدر کوری نخونن

mousa یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:44

امسال همه داوری ها به ضرر بایرن بوده

امیدوارم این دفعه این طور نباشه ، خیلی راحت از کنار خطاها میگذرن همین دیروز داور میتونست

جند تا کارت زرد به بازیکنای وردربرمن بده

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:52

برید تو ثانیه به ثانیه با رئال نگاه کنید تیتر زدن##هوئنس دزد ، بخشی از جهنم بایرن## عقل مدیر سایتشون وقتی انقدر باشه دیگه هیچ توقعی از طرفداراشون نمیشه داشت. خیلی درد تو سینمه چون واسه اولی هوینس میمیرم ولی نه جوابی میدم نه هیچ چیز دیگه و امیدوارم خدای مهربون جوابشونو بده. خدا....

sirsir یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:00

بچه ها گواریولا سیستم جدید رو پیاده کرده ولی بعضیها نمیدونن اتنتقاد میکنن.نیمه دوم بازی با برمن و منچستر از این سیتم جدید استفاده کرد که گل میزنن و بهترین دفاع رو ارائه میدن.خواهشا اینقد انتقاد نکنید از پپ این یه جواهر و نعمت خداس به خدا الان تو منچستر بود 15سال باهاش قرارداد میبستن.امنسال هم قهرمان نشه سال بعد مهم اینه که همدل باشیم و یکصدا فقط حمایت کنیم از تمام تیم حتی طرفداران عزیز.3-1 میبریم

فانوس یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:01

من میخواستم در مورد بعضی چیزائی که این چند روزه دیدم نظرمو بدم:1-بعضی ها بعد از بازی رعال گیر دادن که اگر بواتانگ این کارو میکرد اگه فلان میکرد چنان میشد و کلا باخت به رئال مقصر بوده وسیستم دفاعی مشکلی نداشته!!!خب گلی که بایرن خورد روی یارگیریه اشتباه رافینیا بود که رونالدو رو رها کرد حالا گل هیچی !!اون 2.3 تا تک به تک دیگه تقصیره کی بود ؟؟؟بواتانگ!!که اگه شانس نداشتیم اونا هم گل میشد...نه اقایون مشکل دفاعی رو رافینیا درست کرده بودند..2-بعضی ها که من بعید میدونم بایرنی باشن و تو عمرشون 50 تا بازی از بایرنو ندیدن عقیده دارن که بایرن همشه تو برنائبو تحقیر شده و مالکیت توپش 25 بوده و رئال 100 تا موقعیت داشته!!!من فقط به این ها توصیه میکنم برن تاریخچه دوتیم رو در بیارن و تو یوتیوپ خلاصه بازیه رو ببین بعد بیان چرت وپرت به هم ببافن شماها حاله ادمو از فوتبال به هم میزنید...ما تو این بازی 1 دونه موقعیت 100 در 100 نداشتیم!!در اخر هم به اقایان به اصطلاح بایرنی باید بگم:بایرن باشگاه شهر مونیخ متعلق به کشوره المان با 104 سال قدمت و افتخاراتو پرورش اسطوره های بزرگ برای تیم ملی همیشه مونیخ میماند..اگر با پپ گواردیولا قهرمانی ها بدست بیاریم که چه بهتر کوچکش هم هستیم و اگر نه هم که سلامت باشه و در هر دو صورت این اسم بایرن مونیخ المان هست که همیشه تو ذهن ها خواهد ماند)پس دوستانی که به خاطر یه شخص اومدید ومغرضانه نظر میدید جاتون اینجا نیست بفرمائید بیرون و ابهت باشگاه رو ننگین نکنید.

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:05

با سیر سیر کاملا موافقم. اگه واقعا دقت کرده باشین بایرن به غیر از شیوه پاسکاری شیوه جدید دیگه ای هم داره که اونو به عنوان پلن B اجرا میکنه. نیمه دوم بازی با منچستر به طور کامل و نیمه دوم بازی با وردربرمن به طور محسوس. فکر کنم گواردیولا تو زمانی که تو تعطیلات بود رو این شیوه هم کار کرده

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:17

فانوس من طرفدار گواردیولا نیستم ولی یه سوالی ازت دارم جواب بده به چه موقعیتی موقعیت 100 در 100 میگی؟؟؟؟ بخواین و یا نخواین بایرن رئالو تو قوطی کرده بود و رئال با یه ضد حمله تونست به بایرن گل بزنه و این جزو اتفاقات فوتباله. همون کارشناس احمق هم میدونست اینو و اونوقت خیلیها هنوز نمیدونن. رئالیها میخواستن توپ رو در اختیار بایرنیها بذارن و بایرنیها رو به جلو بکشن و بتونن تو ضد حمله به نتیجه برسن. اگه دقت هم کرده باشین دیدن از سمت آلابا نمیشه یعنی دیماریا تواناییشو نداره و اومدن از سمت رونالدو دو بار پیاپی ضد حمله زدن که یکیش با خوش شانسی و گذشتن توپ از همه مدافع ها گل شد. به نظر من هم تقصیر بواتنگ نبود و تقصیر رافینیا بود چون تو اون موقعیت اصلا رافینیا اون دور و بر نبود خیلی جالب بود واقعا. اگه لام بود شک نکن نمیذاشت کوانترائو توپ رو سانتر کنه

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:24

سال 2013 پس از مشخص شدن قرعه نیمه‌نهایی و برخورد ژرمن‌ها با اسپانیایی‌ها، در رزق و برق رسانه‌ای ال‌کلاسینو اروپایی در ویبلی ترسیم شد و بارسلونای کاتالان‌ به اندازه‌ای پر طمطراق بود که کسی به ظهور امپراطوری خشمگین باواریا توجه‌ای نداشت اما شروع نبرد‌ها به صورت برگشت ناپذیری به نفع ژرمن‌ها رقم خورد، بارسلون در آلیانس آرنا دفن شد و مادرید دلخوش به تنها اندوخته خود بود، جنگ ادرنه تکرار شده بود، سواران گوتی و مارکوماری‌ راهی برای مبارزه بعدی نگذاشته بودند.
پیروزی بایرن به طور خاص سبک جدیدی از نگرش به بازی و فتح میدان به همراه داشت و تغییرات قابل ملاحضه‌ای را در اجرای تاکتیک برنده را شکل داد الگوهایی که قلمروی جدیدی را در فوتبال مدرن گشود و اما در این میان تفکر مغرور که به دنبال بازگشت و حفظ شرایط فعلی بود تلاشی در جهت پذیرش و بکارگیری آن نکرد، بارسلونا به سرعت به لالیگا برگشت و پیروزی‌های کوچک خود را در لیگ داخلی به تیتر اول تبدیل کرد و پس از آن قمار عجیب و بازنده انتقال نیمار برزیلی، و امروز در سال جدید به انتظار پایان فصل سیاه خود نشسته است و اما رئال، جستجوی افتخار در خرید نام‌‌ها و رکورد هزینه‌ها ..
23آپریل بازی نیمه نهایی بایرن و رئال به باور خیلی ها فینالیست که انتظار بود در لیسبون برگزار شود اما دنیا نتوانست صبور باشد و دو تیم اندکی زودتر در قدم اول به مصاف یکدیگر رفتند، گواردیولا نتوانست گام نخست را محکم بردارد و بایرن مغلوب دفاع و ضد حملات رئال شد و بازی را یک بر صفر واگذار کرد نتیجه‌ای مایوس کننده برای مدافع قهرمانی و اما در این میان پیامدی شگرف، رئال مدعی با تمامی اسامی مشهورش که به لطف رکورد انتقال به صفحات نخست مجلات آمده بودند تمام آنچه که در دست داشت رو کرد، دفاع چند لایه و ضد حمله، تاکتیکی همیشگی و تخریبی در برابر حریف قویتر و بزرگتر، بایرن در هم‌آوردی پای پای قابل دسترس نیست، اعترافی که رقیب در مبارزه به نمایش گذاشت و جسارت گفتن آن را در خارج از میدان ندارد و بازی بازگشت هم چیزی افزون بر این نیست بایرن نیاز دارد کمی بیش از اندوخته خود استفاده کند و در خروش آلیانس آرنا پایان حریف را نشان دهد، شکست دور رفت اتفاق کوچکی است، رئال همچون آتیلا در جنگ شالوئیک با تلفات سنگین به بالای بلندی به ظاهر استراژیک دست یافت اما در پشت این بلندی صفوف به هم پیوسته سپاهیان برای مبارزه اصلی ..
گواردیولا فرصتی تاریخی دارد تا جاودانه شود او میراث باشکوه هاینکس را در دست دارد، بایرن جسور، عاقلانه سلسله کاتالان را تمام کرد و امروز سکان‌دار هیولای باواریا باید نشان دهد زمان شکوفایی است، او تیمی دارد که برای آینده است آنها با خود تاریخی از غرور و افتخار دارند لحظاتی با رنگ و بوی خاطره و فوتبالی که به واسطه آنها زیباست ..
ایبری: شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد و کشورهای اسپانیا، پرتغال، بخشی از فرانسه، آندورا و جبل‌الطارق را در بر می‌گیرد.
جنگ ادرنه: نبرد بزرگی به سال 378 میلادی میان رومی‌ها و ژرمن‌ها که به شکست قطعی روم ختم شد، در تاریخ باستان اسپانیا به طور قابل ملاحظه ای در تصرف روم و متحد آن بوده است
گوتی و مارکوماری: مردمانی از قبیله‌ای ژرمن

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:25

من که واقعا حاللللللشو بردم شمارو نمیدونم

آرمین یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:50

سلام
واقعا بر اساس چی داور میزارن؟
یعنی شما فکر میکنین هموطن رونالدو به ضرر بایرن نمیگیره؟
بازیه چلسی پاریس هم یه پنالتی صد در صد واسه پاریس نگرفت.
واقعا بدتر از این نمیشد.
خیلی حالم گرفتست.
همه چی به ضرر ما داره پیش میره.
فقط خدارو داریم. خودش کمکمون کنه.

دیوونه بایرنم یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 15:21

n,sjhk چرا انقدر عصبانی هستید چرا به هم دیگه انقدر گیر میدید بابا دمتون گرم عجب یک دل شدید عجب یک صدا شدید خواهش میکنم حداقل تا بازی رئال تشنج ایجاد نکنید انقدر تعصب خودتونو به رخ هم نکشید ما همه بایرنی هستیم و قلب ما برای بایرن میتپه طبیعی برداشتها متفاوته ولی به هم توهین نکنید ولی بازم به پاتون میافتم خواهش میکنم به خدا من به این موضوع که اگه ما یک دل ویک صدا از تیم حمایت کنیم این حس ما به بازیکن و مربی انتقال داده میشه با این کار رئال, خوشحال میشه خواهش کردم دیگه حرفمو زمین نندازید فقط به اتیش کشیدن رئال فکر کنید ودعا کنید mia san mia

Payam Bayern یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 15:28

ای باباااااااااااااااااااااا...اه
چقدر دعوا؟!تاکی بحث بیخود؟؟؟بابا فوتبال برد و باخت داره...بایرن یا میبره یا دوباره میبره!!!!
جناب آقایان گوگولی و دیوونه،شما هم علیرغم احترامی ک واسه تون قائلم،لطفا افکار خرافی رو ک هیچ جایگاهی در فوتبال امروز ندارن رو مطرح نکنید.
آرمین جان!شما هم لطفا منطقی باش...اونجا اروپاست،ایران نیست ک چون هموطن رونالدوست طرفداری بگیره..این داور باید بره جام جهانی.نمیاد ک بخاطر ی تیم اسپانیایی خودشو خراب کنه..در ضمن رونالدو هم ب حدی بزرگ هست ک نیازی ب کمک داور نداشته باشه...
بچه ها همه میدونید ک من یکی از بحث کردن خسته نمیشم...ولی خواهش میکنم این دو روزه رو بیخیال دعوا شین..بعد بازی قول میدم خودم همه تون رو ب جون هم.بندازم!!!!

دیوونه بایرنم یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 15:35

payam bayern دوست خوبم من میدونم خرافاته ولی منظور من اون جنبه حس بدش که به ادم میده نه اینکه واقعا طرف نحسه.ولی من با نظرت کاملا موافقم بابا این دو روز باهم متحد بشیم گیر ندیم به امید پیروزی

Payam Bayern یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 16:22

در هر صورت وجود ی گزارشگر ک ما بهش آلرژی داریم یا کارشناسی ک ازش خوشمون نمیاد،هیچ تأثیری در نتیجه بازی مونیخ نداره..ولی اگه کسی از گزارش ی گزارشگر خاص خسته میشه میتونه از تلویزیون Zdf نگاه کنه...من خودم معمولا بازی هایی رو ک شبکه ورزش پخش میکنه،نگاه نمیکنم.گزارش گزارشگر عرب رو از تلویزیون دبی اسپرت ترجیح میدم ب خیلی از گزارشگران داخلی.

arash یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 16:37

اگه واقع بین باشیم ، رفتن به فینال کار خیلی سختیه.من شک ندارم ریال با گریس،بیل و بنزینی حتما گل میزنه.
تو 10 دقیقه اول یه گل بزنیم هزار درصد صعود می کنیم، فقط امیدوارم وقتی ریال حمله میکنه با 9 نفر دفاع کنیم نه با 2 تا دفاع وسطمون.

گواردیولا یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 16:46

سلام. اول اینو بگم ما اعتقاد داریم هر چی خدا بخواد همون میشه ولی دیدگاهمون این نیست ک فقط دعا کافیه مثل اینکه 1 شاگردی درس نخونه و هیچ کاری نکنه و با دعا بخواد تو امتحان موفق بشه این کار درست نیست و نتیجه نمیده منظور ما هم این نیست ولی 1 شاگردی ک همه کارهای لازمو انجام داده باید ب خدا توکل کنه تا موفق بشه ما اینو میگیم . الانم همینه بایرن شایسته قهرمانیه منطقی یا هر جور حساب کنید واضحه ک بایرن لیاقت قهرمانیو داره . نمیگیم ک ایران با دعا قهرمان جام جهانی بشه من ک همچین دعایی نمیکنم منظور من این نبود ک بایرنو با دعا قهرمان کنیم من میگم قهرمانی حق بایرنه بیاید دعا کنیم بهش برسه . بعدم من سالهاست فوتبالو حرفه ای دنبال میکنم ب نظر من متاسفانه تیممون بد موقعی افت کرد شایدم طبیعی باشه . وای ناراحت نشید ها ولی من حس میکنم ما برخلاف جریان بازی گل اولو میخوریمو نمیتونیم جبران کنیم بهم میریزیم . واسه همین میگم تو این شرایط باید دعا کنیم روزمون باشه و بایرن واقعی باشیم . انشا اله ک حس من ایندفعه اشتباه در میاد . دعا کنیم خدا کمک کنه بایرن بره فینال .

neuer یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:02

"Your gut feeling is your gut feeling. You can't explain it."
(Arjen Robben on why he is optimistic about the Real clash)

روبن در مورد اینکه چرا نسبت به بازی با رئال خوشبینه گفته:

"احساس قلبی آدم، یه حسی درونیه. نمیشه توضیحش داد....بیاین ما هم همین حس و داشته باشیم وقتی بازیکنامون دارن...با همم قدری مهربونتر باشیم...viva bayern

گواردیولا یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:13

ب اقا فریبرز : منم تو قسمت نظر باواریایی ها و رئالیها در مورد بازی گفتم ک هر کی هر دعایی میدونه ک جواب میده ب ما هم بگه . من کاملا شما رو درک میکنم . خوب منم در حدی نیستم ک در مورد خدا و این چیزها بحث کنم .حالا 1 عده ک معلوم هم نیست بایرنی باشن نظر دادن شما نباید دلسرد بشی تازه موافق هم بود ب نظر من شما ک داری زحمت میکشی لطفا ب اونایی ک میخوان هم بگو چ دعایییو میدونی ک حتما جواب میده البته اینجا نگی ها امکان داره غیر بایرنیها سوئ استفاده بکنن . ب اون شماره اس دادم اگه میشه خواستی جواب بده و ب منم بگو . فقط دو روز تا بازی مونده ها . تعداد ه چی بیشتر باشه بهتره . دیگه اینکه با این رئالیها اصلا بحث نکن اخه این رئال سوسول و تازه ب دوران رسیده در حد بایرن نیست الکی اومدن بالا حالا 1 بازی اونم اونجوری مارو بردن بی جنبه ها شاخ شدن از خوشحالی نمیدونن چیکار کنن میخوان ما رو عصبانی کنن ولی کور خوندن ولشون کن اهمیت نده .

Bastian یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:34

الکانترا برگشت!

فانوس یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:45

فریبرز برو تو صفحه های قبلی ببین این ادمهای با شعور چی نوشتن !!یکی نوشته شما لیاقت فوتبال زیبا رو ندارید و برید سراغ همون هاینکس!!اون sajjad تاریخ دان نوشته بایرن قبلا همش تو برنائبو میباخت ومالکیت توپش 25 در صد بود یکی نوشته همش سره بواتانگ باختیمو....این هست که شک میکنم به بایرنی بودنشون و مطمعن شدم اهداف دیگه ای دارن و ...بعد هم sajjad من 33 سالمه و از جام جهانی 90 طرفداره تیم ملی المان و بایرن شدم و واسه شکستاشون هم همیشه قصه خوردم اون 99 که حرفشو میزنی من اونموقع دختر بازی میکردم کوچولو تو چند سالت بود؟؟!!بهت توهین نکردم ولی هی دری وری میگی نکبت خودتی گرد وخاک!!و اینو هم بهت بگم من کاملا به زبان المانی مسلطم و 2 سال هم اونجا زندگی کردم ودیگه تو این سایت هم نمیام کلا تو همن سایت اصلی مونیخ با دوستای با ادب و با فرهنگ المانیم بحث میکنم اونا نظراتشون کاملا با ادمهائی مثل تو فرق میکنه و کاملا منطقین...البته من به همه جسارت نمیکنم همین جا بچه ها اکثرا اگاه.منطقی و مودبن یه چند تا مثل سجاد هست که یک پارچگی رو از بین بردن.!auf wiedersehen meinem freundin

دیوونه بایرنم یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 18:30

گواردیولا باهات موافقم واقعا دع تاثیر داره شک ندارم و من دارم مدام دعا میکنم امیدوارم بچه های دیگه هم دعا کنند فقظ به خاطر اینکه بایرن لیاقت قهرمانی داره و نکته دیگه برای هزارمین بار فقط این دو روز باهم متحد بشیم به هم گیر ندیم حس خوب ایجاد کنیم که ابه امید خدا بریم فینال بگو یا علی

sajjad یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 19:14

فانوس جان زبان آلمانی بلدی؟آفرررررررررین،
لابد هر کی زبان خارجی بلده باید ب نظرات بقیه توهین کنه،و نظراتش رو تحمیل کنه؟
و بگه کی بیاد سایت و کی نیاد؟کی بایرنی هست و کی نیست؟
بالاخره هر کسی هنری داره نباید واس دیگران کلاس بذاره،اگ تو زبان بلدی منم خیلی چیزها بلدم باید بیارم بکوبونمشون تو سر بقیه؟
آقای دانشمند یعنی هر کی تو تیم بایرن افتضاح بازی کرد الکی ازش تعریف کنیم؟ خب کسی ک واقعا فوتبال رو بشناسه راحت میبینه ک بواتنگ چقد ضعیفه و البته رافینیا،بقیه تیم حرررررف نداره،
اگ یه نفر تیم خودش رو نقد کرد دیگ باید اعدام بشه،و از وبلاگ بره بیرون و انگ طرفدار نما بهش بزنیم؟!!!
ضمنا من منظورم این بوده که بایرن قبلا اکثر بازیهای تو سانتیاگو رو باخته پس هفته قبل هم اگ باختیم نباید به این تیم خرده گرفت ما سربلند باختیم وقتی تیمی بره سانتیاگو و اونجا ریال رو تو قوطی کنه خب بایدم اگر باختیم سرمون رو بالا بگیریم چون 90 دقیقه ریال دفاع کرد کار ب جایی رسیده بود رونالدوی مرده خوار ک هرگز ب دفاع برنمیگشت حتی اونم دفاع میکرد،پس بایدم ب داشتن همچین تیمی افتخار کرد، مطمئنم اگ گل زود هنگام بزنیم ریال نابود میشه،ب امید خدا،،،،،

وثوق یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 19:59

با سلام خدمتت بایرنیهای خالص ببینید چه بواتینگ باشه چه نباشه چه روبن باشه جه نباشه یا هر بازیکن دیگه باشه نباشه به خاطر لباسی که تنشونه دوستشون دارم همین بواتینگ فصل پیش با بایرن مونیخ سه گانه رو فتح کرد پس واسیه بایرن فوتبال بازی کرده در کل بایرن تیمی هستش که جمعی فوتبال بازی میکنه نه رویه یه بازکن خاصی استراتیژیک تیمش رو بنا کنه پس به امید فینال نباشیم بلکه به امید قهرمانی یا فتح سه گانه مجدد باشیم یه امید خدا.

mehran یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 23:44

payam bayern تو مثل اینکه وکیل وصی رئالی به تو چه ربطی داره کی به رئال توهین میکنه؟؟؟!!برو تو وبسایت رئال ببین چه حرفهای زشتی به بایرن میزنن!!کاسه داغ تر از اش شدی واسه ما؟؟رئال زیاد هم گنده نیست که میگی 4.5 تا جام اروپائیشو زمانی برده که جنگ دونم جهانی بوده و یا چون سالهای اول برگزاری لیگ بوده تیمها با جدیت وارد نمیشدن 3.4 دوره دیگه روهم با خریدن ستاره های تیمهای دیگه و با قیمتهای نجومی قهرمان شده وتو این 10و12 سال اخیر که فوتبال اقتصادی تر و علمی تر شده حتی 1 بار فینال هم نیومده!!از چی تعریف میکنی حاجی؟؟بایرن دنیائی ثروت داشته وداره ولی هیچوقت فوق ستاره نخریده واسه تیمش ولی جوونهای خودش رو تبدیل به فوق ستاره کرده وبا این سیاست هاست که چند ساله حرف اولو میزنه...

MERSAD33 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:51

آقای فریبرز خان!!! میگی برین 2 صفحه قبل نظرات رو بخونین ببینین که مرصاد و علی و... چی نوشتن هیچ به نظرات خودت نگاه کردی؟؟؟ سالای اول که این وبلاگ ساخته شده بود شما کجا بودی؟؟؟ تعریف و تمجیدت یا انتقادت کجا بود؟؟؟ نکنه از اون موقع تاحالا با هزار تا اسم اومدی؟؟ الان میبینم که اینجا تعداد نظرات زیاد شده اونم دقیقا از زمانی اتفاق افتاده که بایرن بعد از دوران شکست پذیریش به وجود اومده. اگه نظر منو بخوای (چیزیه که خیلیا اعتقاد دارن) دعا تو برد بایرن هیچ تاثیری نخواهد داشت. مگه زمان امام ها فوتبال بود؟؟؟ (من خودم به شخصه نوکر همه اماما هستم) ولی باید درک کرد که وقتی شماها میای دعا میکنی از اون طرف هم یکی دیگه میاد علیه شما دعا میکنه. پس اینجا تکلیف چیه؟؟؟ کدوم تیم باید ببره؟؟؟ تیمی که فریبرز طرفدارشه؟؟؟ الان تو برو دعا کن که خدا یا فوتبالیست بشم برم بایرن خب سوال اینجاست که این کار اتفاق میفته آقای فریبرز خان؟؟؟ دین و مذهب خیلی خیلی از فوتبال و سایر ورزش ها فاصله دارن. به نظر شما ایران که سالای قبل نرفت جام جهاتی ینی مردم دعا نکردن؟؟؟ امسال رفت جام جهانی مردم دعا کردن؟؟؟ دعا خوبه واسه سلامتی/ واسه شخص بیمار/ واسه آمرزش/ یاد بگیریم که چه کلماتی رو کجا استفاده کنیم. راستی چند سالته عمو؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد