وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود گلها و خلاصه و فول مچ دیدار بایرن مونیخ - وردربرمن

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود گل های بازی
 

فول مچ بازی - نیمه اول
 

فول مچ بازی - نیمه دوم
 

خلاصه بازی به مدت 11 دقیقه

نظرات 4 + ارسال نظر
فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:31

خیلی ناراحتم خیلی نه به خاطر پیروزی پر گل تیممون بلکه به خاطر یه تعدادی از هوادارا که نمیدونم هوادار ما هستن یا رئال؟؟؟؟ وقتی برید تو اون پست که زده اولین با دومین حالا تیترش دقیق یادم نیست برید اونجا ببینید کی به علی مثبت داده و به من منفی در صورتی که من از بایرن طرفداری کردم و اون از رئال. در جواب مرصاد باید بگم که ببین من همون لحظه پشیمون شدم و اون خط رو هم جواب ندادم شب چون وقتی کسی اعتقادی نداره پس لازم نیست با دعا تیم به جایی برسه. من خودم به تنهایی اون دعایی رو که باید بکنم میکنم و مطمئنم که دعام از خیل عظیم طرفدارای رئال زودتر به خدا میرسه. من دعا میکنم که رئال فقط خوش شانس نباشه و نه هیچ چیز دیگه. خودتون شاهدین که تو بازی با دورتموند اگه شانس نمی آوردن اون توپهایی که گل نشد گل میشد و الان رئال حذف شده بود. در جواب علی هم بگم فعلا گاز اپل رو تو زدی تو بردی ولی صبر کن تا سه شنبه بعد ادعا کن آخه. کامل نبردین که بردین؟؟؟؟ دورتموند اگه بازیکنای اصلیش مصدوم نبودن آیا صداتون باز هم درمی اومد؟؟؟؟؟؟ اصلا به ما نمیخورین که بخوام کل کل الکی کنم. برو از خود همون رئالیها بپرس تو خلوت خودتون بهت میگن که تو قوطی بودین عزیزم. لطفا اسمت رو هم عوض نکن و خودت رو به جای طرفدارای بایرن جا نزن. طرفدارای بایرن خیلی باشعورتر از این حرفان که با طرفدارای رئال بحث کنن. همیشه و همیشه به رئال میگن کهکشانی ها چرا؟؟؟؟ چه توقعی داری از یه تیم با این همه ستاره به جز قهرمانی؟؟؟؟ هر وقت تونستی مثل بایرن پارسال یا چلسی سال قبلش بدون داشتن ستاره های مطرح دنیا قهرمان اروپا بشی مردی. همه ستاره های تیمای مختلف رو آوردین تو تیمتون و باید هم هر سال قهرمان بشین و این از بی عرضگیتونه که قهرمان نشدین. الان چند ساله خداییش منتظر دسیمایین؟؟؟؟ خداییش بگو یکم بخندیم بهتون. هر سال قراره دسیمارو بگیرین. دو سال قبل که زدیم ترکوندیمتون تو پنالتی و پنالتی سلطانتون رونالدو و کاکا رو نویر گرفت و راموس توپ رو زد تو هوادارا و سال بعدش هم که کابوس لواندوفسکی و دورتموند. خداییش الان چند ساله دنبال قهرمان شدن هستین با این همه ستاره؟؟؟؟؟ بابا به ما نمیخورین چطوری بگم به ما نمیخورید. شاخ هم بشین لواندوفسکی رو صدا میکنم

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:54

برید صفحه 2 تو اون پست که تیتر زده اولین در برابر دومین برید آخر صفحه نگاه کنید فقط بشناسید طرفدارامون رو سجاد و مرصاد و علی هم که رئالیه. یا علی اسم خودش رو عوض کرده و با اسم اونا اومده و یا طرفدارامون هم هر طرف باد بیاد همون طرفن. اینو هم همه بدونن که دعا کردن هیچ اشکالی نداره حتی اگه جوابی نداشته باشه حتما مصلحت بوده و من خودم به شخصه عاشق بایرن هستم و واسه بایرن دعا میکنم و هر کاری که از دستم بر بیاد و مطمئنم هوادارای بایرن هم از دعا کردن دریغ نمیکنن. هر کسی بگه دعا نمیکنه دروغ گفته. همه دعا میکنن و خدای مهربون جواب دعارو هم میده مطمئن باشین دیگه اونش بستگی به صاف بودن دل داره.

فریبرز یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:58

از بحث دعا هم کامل میام بیرون چون نمیشه الکی باهاش شوخی کرد و در موردش بحث کرد چون حداقل من در حدی نیستم که بتونم کسی رو قانع کنم. داش علی رئالی هم بدونه اون چیزی که واسه اونا رویاس واسه ما خاطرس آره داداش. ما سال قبل قهرمان شدیم و عقدش رو هم نداریم فقط میخوایم اولین تیمی باشیم که از عنوان قهرمانیش دفاع میکنه و این شمایین که قهرمانی تو اروپا واستون تبدیل شده به رویا آره فدات شم. صبر کن بذار کابوستون هم سال بعد بیاد بایرن و اونوقته که دیگه کارتان واقعا تمام است

ablm037 دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:30

در تمام عمرم بزرگترین افتخارم اینه که بایرنی بودم و هستم و خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد