وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: می توانیم رئال را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دیدار امشب مقابل وردربرمن با بازوبند های مشکی وارد زمین شد و بازیکنان با یک دقیقه سکوت به احترام تیتو ویلانوا سرمربی اسبق بارسلونا بازی را شروع کردند.

پپ گورادیولا نیز که پس از خبر درگذشت تیتو با خبرنگاران صحبتی نداشت پس از سوت پایان این بازی در نشست خبری شرکت کرد و از صمیم قلب برای خانواده ی تیتو ابراز تاسف کرد و تسلیت قلب خود را به او هدیه نمود.

گواردیولا به خبرنگاران گفت: "من و تیتو زمان زیادی را با هم بودیم و باهم شکست خوردیم و با هم پیروز شدیم و این شرایط را برایم سخت تر می کند غم از دست دادن او همیشه همراهم خواهد بود."

پپ در ادامه به بازی امشب مقابل برمن و پیروزی 5 بر 2 پرداخت و اضافه کرد: "در نیمه اول از نوع بازی تیم بسیار ناامید شدم هوادارانمان سزاوار تماشای این بازی در نیمه اول نبودند. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و پیروزی برای روحیه ما پیش از دیدار مقابل رئال بسیار مهم بود. من به تیمم اعتماد دارم و مطمئنم که می توانیم در مقابل رئال با کمک هم وظیفه مان را انجام دهیم."

گواردیولا و تیتو ویلانوا در آکادمی جوانان بارسلونا با هم همبازی بودند و در اولین سال حضور پپ روی نیمکت بارسلونا تیتو به عنوان کمک به کادر فنی کاتلان ها اضافه شد و آن ها در همان گام نخست موفق به کسب سه گانه شدند. هنگامیکه در سال 2012 گواردیولا برای استراحتی یک ساله از مربی گری انصراف داد تیتو جانشین او روی نیمکت بارسلونا شد.

نظرات 9 + ارسال نظر
mahya شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 22:47

درسته که دو گل خوردیم ولی اگر همینطور بازی کنیم روز سه شنبه ما پیروز میدانیم....... ولی همه ی طرفدارها باید از آنها همایت کنند........ به امید پیروزی

aliver kahn شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 22:50

خدا از دهنت بشنوه.ولی اگه خاوی را بذاری هافبک دفاعی و لام را هم بری سر جاش و همینطور بازیکنامون را از نظر ذهنی و روحی آماده منی چرا نریم بالا ایشاالله به لطف خدا میریم. بچه ها دعا یادتون نره.

محمد شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:29

بازی خیلی سختی داریم از یک طرف باید ببریم از یک طرف نباید گل بخوریم...کار خیلی سخته ولی ما میزبانیم اگه من مربی بودم دستور پیروزی با هر نتیجه ای می دادم اینطوری هدف و اعتماد به نفس بهتری داشتیم.

بی نام یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:11

ب فریبرز شماره ای ک دادی جواب نمی ده

sirsir یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:41

پپ عزیز شرایط خوبی نداره به خاطر از دست دادن دوست خوب تیتو.بچه ها نباید انظار الکی از پپ داشته باشیم تا حالا که خیلی خوب کار کرده 3 جام گرفته و مط مئنم تو این 4 سال قراردادش 2تا چمپیونزلیگ رو میگیره.طرفداران المان به امیدواری و وفا مشهورند با پپ عزیز یک دل باشیم جای انتقاد نیست این بازی رو بردیم انتقاد لازمه ولی الان باید هم دل باشیم و رئالو ببریم

فانوس یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:44

خوب بود به ریبری هم امیدوار شدم ولی امیدوارم 3 شنبه رافینیا رو بازی نده در غیر اینصورت حذف میشیم..نمیدونم چه علافه ای به این رافینیا داره؟!!به خدا اگه بازی رفت رافینیا نبود به هیچ وجه گل نمیخوردیم زمانی که پاس دادن رونالدو الکی جاشو ول کرد دوید جلو رونالدو خالی شد وپاس به کونتراو و...

mohammad muller یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:55

ما برنده بازی مونیخ هستیم

Basti یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 15:56

ما میتوانیم. زنده باد آلمان

آلمان کبیر یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:27

هیتلر:
اشک هایی که بعد از شکست میریزیم جبران عرق هایی است که در جنگ نریخته ایم.
با وجود بازیکنایی متعصب و هم دلی که امسال داریم مطمئن باشید از سد رئال خواهیم گذشت و مجدد به سه گانه خواهیم رسید. این بایرن هر تیمی رو به چالش میکشه دیگه رئال که رئال هست. برای بازی برگشت فیلیپ رو تو سمت راست دفاع میخوایم که از راست کولاک کنیم و 2 مهاجم سر زن ( مانزو و مولر) تا بتونیم از سانتر های کاپیتان نهایت استفاده رو ببریم و رو توپ های برگشتی رو شوت باستی و تونی حساب ویژه باز کنیم.
درود بر آلمان کبیر - بایرن مونیخ - باستین شواین اشتایگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد