وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یک دقیقه سکوت به احترام ویلانووا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن‌ مونیخ امروز پیش از دیدارش مقابل وردربرمن با برگزاری یک دقیقه سکوت به سرمربی سابق بارسلونا ادای احترام کرد.


باشگاه بایرن‌مونیخ که در حال حاضر پپ گواردیولا هدایت آن را بر عهده دارد، بیانیه‌ای منتشر کرد و همدردی خود را در خصوص درگذشت تیتو ویلانووا اعلام کرد. این بیانیه که به زبان آلمانی و کاتالانی منتشر شده بود توسط کارل هاینس رومنیگه امضا شده بود تا به سرمربی سابق بارسلونا که روز گذشته درگذشت، ادای احترام کنند.

رومینیگه نوشت: شنیدن خبر درگذشت تیتو ویلانووا بسیار غم‌انگیز بود. سرمربی سابق بارسلونا فصل گذشته با ما ملاقات داشت و ما او را یک سرمربی متشخص و انسانی فوق‌العاده‌ دیدیم.

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ همچنین به پیوند عمیق میان ویلانووا و گواردیولا اشاره کرد و افزود: این رابطه بسیار فراتر از یک رابطه کاری بود. بایرن‌مونیخ در دیدار امشب خود در رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری یک دقیقه سکوت و استفاده از بازوبندهای مشکی به انسانی بزرگ و یک دوست ادای احترام خواهد کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
MERSAD33 شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 20:44

کار زیبایی بود

دیوونه بایرنم شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 20:50

نشانه فرهنگ بلا باواریاهاست.من به عنوان یه دوست از شما دوستان یه خواهش دارم منظورم بد برداشت نکنیدکه من بیشتر میفهمم نه فقط خواهش میکنم . ببینید دوستان هاینکس خودش المانی بود با فوتبال بایرن اشنا بود دو فصل کشید یه بایرن روییایی بسازه وساخت تحویل داد به گواردیولا و پپ که کلا فلسفه فوتبالیش با المان فرق داشت ولی تونسته تا اینجا موفق عمل کنه به گواردیولا باید فرصت داد تا صددرصد افکارشو توو بایرن پیاده کنه پپ اگر المانی بود باید ازش انتظار داشته باشیم با این بازیکن های خوب بایرنو با صلابت قهرمان کنه ولی اون اسپانیایی فرصت میخواد هنوز همه افکارشو پیاده نکرده بعدشم خود بایرن رفته دنبالش پس ما هم باید احترام بزاریم فرصت بدیم وحمایت کنیم به خدا اگر این بواتینگ و رافینیا انقدر سوتی ندن که بایرن اصلا مشکلی نداره مشکل بایرن همین دفاعش به هر حال نظره مختلفه ولی خدایش با رئال بازی داریم مگه چی میشه یک صدا بشیم یک دست تیم و مربی حمایت کنیم که حس خوب ایجاد بشه گواردیولا به خاطر بایرن المانی یاد گرفته به قول خودش فرهنگشو عوض کرده تیمهای دیگه چک سفید میدادن به گواردیولا نرفت با عشق امده بایرن پس حمایت کنیمش حداقل تا بازی رئال بزارید با حس خوب بریم رئالو ببریم خواهش کردم از تیم حمایت کنید تا رئالو اتیش بکشیم بگو ایشاالله بگووووووووووووووووووووو

بهروز شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 21:08

Tito rest in place

بایرن 5 ستاره شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 22:08

هنوزم واقعا ناراحتم
اگه ی فوتبالی هستم قلبم برای هر فوتبالی می تپه
خدااااااااااااااااا رحمتش کنه

b شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:21

وای خدا چیکار باید کرد تیتو رفته مایکی چهار ماهه تو کماست.فقط باید سرم را بکوبم به دیوار چاره ش همینه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد