وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان: خودمان را برای دیدن بازی بایرن در لیسبون آماده کرده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وولفگانک نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مورد درگیری های لفظی اخیر میان سران دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند اظهار نظر می کند.


او در مورد شایعه عصر یخی در روابط بین دو باشگاه می گوید:" من در جلسات مختلفی با سران دو باشگاه شرکت کردم و هرگز چیزی به جزء احترام از این دو ندیده ام."
رئیس فدراسوین فوتبال در ادامه به فینال دی اف بی پوکال و دیدار بایرن و دروتموند در فینال المپیک برلین می پردازد و می گوید:" فکر می کنم وقتی این بازی به پایان برسد چیزی جز یک رقابت ورزشی از آن بیشتر باقی نخواهد ماند."
نیرسباخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست بایرن در سانتیاگوبرنابئو اشاره کرد و گفت:" من به شدت معتقدم که بایرن پیروز خواهد شد. باور دارم که اگر یک تیم شایستگی قهرمانی در این رقابت ها را داشته باشد آن بایرن است. ما خودمان را برای دیدن بازی بایرن در لیسبون آماده کرده ایم."

نظرات 14 + ارسال نظر
دیوونه بایرنم جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:33

این المانه عجب روحیه فوق العاده ای دارن. ادم روحیه دوباره میگره اقای نیرسباخ بایرن حرفتو زمین نمیندازه رئالو میترکونه صعود میکنه

babak-19 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:35

ممنون به این روحیه ما قهرمانیم ما میریم فینال ماهرساله رفتیم و باز هم میریم ما خودمان هستیم

موووووووووووولر جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:02

بچه ها نفری 20 صلوات نذر کنید واسه پیروزی بایرن جلو رئال...

Bavaria جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:17

من ١٠٠٠٠ صلوات نذر میکنم
خدایا کمکمون کن حقمون رو بگیریم البته تلاش بازیکنامون هم شرطه

Payam Bayern جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:41

جناب دیوونه..آلمانها چ روحیه ای دارن!!!!!!!آلمانها خود روحیه هستن...هیچ وقت تو وجود ی ژرمن دنبال یأس و ناامیدی نباش.

ali جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:44

بچه ها ویلانووا فوت کرد

babak جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 22:05

خدا رحمتش کنه خیلی دوسش داشتم . دوستان یک فاتحه از ته دل براش بخونید

بایرن 5 ستاره جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 22:14

می بریم می بریم
دقیقه 3 مانژوکیچ گل اول رو میزنه
گل دوم حدودای دقیقه 30 روبن میزنه
گل سوم گوتزه از پشت محوطه حدودای دقیقه 70
آقا نتیجه 3-0 به نفع بایرنه.قوووووووووووووووووووووووووووووووولل

tarafdar جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 22:36

ما هم آماده ایم برای خوشحالی بعد از گلها خوشحالی بعد از سوت پایان سرنوشتی تکراری واسه رئال رقم میزنیم

aliver kahn شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 00:21

باریکلا چهههههههههههه روحیه ای من همیشه عاشق این تزریق روحیه ی آلمانی بودم.
در این که قوی هستیم شکی نیست ولی تو رو خدا بیاییم به جای نمی دونم 3 هیچ میبریم یا می پوکونیم یا......بیایم یکم دعا کنیم خواهش میکنم ازتون خواهش می کنم دعا کنید.

سوپر مانو شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 09:00 http://bayern1379.blogfa.com/

رفتیم فینال از اون جا برای رئالی ها سوغات میاریم
فقط بگن چی می خوان

MERSAD33 شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:14

به این میگن روحبه آلمانی

mohammad muller شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 15:31

بچه ها ختم صلوات برای صعود بایرن
هرکی هر چقدر صلوات می خواد بفرسته کامنت بزاره که ایشالا بریم برا سه گانه
.
.
.
.
.
.
آقا من خودم 1000 تا


بریم یا علی . بسم الله

سعید شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 16:06

با اتحاد بازیکنان و حمایت تماشاگران قهرمان خواهیم شد بدون شک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد