وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: بایرن با حمایت هواداران به فینال صعود می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز راه حل گواردیولا برای جلوگیری از سرعت بنزما و رونالدو در خط حمله بود تا با ورود مارتینز، لام را به سمت راست منتقل کند و تا حدودی در این تاکتیک نیز موفق بود.


هافبک اسپانیایی بایرن در گفتگویی اختصاصی با روزنامه ی محلی مونیخ تی زد در مورد بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان صحبت می کند:
دیدار برگشت در خانه و امید به صعود... "البته ما قبل از بازی هم می دانستیم که کار در برنابئو مقابل رئال نمی تواند آسان باشد آن ها نشان دادند که چقدر خطرناک هستند در بازی برگشت باید تمام حواسمان را جمع کنیم تا آن ها نتوانند در مونیخ گلزنی کنند."
در صورت پذیرش گل، بایرن برای رسیدن به فینال باید سه بار دروازه ی رئال را بار کند... "چیزهایی است که من دوست ندارم در مورد آن فکر کنم آن چیز که مسلم است اینکه شما برای رسیدن به فینال کار سختی پیش رو دارید و رئال تیمی نیست که شما بتوانید کاملا از گلزنی آن ها جلوگیری کنید آن ها به وضوح در خط حمله بسیار قدرت مند هستند."
چگونگی کنترل بیل و رونالدو... "چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که ما باید فاصله ی بین خطوط را کنترل کنیم و آن ها در فضاهای خالی قرار نگیرند در این صورت هر موقعیتی می تواند با سرعت این بازیکنان برای ما خطرساز شوند."
افت بایرن در هفته های اخیر موجب افزایش نگرانی ها است... "نگرانی وجود ندارد من کاملا متقاعد شده ام که بایرن در آلیانس بسیار برتر از رئال خواهد بود و ما با حمایت هوادارانمان می توانیم به فینال صعود کنیم."

نظرات 6 + ارسال نظر
دیوونه بایرنم جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:37

حتما صعود میکنیم مگه میشه صعود نکنیم ما از اینجا با حمایت کامل حس و تعصب بایرنیمونو انتقال میدیم ولی خداییش سربلندمون کنید که حتما میکنید هورااااااااااااا

babak-19 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:38

بابا ایول حتما صعود میکنیم بهتون قول میدم

ali جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 21:45

بچه ها ویلانووا فوت کرد

افن برگ جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 23:36

خاوی مارتینز جان خدا کنه فیکس باشی و هافبک دفاعی باشی...اون موقع مطمئنیم که گل نخواهیم خورد..زوج تو شواینی بهترینه

aliver kahn شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 00:25

حمایت هوادارن فاکتور شماره ی 3 هستش.مطمئن باش خاوی جون هوادارن کارشونا به خوبی انجام می دن شک نکن می مونه درست و با مطالعه چیدن مهره های بازی که فاکتوره 1 میشه . البته خوب بازی کردنمون که فاکتور شماره ی 2 میشه.بخدا اگه هر سه تاش اجرایی بشن که البته من از فکتور شماره 3 مطمئنم راحت می تونیم صعود کنیم.

جاوید شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 12:26 http://footballi-pictures.mihanblog.com

عشق منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد