وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهاجم اسبق بایرن مونیخ به بوندسلیگا باز می گردد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه فیورنتینا صبر و شکیبایی خود را از دست داده است. آن ها نمی توانند شرایط ماریو گومز را تحمل کنند. مهاجم آلمانی که همیشه مصدوم بوده و در مسیر کلینیک در تردد است.

مهاجم 28 ساله باشگاه فیورنتینا تنها در 9 بازی برای این باشگاه به میدان رفت و مصدومیت های مکرر او از ناحیه زانو موجب شد تا او هفته های زیادی را دور از میادین باشد.
به گزارش کوریرو دلو اسپورت باشگاه های وولفسبورگ و بوروسیا دورتموند برای جذب ماریو گومز پیشنهاداتی را به فلورانسی ها ارائه کرده اند و تصور می شود که فیورنتینا او را با مبلغ 20 میلیون یورو به فروش برساند.
سران باشگاه فیورنتینا و خانواده دلا واله مالک این باشگاه ترجیح می دهند که این مهاجم آلمانی را به فروش رسانده و با پول ناشی از این انتقال مهاجم دیگری که شرایط تناسب فیزیکی بهتری داشته باشد را به خدمت بگیرند.

نظرات 5 + ارسال نظر
babak-19 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:43

نمیدونم بگم چی فقط امیدوارم همیشه موفق بشه تو هر ضمینه ای.البته اگه بیای بوندسلیگا موفق نشی ولی امیدوارم تو ایتالیا گل زن بشه

aliver kahn شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 00:32

امیدوارم برگرده بوندس لیگا چون تو ایتالیا جواب نمیده.هر چند امیدوارم به دورتمون نره تا همیشه یه مونیخ باقی بمونه.خیلی خوشم میومد ازش انصافا هرچند خیلی شامه ی تیزی تو گلزنی داره ولی هیچوقت به لیاقت اصلی خودش که موفقیت های گوناگون بود نرسید می تونم از اون به عنوان یه هاینکس سابق که هم خوب بود تو تیم ملی و هم باشگاهیش اما هیچوقت خیلی محبوب نشد.
خلاصه وقتی هم رفت ازاولین کسایی بودم که با رفتنش مخالف بودم چون به استحاق اون چیزی که لیاقتشا داشت نرسید.بحرحال امیدوارم بیاد بوندس لیگا و تو هر تیمی جز دورتموند بره موفق باشه چون مهاجم تیم ملی هم هست و می تونه خیلی به کارمون بیاد.

ارین شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 09:11

درها همیشه به روی تو بازه برگرد بایرن و دوباره از نو شروع کن در کنار لواندوسکی بهترین خط حمله دنیا تشکیل میدید

MERSAD33 شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:16

سیستم پپ جوریه که میخواد بدون مهاجم بازی کنه اونوقت میگین با بایرن؟؟؟ با لواندوفسکی؟؟؟ خنده داره

جاوید شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 12:28 http://footballi-pictures.mihanblog.com

منم خیلی دوسش داشتم و همیشه وقتی رو نیمکت میدیدمش کلی حرص میخوردم.مانژو با تمام تواناییهاش نتونست یه گلزن قهار مثل گومز باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد