وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانسی فلیک: بایرن می تواند با قهرمانی در اروپا تاریخ ساز شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانسی فلیک کمک یواخیم لوو در تیم ملی آلمان معتقد است که بایرن مونیخ می تواند در دیدار برگشت از سد رئال مادرید عبور کرده و به فینال رقابت ها راه یابد او همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد که چلسی هم بتواند با شکست اتلتیکو مادرید راهی فینال شود تا آندره شورله دیگر ملی پوش ژرمن ها بتواند در فینال لیسبون حاضر باشد.


او در گفتگویی که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان داشت اظهار داشت: "بایرن با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند تاریخ ساز باشد آن ها می توانند برای نخستین بار از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند."
کمک مربی تیم ملی آلمان ادامه می دهد: "تیم ملی هم می تواند از این بازیکنان که در باشگاه های خود به رده های بالا دست یافته اند و با اعتماد به نفس در اردو حضور می یابند سود ببرد."
در صورت فینالیست شدن بایرن و چلسی بازیکنان تیم ملی با خستگی بیشتری به اردوهای ملی می روند اما فلیک در این مورد نظر متفاوتی دارد: "کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد ما به اندازه ی کافی تجربه داریم که با این مسائل مقابله کنیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
klose11 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:49

merc az babate rohiye

sia bavari جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 18:49 http://http:/

احتمال برد بایرن در آلیانز هست و دور از دسترس نیست. به شرطی که بایرن بتونه 90 دقیقه دروازشو بسته نگه داره.مطمئنم تو بازی رفت توماس مولر بیشتر تو زمین بود حتما یک گل میزد و خیالمون از بابت صعود راحت میشد و با یک تساوی بدون گل هم صعود میکردیم.بایرن خیلی راحت امسالم میتونست فینالیست بشه ولی بدشانسی و چیدن نه چندان خوب بازیکنا تیم و به دردسر انداخت.بحرحال اگه گل نخوریم یک نتیجه دو برصفر ما رو فینالیست میکنه. و این امید زیادیه

پیمان جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:00

انشاا... با نیمکت نشینی رافینیا و بازی دادن مولر در ترکیب دو مهاجمه، بایرن میتونه بازی رو با برتری فنی قابل توجهی پیروز بشه. البته نباید شواینی رو دوباره تعویض کنه که تیم بره روی آب. من با این شرایطی که تفسیر کردم فکر کنم بایرن بازی رو 3 بر 1 ببره.
به امید تکرار 3 گانه در امسال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد