وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلگنر :من واقعا عاشق این غول سیاه بی آزارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بودو ایلگنر سنگربان سابق رئال مادرید و تیم ملی آلمان بار دیگر تیم مونیخی را مورد تمسخر خود قرار داد. او در جدیدترین مصاحبه خود از تیم بایرن مونیخ به عنوان یک غول سیاه بی آزار و آرام یاد می کند.

بودو ایلگنر در مصاحبه با شبکه تله مادرید اسپانیا می گوید: "یادم می آید در بچگی مادرم همیشه می گفت غولها خطرناک و ترسناک هستند ولی من الان یک غول سیاه را می بینم که نه تنها بی ازار است بلکه بسیار مهربان نیز می باشد. این غول سیاه دیگر هیچ خطری ندارد و شما را نمی ترساند."

سنگربان سابق باشگاه رئال اضافه می کند : "امیدوارم این غول سیاه روز سه شنبه نیز همچنان آرام وبی آزار باشد. من واقعا عاشق این غول سیاه هستم. رئال باید امسال لادسیما را برای هواداران و طرفداران خود کسب نماید."

بودو ایلگنر که در سال 2012 پس از شکست تیم رئال مادرید برابر تیم بایرن مونیخ در ضربات پنالتی از فرط ناراحتی در جلوی دوربین های تلویزیونی گریست اعلام کرد که میخواهد این بار پس از پیروزی مادریدیها از ته دل بخندد و به خوشحالی و شادمانی کردن بپردازد.

نظرات 8 + ارسال نظر
عباس جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 16:50

اره ارواح .....

فکر کردی به همین سادگیه

یک غول بی آزاری نشونت میدیم روز سه شنبه که شبا از دیدنش تا 1 قرن خوابت نبره

مواظب باش لو لو نخورت

جواد جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:30

حداقل اینو دیگه پاک نکن امیر حسین. اقای ایلگنر تو به اونجای مامانت خندیدی اشغال اون غیافه نحس تو حرصه ادمو ده هزار برابر میکنه فقط ببریم یعنی زندگیمو میفروشم میام اروپا پیدات میکنم اون وقت خواهر و مادرتو ........... امیر حسین کلمه بی تربیتی به کار نبردم پاک نکنی هاذ قاطی میکنم خواهش کردم

klose11 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:50

ارزو بر سالمندان عیب نیست

mohammad muller جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:58

ببین آلمانی هستی که هستی ولی
.
.
دهن ها بسته چشم ها باز
روز 3شنبه مادر بگرید

olii جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 18:42

امیدوارن گواردیولا با اون تاکتیکای اشغالش تو بازی برگشت بیش از این باعث تحقیر بایرن نشه...

mj1989 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 19:18

باز این ایلگنر عقده ای مصاحبه کرد

SiJoOL جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 23:17

سجـــادِ همیشه بایرنی میگه:خاک توو سر بی غیرتو وطن فروشت کنم مرتیکه ی عقده ای.
بازی برگشت میبییمت سیرابی

افن برگ جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 23:18

ایلگنر بی غیرت...خاک بر سرت...ایلگنر هم مثل ابن مرجان باباش معلوم نیست کیه؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد