وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: برای شکست دادن بایرن باید بی نقص بازی کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک باتجربه رئال مادرید، معتقد است که برای پیروزی در دیدار فردا شب مقابل بایرن مونیخ، باید نمایشی بی نقص ارائه بدهند و تاکید کرد که شانس دو تیم برای صعود به فینال به یک اندازه است.

دو تیم در حالی مقابل هم قرار می گیرند که بسیاری شانس تیم بایرن برای رسیدن به دیدار نهایی را بیشتر می دانند اما ژابی آلونسو مطمئن است که تیمش از کیفیت لازم برای شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی و گرفتن انتقام شکست دو فصل قبل، برخوردار است.

او به خبرنگاران گفت:" ما به آنچه دو سال قبل رخ داد، فکر نمی کنیم زیرا شرایط متفاوت بود. ما باید بی نقص بازی کنیم. ما باید بدانید که چطور دفاع و حمله کنیم.

بایرن حریف فوق العاده ای است اما ما دوران خوبی را سپری می کنیم؛ به همین دلیل هیچ تیمی شانس بیشتر ندارد. ما در سه سال گذشته هم به نیمه نهایی رسیده بودیم و حالا می خواهیم یک گام جلوتر برویم."

کریس رونالدو که در دیدار مقابل دورتموند آسیب دیده بوده، به تازگی به تمرینات برگشته و آلونسو امیدوار است که او بتواند برای دیدار فردا کاملا آماده باشد.

" اگر رونالدو 100 درصد آماده باشد، بازی خواهد کرد. مربی، کادر و خود رونالدو در این مورد تصمیم گیری خواهند کرد. او بازیکن مهمی برای ماست.

رونالدو می تواند موقعیت گلزنی ایجاد کند یا گل بزند. ما باید هر زمانی که او شرایطش را دارد، از او استفاده کنیم."

آلونسو همچنین گرت بیل را به دلیل گلی که در فینال کوپا دل ری به ثمر رساند، مورد ستایش قرار داد و گفت:" جدا از آن گل، گرت بیل برای ما بسیار ارزشمند بود و ما از داشتن او بسیار راضی هستیم. به ویژه  اینکه این اولین فصل او در رئال است."

نظرات 2 + ارسال نظر
افن برگ سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 21:20

زهی خیال باطل

نواب چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:59

به امید خدا تو نیمه اول نسختون رو میپیچیم زنده باد باواریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد