وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئال مادرید - بایرن؛ جنگ غول‌ها/خاطره تلخ رئال از گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار رفت تیم‎های رئال مادرید - بایرن مونیخ در مرحله رفت از نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به جرات باید دیدار بهترین تیم‌های حال حاضر جهان خواند. این دیدار را بدون اغراق می‌توان "جنگ غول‌ها" تلقی کرد.

بایرن مونیخ می‌خواهد از جام قهرمانی خود دفاع کند. آخرین بار تیم میلان بود که در سال 1990 موفق به انجام این کار شد. مردان "پپ گواردیولا" ماه قبل به عنوان قهرمانی رقابتهای بوندسلیگا دست پیدا کرده اند و این موضوع سبب شده تا آنها تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بگذارند.

از سویی رئال مادرید، قهرمان 9 دوره رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، برای کسب لالیگا با آتلتیکو مادرید و بارسلونا در رقابت است و از این حیث از بایرن عقب‌تر است. رئال این هفته بازی نکرده در حالی که بایرن با نتیجه 2 بر صفر مقابل اینتراخت برانشوایگ به برتری رسیده است.

بایرن که تا به حال پنج بار در این رقابتها به قهرمانی رسیده برای بازی با رئال مادرید "مانوئل نویر" را به خدمت خواهد داشت. این دروازه بان 28 ساله در تمرینات روز یکشنبه حضور پیدا کرد ضمن اینکه "داوید آلابا" هم که در بازی با برانشوایگ غایب بود، به این بازی می‌رسد.

بایرن در نیمه نهایی فصل 12-2011 موفق شد در ضربات پنالتی مقابل رئال به برتری برسد و  به دیدار پایانی راه پیدا کند. "مانوئل نویر" در آن بازی قهرمان بایرن بود و پنالتی‌های رونالدو و کاکا را گرفت.

بایرن و رئال مادرید پیش از این پنج بار در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان بازی کرده اند که باواریایی‌ها چهار بار برنده شده اند. بایرن در سال 1976، 1987، 2001 و 2012 برنده شده و تنها موفقیت رئال به سال 2000 بازمی گردد.

رئال مادرید از سال 2002 موفق به فتح رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نشده با این حال آنها در حالی میزبان بایرن هستند که در 17 بازی گذشته خود در رقابتهای اروپایی در برنابئو شکست نخورده‌اند. آخرین شکست این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی 11-2010 بازمی گردد جایی که بارسلونا با مربیگری "پپ گواردیولا" موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد.

خبر خوش برای رئال مادرید اینکه این تیم می تواند "کریستیانو رونالدو" و "گرت بیل" را برای این بازی به خدمت داشته باشد. این دو بازیکن از بند آسیب دیدگی رهایی یافته اند و به نظر نمی‌رسد برای رویارویی با بایرن مشکلی داشته باشند. "سرخیو راموس" هم به احتمال فراوان قادر به بازی برای رئال هست.

از سویی بایرن مونیخ در 10 بازی گذشته خارج از خانه خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده و این موضوع می‌تواند در راه صعود آنها به دیدار پایانی در لیسبون تاثیرگذار باشد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب تیم‌های آتلتیکو مادرید و چلسی برگزار خواهند کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
sia bavari سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 18:14 http://http:/

به امید خدا با یک نتیجه یک بر صفر یا یک بر یک مساوی از زمین مسابقه خارج میشیم.چون جفتشون واسه بایرن نتیجه خوبیه و امیدوارم حتما تو سانتیاگو گل بزنیم. تنها استرس من از بازی فردا شب مدافعان بایرن هستن.امیدوارم مهاجمان زهردار و خطرناکی مثل بیل و رونالدو و حتی بنزما رو تو 90 دقیقه بتونن کنترل کنن و جا نمونن. رافینیا از پس مهاجمان شش دانگ رئال فکر نکنم بربیاد .امیدوارم پپ از لام استفاده کنه.ولی حذف رئال با رونالدو و گرت بیل بیشتر حال میده و هوادارای رئال اگه حذف بشن دیگه بهانه ای واسشون نمیمونه. بچه ها قبول کنید برنده دو بازی رئال و بایرن قهرمان میشه. امیدوارم بخاطر رکوردشکنی بایرن هم که شده امسالم قهرمان بشیم.

آرش سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 18:37

ماالان بهترین تیم اروپاهستیم وازاین موقعیتهابهترین استفاده کنیم وجامهارادرو.بنظرم بایرن 3بر2ازرءال ببره

mesut چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 20:56

من مطمئنم بایرن حداقل دو گل توی این بازی به رئال میزنه ،
ببینید کی گفتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد