وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینتس: بازی در مونیخ سخت ترین بازی های ما بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به اظهار نظر درباره بازی برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان پرداخته است.

فرناندو مورینتس، مهاجم گلزن رئال مادرید که در که در کنار رائول گونزالس زوجی مرگبار را در خط حمله رئال مادرید در اواخر دهه نود و اوایل هزاره سوم تشکیل داده بودند در آستانه بازی تیم سابقش برابر بایرن مونیخ به مصاحبه با وب سایت بوندسلیگا در خصوص این بازی پرداخته است.

مورینتس گفت:" من استادیوم المپیک مونیخ و جو شگفت انگیزی که هواداران بایرن در آن برای تهییج تیمشان ایجاد می کردند را به خاطر دارم. آن جو را حتی پیش از وارد شدن به استادیوم هم می توانستیم احساس کنیم. بازی در مونیخ سخت ترین بازی هایی بود که ما باید انجام می دادیم."

رئال مادرید در سه فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال باز مانده است و مورینتس در خصوص تفاوت تیم کنونی رئال با تیمی که آن ها با آن موفق به فتح اروپا شدند گفت:" حتی اگر رئال در سال های اخیر بار ها به رسیدن به فینال نزدیک شده باشد باز هم این تیم با آن تیم خیلی متفاوت است. تیم کنونی در مقاطعی تنها نیاز به کمی شانس داشت.

" مثل سال گذشته در بازی برگشت برابر دورتموند یا حتی سال قبل از آن که در ضربات پنالتی مغلوب بایرن شدند، این بازی ها می توانست طور دیگری به پایان برسد. جزئیاتی چنین معمول عادی است که یک تیم را به فینال می برد."

مورینتس در ادامه نبرد در میانه میدان را کلید اصلی این بازی می داند. او گفت:" فکر می کنم نتیجه بازی را نبرد میانه میدان مشخص می کند. دیدن اینکه دو تیم پس از از دست دادن توپ چه واکنشی نشان می دهند جالب خواهد بود. دادن فضای کم به بازیکنانی نظیر روبن، ریبری، بیل، دی ماری و رونالدو اگر بازی کند بسیار مهم خواهد بود."

فرناندو مورینتس که به جر رئال مادرید سابقه بازی در تیم هایی نظیر والنسیا، لیورپول و موناکو را هم در کارنامه دارد در حال حاضر مربی تیم نوجوانان رئال مادرید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد