وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تحلیل بیلد از دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روزنامه بیلد در آستانه رویارویی رئال و بایرن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به تحلیل تاکتیکی پایتخت‌نشینان پرداخته است.

این نشریه نوشت: با هدایت کارلو آنچلوتی رئال به روش 3-3-4 بازی می‌کند. آنچلوتی این قالب تاکتیکی را تاکنون خوب در تیمش جا انداخته و ستاره جهانی مثل کریس‌رونالدو از آزادی عمل لذت برده است. روی کاغذ وی نقش گوش چپ را دارد اما در بازی او عملا به مرکز متمایل می‌شود که برای تیمش گلزنی کند. البته در کار دفاعی رونالدو تا این حد دقیق عمل نمی‌کند. در این حال اغلب به عنوان مهاجم در زمین حریف می‌ماند تا در صورتی که ضد حمله سریع زده شد، بخت گلزنی داشته باشد.

براساس این تحلیل کهکشانی‌ها با از دست دادن توپ، ‌تغییر سیستم می‌دهند.

بیلد افزود: رئال از این جهت وقتی حریف صاحب توپ می‌شود، با روش 2-4-4 دفاع می‌کند. به خاطر همین تغییر تاکتیکی و خروج رونالدو در کار دفاعی، تیم دچار مشکلاتی می‌شود که در صورت ضد حمله سریع حریف از جناحی که رونالدو بازی می‌کند، صحیح دفاع کند.

گزارشگر بیلد آنگاه ادامه داد: از این جهت جناح راست بایرن در این نبرد می‌تواند کلید پیروزی بر رئال باشد.

مصاف دو تیم چهارشنبه ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51

جناح راست و جناح چپ و دفاع راست و چپ و هافبک و فوروارد بایرن همشون با هم دلیل برتری و پیروزی بایرن برابر حریفاشونه . . . اصلاً احتیاج به تحلیل نیست . . . تمام نشانه ها هاکی از فضیلت شیرهای آلمانیست . . . «ان شا الله تعالی والله اعلم»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد