وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمرکز پپ روی مدافعان مرکزی در تمرین دیروز بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ پس از انجام دیدار هفته سی و یکم بوندسلیگا دیروز در کمپ تمرینی باشگاه در سابنر استریت حاضر شدند تا تمرینات آماده سازی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پیگیری کنند.

از حواشی تمرینات امروز بایرن می توان به بازگشت مانوئل نویر به درون دوازه ی بایرن اشاره کرد که این یک خبر خوب برای مونیخی ها خواهد بود.

نویر هفته ی پیش با گرفتگی عضله نیمه دوم بازی مقابل دورتموند را ترک کرد و پس از یک هفته استراحت امروز 40 دقیقه با تونی تاپالوویچ مربی دروازه بانان بایرن تمرین کرد و پس از آن از چمن خارج شد برای امضا و گرفتن عکس به جمع هواداران بایرن پیوست.

از دیگر حواشی مهم تمرینات امروز تمرکز پپ گواردیولا روی خط دفاع بایرن بود، او چیزی حدود نیم ساعت را صرف صحبت کردن و تذکرات لازم به دانته و بواتنگ دو مدافع مرکزی بایرن کرد تاآنها مقابل ضد حملات رئال تمرکز لازم را داشته باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
کاوه دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

اول خدایا شکرت واسه سلامتی نویر ودوم به دلم افتاده خیلی خوب و با انگیزه ظاهر میشیم..شمارش معکوس برای نابودی رئال شروع شد..10و9و8و7و6و5و4.... بااااااااااامب

کاوه دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 19:57

اقای بیل یا دسته کلنگ نکنه شما اختاپوس المانی هستی زنده شده؟؟!!اگه از ترست نبود که نمیومدی اینجا رویا بافی کنی!!!!ارزو بر کلنگها داس ها و بیل ها هم عیب نیست

hamid robeiry دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 20:32

اقای دسته بیل شما دیگه چه هوادار اسکلی هستی که پیشبینی کردی بایرن تو زمین رءال یه گل میرنه...طرفدارای شاسکول رءالو نگا..

فرشته دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 21:23

بیل اگه یه وقت نتیجه عوض شد چی؟اونم باهتریک روبن؟اون موقع میخوای چیکارکنی؟بازم این حرفومیزنی؟

issa دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 23:06

نوع بازی دفاع های مرکزیمون تو این یازی خیلی مهمه!!!اگه دفاعا مثه پارسال بازی کنن اصن غمی نخواهیم داشت مطمئن باشید

hamid robeiry سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 00:45

دفاع پارسالمون واقعا محشر بود...یادمه بارسلونا با اون همه ستارش تکون نمیتونست بخوره مقابل دفاعمون...باید مارتینز در پست هافپک دفاعی باشه نه لام...لام باید جلو رونالدو باری کنه و برینه به هیکلش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد