وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت برانشویگ 0 - 2 بایرن مونیخ؛ پیروزی باواریاییها پیش از دیدار اروپایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سی و یکم بوندسلیگا با 2 گل برابر تیم قعر جدولی اینتراخت برانشویگ به پیروزی رسید.

کلودیو پیزارو در دقیقه 75 و ماندزوکیچ 86 برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند. داوری در این مسابقه در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و 90 دقیقه کامل بازی کرد.

بایرن مونیخ با این برد 81 امتیازی شد و برانشوایگ با 25 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

نظرات 13 + ارسال نظر
فرشته شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:01

بردیم بردیم.ریال رو هم میبریم باخاک یکسانش میکنیم

آلمان90 شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:02

خیلی خشن بازی می کردند خدا رو شکر که مصدوم ندادیم ... راستی بچه ها نویر می رسه

gotze شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:03

باید چهار پنج تایی میزدیم

bayern شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:12

یه بازی کاملا منطقی انجام دادیم.بدون این که فشار زیادی روی تیم بیاد بازی رو بردیم.

چیزی که باعث تعجب منه اینه که بازی رئال امروز برای استراحت برای بازی چهارشنبه

کنسل شده.واقعا نمیدونم یوفا چه طور اجازه این کار رو به مادرید داده.اگه مساله استراحت

هستش فکر میکنم هر چهار تیم نیمه نهایی باید از شرایط مساوی برخوردار باشن به

خصوص که اتلتیکو و چلسی مثل رئال هنوز رقابت خیلی فشرده ای برای قهرمانی دارند.

همان طور که رئال چهارشنبه بازی کرده ما هم در جام حذفی بازی کردیم و هیچ دلیل

منطقی برای این کار نمیبینم.

googooli شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:14

بیشتر بازیکنا احساس میکردن دارن تو پارک قدم میزنن امیدوارم بازی ریال با تمام توانشون بازی کنن

issa شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:14

یه بازی تمرینی بود.مشخص بود که نه روبن نه ریبری نه هیچکدوم از بازیکنا بازی نمیکردن.امیدوارم رئال رو هم ببریم

علی بایرنی شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:20

والا منکه دارم به بایرن افتخار میکنم ما اینقدر قوی شدیم که رئال با اون همه ادعاش داره از بایرن میترسه

googooli شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:25

رئال بود نه ریال اشتباه شد

حامد شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:29

خوبه مصدوم ندادیم

mousa شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:32

به نظرتون گل اول بایرن تو بازی با رئال رو کی میزنه

من میگم (‌ گوتزه )‌ دقیقه 28

جاوید شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:32 http://footballi-pictures.mihanblog.com

بازیمون منطقی بود ولی ریبری زیاد از حد منطقی آروم بود و یه جورایی کم کاریش به چشم میومد!باحالترین صحنه بازی هم پاس گل ریدر بودرئالی ها استراحت کنن که بایرن داره میاد

Payam Bayern شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 23:21

سلام،من ب حدی خسته بودم ک دقیقه 10 خواب رفتم و 10 دقیقه بعد پایان بازی بیدار شدم!!!ولی در هر صورت ب همه هوادارن بایرن تبریک میگم.خدایی من وقتی بازی بایرن و رئال رو تماشا میکنم از فوتبال لذت میبرم و دلچسب تر اینکه رئال رو شکست بدی..بچه ها نمیدونم یادتون هست یا نه ک افنبرگ،سرجیو،یانکر و البر با رئال چیکار میکردن...بازی رئال و بایرن مونیخ آخر فوتبال باشگاهی دنیاست...امیدوارم با اقتدار کامل صعود کنیم.

دیوونه بایرنم یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 09:24

برد شیرین و دلچسبو به همه هوادارها تبریک مخصوصا به payam bayern به امید ویران کردن برنابئو روی سر مادریدیها هوررررررا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد